[] song name: hard 2 face reality []
Ertesi gün uyandığımda tüm arkadaşlarım yanı başımda dikiliyordu, odamda gördüğüm Taehyung ile kalbimin atma sesini dahi duymaya başlamıştım.
"Lisa'ya neler oluyor?" Ben hala uykuluyken, endişeyle elimi avcunun içine aldı.
"Bu sıralar morali çok bozuk. Kimseyle konuşmuyor ve kendine zarar vermeye çalışıyor." Dedi Jisoo.
"Bir şeyler yap Taehyung. Bu durumun sorumlusu o sürtük kız arkadaşın ve sensen seni doğduğuna pişman ederim." Demişti Jennie.
"Sakin ol Jennie, biz ikisini biraz yalnız bırakmalıyız." Diyen Chaeyoung kızları da alıp aşağı indi.
Kızlar dışarı çıktığında odada halsiz bir şekilde uyuyan ben ve Taehyung kalmıştık.
"Neler oluyor Lisa, yemin ederim Yeri'ye aşık değilim, sevgili bile değiliz yalnızca o hayal dünyasında yaşıyor. Oysaki ben seninle yaşadığım her şeyin gerçek olduğuna eminim."
Gözümden akan bir damla yaşı görmesini istemediğim için yatağımdan doğruldum ve konuşmaya başladım:
"Sana anlatırsam hepinizi riske atmış olurum."
Taehyung içeri girip ona seslenenen Jungkook ile dışarı çıkmak zorunda kaldı.
Bense telefonumu elime aldım ve instagrama girdim. Belki kafamı dağıtabilirdim?
[][][][][][][][][][][][][][][][]
seoulboarding_school
Takipçi: 3.941
Biografi: Okul dışında dahi takipçilerimiz var!❤️: 7.801
💬: 200seoulboarding_school: Zengin kızımız Yeri'nin yarın akşam konferans salonunda sergileyeceği "şarkı performansı" na herkesin gelmesi bekleniliyor.
jenchuli: performansına gelip gülmek için heyecanla bekliyorum!
Bu yorumu 1.478 kişi beğendi 👍weweNdy: kızım o sesinle herkesi büyüleyeceksin<3
rosesarerosiey, weweNdy isimli kullanıcının yorumuna yanıt verdi.
↩️: rosesarerosiey: @ weweNdy, playback yapan birinin sesi kimi büyüleyecekmiş acabaa?
rosesarerosiey isimli kullanıcının yorumunu 3.452 kişi beğendi 👍Daha fazla yorum görüntüleyin..
[][][][][][][][][][][][][][]
Telefonumu masaya bıraktım ve yarın akşam kesinlikle gidip bu saçma performansı izlemem gerektiğini düşünüp gülüyordum, moralim kesinlikle yerine gelmeliydi.
Gitmeliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the boarding school, taelisa ♡
Fanfictionşımarık ve zengin lalisa manoban'ın otoriter annesi onun hareketlerinden sıkıldığı için içerisinde burslu çocuklarında olduğu yatılı bir okula gönderir. fakat kızı hayal dahi edilemeyecek olaylarla karşı karşıya kalır. kim taehyung...