n

503 44 15
                                    

[] little mix- song name: power []

Dün gibi felaket bir günün hemen ardından elbette dersler iptal edilmişti ve öğrencilerin bir süre dinlenebilecekleri duyurulmuştu.

Okul müdürümüz Bay Kim durmadan arayan veliler ile iletişime geçmesi için yönetimden birini görevlendirmiş ve dinlenmek üzere bir süre evine gitmişti.

Öğrencilerin bana olan nefretinin geçtiğini sanmıyordum bu yüzden "kostümümü" hala çıkarmıyor ve ortalıkta görünmemeye çalışıyordum.

Az sonra kapı çaldı ve içeri giren Taehyung ile tüm ekip odada toplanmıştı.
Dün yaşanan her şeyi -tabiki yakınlaşmalar hariç- onlara anlatmıştık ve hepsi bu duruma çok mutlu olmuş, her şey düzelince kesinlikle kutlayacaklarını söylemişlerdi.

"Peki Lisa'nın suçsuz olduğunu onlara nasıl kanıtlayacağız?" Diyen Jin ile hepimiz düşünmeye başladık.

Jisoo aramızdaki en olgun kişi olarak ortaya mantıklı bir fikir atmıştı:

"Onun sana yaptığının aynısını yaparak tabiki!" Bana dönen bakışları ile merakla planını anlatmasını bekledim:

"Aynı sana yaptığı gibi onu ıssız bir yerde sıkıştıracaksın ve herkese neden yalan söylediğini soracaksın, eminim ki sana meydan okuyacak ve ilk defa gereksiz laf sokma çabaları bizim işimize yarayacak.."

Jin sevgilisinin yanağına 'işte benim sevgilim!' der gibi sulu bir öpücük konduruken Jennie konuşmaya başladı:

"Peki onun Lisa'ya yaptığı her şeyi teker teker itiraf etmesini tüm okula nasıl duyuracağız?"

Taehyung ciddi bir ses tonuyla konuştu:

"Aslında bunu yapmamızın çok kolay bir yolu var. Sana kırmızı butonu olan bir cihaz vereceğim,  nam-ı diğer ses kayıt cihazı fakat bunu Yeri'nin asla görmemesi gerek çünkü görürse anlayabilir."

"Bu cihaz ne işe yarıyor?" Merakla soran Chaeyoung'un sorusuna cevap Jungkook'dan gelmişti:

"Cihazın kırmızı düğmesine basıyorsun ve  konuşan kişinin söylediği her şey okulun hoparlörlerinden duyulmaya başlıyor haliyle amacımıza ulaşmış oluyoruz."

Yoongi de aydınlanmış bir şekilde başını salladı ve son cümleyi kurdu:

"Hadi yapalım şunu!"

[][][][][][][][][][][]

[] song name: uncover []

Henüz saat çok erkendi fakat yaşanan olaylar herkesin uykusuz kalmasına sebep olmuştu bu yüzden okul tıklım tıklım öğrenci sesleri ile doluydu.

Planın üstünden son kez geçtiğimizde duyduğum öğrenci sesleri beni mutlu ediyordu, daha fazla kişinin Yeri'nin ne büyük bir alçak olduğunu öğrenecek olması şu anki en büyük motivasyon kaynağımdı.

Derin bir nefes aldım ve bir süredir Yeri'nin nerede olduğunu gözlemleyen Yoongi'nin bana fısıldayarak 'kızlar tuvaleti' demesi ile hızla kızlar tuvaletine girdiğimde elimdeki cihazın kırmızı butonuna bastım ve cebime koydum:

"Lalisa Manoban seni görmeyeli nasılsın ama?"
Ufak bir kahkaha patlattığında konuşmaya başladım:

"Yaptığın onca şeyden sonra bile nasıl bu kadar pişkin olabilirsin!" Yeri göz devirdi ve konuştu:

the boarding school, taelisa ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin