[] song name: black out days []
Ve bugün o malum yarın akşam. Konferans salonuna geldim ve kızların oturduğu koltuklardan birine oturdum.
"Bakalım hanımefendinin playback sanatı nasıl olacakmış?" Dedi Jisoo.
Bu kızı sevmiyor olmalarının sebebi elbette herkesi aşağılıyor olması ve iticilikte master yapıyor olmasıydı.
"Başından beri Taehyung'a sırnaşmaya çalışan bir aptal." Dedi Jennie.
"Onu tanıdığım kadarıyla her zaman kabul görmeyi bekleyen bir erkek kölesi." Dediğimde kızlar tespitimin doğru olduğunu onayladı.
Az sonra salonda bulunan herkes alkışlamaya başladı, bense alışkanlığımı yerine getiriyordum, etrafı detaylıca inceliyordum.
Gözüme salonun köşesinde kollarını birleştirmiş beni izleyen Taehyung çarptı.Sahnede bulunan müzik öğretmenimiz konuşmaya başlayınca bakışlarımı ona çevirdim.
"Merhaba çocuklar, gelen herkese teşekkür ederim. Bugün burada arkadaşınız Kim Yeri'nin sergileyeceği performans için toplanmış bulunuyoruz. Başlamadan önce dile getirmek istediğin bir şey var mı Yeri?"
Yeri derin bir nefes aldı ve dudaklarına anlam veremediğim bir gülümseme yayıldı:
"Aslında sizinle iki yıl öncesine dayanan bir olayı paylaşıp şarkımı öyle söylemek istiyorum."
Taehyung ile bakışlarımız birbirini bulmuştu.
"Hassiktir." Diye mırıldandım.
Taehyung ile bizi dinlediğinde duyduğu o trajik olayı anlatmaması için Tanrı'ya dua ediyordum.
Boğazını temizleyerek konuşmaya başladı:
"İki sene önce, henüz bizler bu okulda yokken bu okulda bir katil olduğu söylentisi tüm öğrenciler tarafından merak konusu haline gelmiş. Yani her sabah ve akşam yapılan denetimlerin sebebi bu fakat dahası da var." Yeri vicdansızca yaptığı konuşmasını devam ettirirken konferans salonundaki tüm öğrenciler, olmayanlar dahi onu gelişmiş hoparlör sistemi sayesinde rahatlıkla duyabiliyordu.
"Ardından bir yangın çıkmış ve bu yangın giderek büyümüş. Bu esnada herkes dikkatini bu yangını söndürmeye toplarken sizin dışarıdan asla göremeyeceğiniz ve varlığını bile yeni öğrendiğiniz bir teras katına çıkan kız öğrenci intihar edecekmiş."
Kalabalıktan ayaklanma sesleri ve bu olaya inanmadıklarını belli eden nidalar yükselirken Yeri yaptığı iğrençliği sürdürmeye devam etti:
"Kız öğrencinin kime benzediğine inanamayacaksınız! Lalisa Manoban."
Tavana kondurulmuş ışıklandırma sistemindeki beyaz ışıklar bir anda çalışmaya başlamış ve benim oturduğum koltuk, karanlık salonda herkesin görebileceği şekilde ışıklandırılmıştı. Yavaşça ayağa kalkıp bulunduğum yerde durdum.
"Gelgelelimki kız öğrencimize deliler gibi aşık olan başka bir öğrenci varmış ve inanır mısınız? İkisi el ele tutuşarak intihar etmiş, ne trajedi ama! Ardından tabi basına sızdırılmaması için ödenen milyonlarca dolar, trajediyi kapatmak için uğraşan çalışanlar."
Öğrencilerin hepsi ayaklandığı sırada Yeri daha anlatacak bir şeyler varmışçasına konuşmaya başladı:
"Ha ayrıca kızlar size harika haberlerim var. Çıldırdığınız Kim Taehyung, Lalisa Manoban'a aşık falan değil, babasının aptal inancından dolayı ona 'özel ilgi' gösteriyor. Lalisa Manoban ve ölen kız birbirine benzediği içinmiş. İçiniz rahat olsun, Kim Taehyung onu sevmiyor!"
Salon birbirine karıştığında Taehyung'un babası, okulumuzun müdürü, alnındaki terleri siliyordu.
Yönetimde görevli olan herkes deli gibi etrafta koşuşturuyor, hepsinin yanlış bir anlaşılma olduğundan söz ediyordu.
Yeri son cümlesini kurdu:
"Bana bunları anlattığın için teşekkür ederim Lalisa Manoban."Şoke olmuş şekilde ayakta dikiliyordum. Bana iftira atmıştı, tüm nefretlerin üzerimde toplanmasına yol açmıştı.
Taehyung yere yığılan babasının yanına koştuğunda, Chaeyoung salondaki herkesi sakinleştirmeye çalışıyordu fakat bu imkansızdı.
Düşüncelerim birbiriyle çatışmaya başlamışken, Taehyung babasının yanından bana öyle bir bakış attı ki.. Kalbimin buz tuttuğunu hissetmiştim.
Ve o bakışı bir görseniz o bakış, nefretten bile çok daha güçlü olan bir duyguyu barındıran beni ezip geçen bir bakıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the boarding school, taelisa ♡
Fanfictionşımarık ve zengin lalisa manoban'ın otoriter annesi onun hareketlerinden sıkıldığı için içerisinde burslu çocuklarında olduğu yatılı bir okula gönderir. fakat kızı hayal dahi edilemeyecek olaylarla karşı karşıya kalır. kim taehyung...