s

466 46 4
                                    

Duyduğum şeyler beni olduğum yere çivilerken bir yandan bana inanmadığı aklıma geliyordu ve sinirden delirecek raddeye geliyordum.

"Tanrım.. Bu çocuk Lisa'ya deli gibi aşık olmuş.." Diyen Jin, tüm bakışların tekrardan odağı olmamı sağlamıştı.

"Taehyung'u bulmak zorundayım. Bana inanmasını sağlamalıyım." Demem ile Jisoo itiraz eder bir sesle konuşmaya başladı:

"Dışarı asla çıkamazsın Lisa! Ya sana bir şey yaparlarsa?"

Herkes Jisoo'ya hak verirken konuşmaya başladım:

"Lalisa Manoban olarak çıkmayacağım zaten.."

Bakışlarım Yoongi'yi bulduğunda niyetimi az çok anlamış olduğunu fark ettim fakat yinede cümlemi kurdum:

"Yoongi sen tiyatro kulübündeydin ya hani.. Beni oraya götürmelisin."

Chaeyoung konuşmaya başladı:

"Sana uygun bir kostüm buluruz ve böylece kimsenin seni tanımamasını sağlarız, bu şekilde Taehyung'u bulabilirsin!"

"Tabi ya!" Dedi Jennie aydınlanmış bir şekilde.

Ufak çaplı bir plan yapmaya başladık.

Jin ve Jisoo odada kalıp bahçeyi ve okulu gözlemleyecek herhangi bir terslik olursa bize bildireceklerdi.

Yoongi ve Jungkook bizi tiyatro kulübüne götürecekti.

Jennie ve Chaeyoung ise çok dikkat çekmeyeceğim ve tanınmayacağım bir giysi bulmamı sağlayacak oradan güvenle çıkmama yardım edeceklerdi.

Şu an arkadaşlarıma duyduğum minneti size tarif bile edemezdim.

Az sonra tiyatro kulübüne bir sorun çıkmadan geldiğimizde süremizin kısıtlı olduğunu bildiğimiz için hemen kulise girdik ve kostümlerin bulunduğu kutuyu karıştırmaya başladık.

İlk kutuyu kontrol ediyordum ve tamamiyle masal kahramanlarına uygun kostümler vardı, eğer bunlarla çıkarsam okulun ikinci bir şok yaşayacağını düşünüp hafifçe sırıttığımda gözlerim olabildiğince hızlı bir şekilde ikinci kutuyu karıştıran Chaeyoung'a ilişti.

"Burada uygun bir şeyler olacağını sanmıyorum Lisa, hepsi Yeri'nin oynadığı oyundaki kostümler ve biliyorsunki o giysiler tam anlamıyla rezaletti."

Yeri'nin adını duymuş olmam ile sıkıntılı bir nefes dudaklarımın arasından firar ederken Jennie heyecanla konuşmaya başladı:

"Lisa sanırım buldum!"

Chaeyoung ile ayağa kalktık ve Jennie'nin yanına gittik.

Elime bol beyaz bir gömlek ve altına da siyah -bana oldukça bol gelecek- bir erkek pantolonu tutuşturduğunda bulabileceğimiz en uygun giysilerin bunlar olduğunu bildiğim için kızlara teşekkür edip giysileri giydim.

"Kaküllerin ben Lalisa Manoban'ım diye çığlık atıyor adeta Lisa." Dedi Jennie.

Chaeyoung ise renkli bir dolaptan peruk seçmekle meşguldü.

Açık sarı renklerinde güzel bir peruğu bana uzattığında saçıma taktım ve aynadaki yansımama dikkat kesildim, bu gerçekten ben değil gibiydim.

"Tamam Larissa Mawebeen çok güzel olduğunu itiraf etmeliyim." Chaeyoung'un bana taktığı bu yeni isim böyle kaotik bir durumda beni güldürürken kendime kızarak odadan çıktım.

Yoongi ve Jungkook yanımıza geldiğinde ikiside bana baktı ve tanınmayacak kadar değiştiğimi söyleyerek onayladılar.

Artık hazırdım.

Kızlar beni yalnız bırakmak istemedikleri konusunda çok ısrarcı olsalar bile onlara bu işi tek başıma halletmem gerektiğini söyleyip kızdım.
Daha fazla üstelemeyip odaya geri döndüler ve bende karanlık koridorda elimdeki fenerle dolaşmaya başladım.

Ara sıra gördüğüm öğrencilerin beni tanımaması için dualar ediyor bir yandan da Taehyung'u arıyordum ve yemin ederimki her yere detaylıca bakmıştım ama onu bir türlü bulamamıştım.

Aklıma gelen yer ile duraksadım ve koşarak bodrum katına indim, bana her şeyi anlatmadan önce ikimizinde aynı odada bulunduğu o bodrum katı.

Bodrum katına geldiğimde geçen girdiğim odaya girdim.

Oradaydı.

the boarding school, taelisa ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin