Birkaç gün önce verdiğim karar şu yöndeydi ve bu konu hakkında gereğinden çok düşünmüştüm;
Yeri'nin yaşanan olayları tüm okula ve basına aktarıp bu kadar öğrencinin eğitim hayatı ile oynamasına izin veremezdim.
Taehyung.
Başından beri bana olan ilgisini seviyordum, zamanla bu ilgiden fazlası gibi gelmişti. Fakat böyle düşünen tek ben olmamalıydımki Yeri bir kaos çıkarmamak için Taehyung'un benden uzak durmasını istiyordu.
Daha büyük olan sorunumuz ise Taehyung benden uzak durmayı bir an bile düşünmüyordu ve düşünmeyecekti çünkü "özel ilgi" durumunun son bulacağını hiç sanmıyorum ancak Taehyung'u tanımıştım, o gün instagramda fotoğrafımı görünce bile ne büyük bir sinir krizi geçirdiği hala aklımdaydı. Sebebini dahi bilmiyorum ama tek bildiğim o Jackson Wang'ı sevmiyordu..Yaptığım planı az çok anladığınızın farkındayım, Taehyung'u kendimden soğutmaya karar vermiştim çünkü onun benden soğuma gibi bir lüksü yoktu.
Derin bir nefes aldım ve aşağı indim, hadi kızım başlıyoruz.
Taehyung beni fark etmesi ile yanıma geldi ve selam verdi. Selamına karşılık bile veremiyordum, ne yazık şu halime..
Tam istediğim gibi birkaç dakika sonra Jackson da yanımıza geldi, aptal planımı gerçekleştirebilirdim.
"Selam Lisa." O iğrenç sesi kulaklarımı doldurunca planımdan vazgeçmek üzereydim ancak az ileriden bizi izleyen Yeri ile devam etmek zorunda olduğumu anladım.
"Selam Jackson.."
"Bu akşam kafeteryada yemek yemek istersin diye düşünüyorum." Dedi Jackson.
Gözlerim bizi izleyen Taehyung'a kaydı.
Bu teklifi reddetmek için çıldırıyordum, gözlerimin yandığını hissediyordum ama Taehyung'u, babasını ve tüm okulu riske atamazdım."İsterim.."
Taehyung aralanmış ağzı ile şaşkınlıkla teklifi kabul etmemi izliyordu.
Bana kabul etmemem için yalvaran gözlerle bakmıştı ama ben bunu yapamazdım, her şeyi batıramazdım.
Yanından uzaklaşırken duymasını umarak sessizce fısıldadım:
"Özür dilerim.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the boarding school, taelisa ♡
Fanfictionşımarık ve zengin lalisa manoban'ın otoriter annesi onun hareketlerinden sıkıldığı için içerisinde burslu çocuklarında olduğu yatılı bir okula gönderir. fakat kızı hayal dahi edilemeyecek olaylarla karşı karşıya kalır. kim taehyung...