[] song name: can you hold me? []
Bugün hiçbir derse girmedim, denetimde Taehyung'un beni görmemesi için kızlardan yardım istedim, bana ne olduğunu sormalarına rağmen tüm sorularını cevapsız bıraktım.
Şu an ise okulun en alt katına indim, bu katta genellikle temizlik malzemelerinin olduğu odalar ve sadece personellerin girebileceği odalar bulunuyordu.
Rastgele bir tanesini seçtim ve sessizce içeriye girdim. Yere oturdum, dizlerimi kendime doğru çektim ve etrafımı incelemeye başladım. Odayı ortadan ikiye bölen bir perde vardı, sebebini sorgulamadım ve cebimden çıkardığım sigara paketinden bir adet sigara alıp, çakmağımla yaktım.
Eş zamanlı olarak bir çakmak sesi duysam dahi bunu son zamanlarda yaşadığım şeylerin halüsinasyonu olarak yorumladım ve sigaramı dudaklarımın arasına götürdüm.Düşünüyordum, bu yaşımda sırf daha fazla para için, sırf iş ortaklığı için bir mantık evliliği yapmaya zorlanmıştım.
Bunu reddetmek en doğal hakkımdı, o herifin bana uyguladığı psikolojik şiddet beni mahvederken kimse farkına varmamıştı bile.
Gizli gizli gittiğim terapistime güvenmem sonucu büyük bir hataya düşmem, her şeyi detaylı detaylı ve üstüne eklemeler yaparak aileme anlatması beni deli ilan etmeleri?
Haklı olduğum zaman susturulmaktan nefret ederim ve inanın bana bunlar küçük gibi gözüken büyük sorunlardır.
Buraya zorla gönderildim ve ailem beni nasıl bir yere gönderdiklerinin farkında değiller, belki de bunu bilerek yaptılar. Burası sıradan bir yer değil, yaklaşık bir buçuk aydır buradayım ve fark ettiğim kameralar, her gün yapılan denetimler, duygu değişimlerine ayak uyduramadığım Taehyung.. hepsinin mantıklı bir açıklaması olmalı diye düşünüyordum.Kulaklarımı bir anda fısıldar gibi şarkı söyleyen birinin sesi doldurdu.
Bu derinden gelen boğuk ses çok yatıştırıcı bir sesti. Birkaç dakikalığına olsa bile aklımdaki tüm düşüncelerin kaybolmasını sağladı. Bu şarkı kendimi iğrenç hissettiğim zamanlarda beni ayakta tutmak için adeta düşüncelerim ile kavga eden o şarkıydı.
'Can you hold me?' bu şarkı düşüncelerim ile tekrardan bir çatışma içine girmişken aklıma odada benden başka birinin olduğu dank etti.
Kaygıyla perdeyi araladım.
Karşımda aynı benim gibi oturmuş, sigara içen ve kızarmış gözlerle şarkı söyleyen Kim Taehyung duruyordu.
Göz altları morarmıştı."Taehyung..?"
"Lisa."
"Taehyung artık bu skik yerde neler olduğunu bana açıklamak zorunda değil misin sencede?" Sinirli halleri son mu buldu bilmiyordum yine de endişe ve merakla karışık bir şekilde sordum.
Taehyung yüzünü bana çevirdi ve konuşmaya başladı:
"Benimle gel Lisa."
+15 vote
+30 yorum(?)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the boarding school, taelisa ♡
Fanfictionşımarık ve zengin lalisa manoban'ın otoriter annesi onun hareketlerinden sıkıldığı için içerisinde burslu çocuklarında olduğu yatılı bir okula gönderir. fakat kızı hayal dahi edilemeyecek olaylarla karşı karşıya kalır. kim taehyung...