i <3

479 52 3
                                    

[] song name: as the world caves in []

Beni fark etmiş olmasına rağmen istifini bozmadan geçenlerde ortak içtiğimiz o zıkkımı dudaklarına götürdü.

'Kim Taehyung'un dudaklarına bir sigaranın dahi temas etmesi ruhumun en büyük ızdırabını çekmesine sebep oluyordu, o dudakların sigarası ben olmalıydım.'

Düşüncelerim arasında kaybolmuş deli gibi çırpınırken onun o boğuk sesi tüm odanın sessiz atmosferini bozdu:

"Burada olduğumu nereden anladın?"

"Sadece bir tahmindi.."

Acı içerisinde gülümsedi ve dudakları ile sigarasını birleştirdi.

Buraya neden geldiğimi hatırladığımda kendimi toparlamaya çalıştım ve konuşmama başladım:

"İnanmayacaksan bile, hala beni biraz olsun önemsiyorsan dinlersin.."

"Seni birazla sınırlı kalmadan çok önemsiyorum Lisa."

Aklımı karıştıran cümlelerine takılmamaya çalışarak yanına gidip oturdum, aynı onun yaptığı gibi bacaklarımı kendime çektim ve kafamı arkamdaki duvara yasladım.

İkram etmesinin böyle bir durumda önemsiz kalacağını bildiğim için sigara paketinden bir adet sigara aldım ve çakmağı ile yaktım.

Ağzımdaki dumanı etrafa üflerken şişen gözlerim, sağlıksız bedenim ve saatlerdir kendini bu ana hazırlayan zihnim bana konuşmaya başlamam için ufak bir işaret bile göndermişti, baş ağrısı.

Buna kulak astım ve hemen konuşmaya başladım:

"Taehyung, biliyor musun? Buraya ilk geldiğimde aramızda bir şeyler yaşanacağına emindim ve sanırım haklıydım."

"Haklıymışsın."

"Sonra birçok şey oldu ve ben sana aşık oldum. İddialı konuşmalarım, sana yakın davranmam sanırım hepsi bundan kaynaklanıyordu."

Taehyung yüzünü bana döndüğünde ona bakacak cesaretim henüz yoktu, kısa bir süre soluklandıktan sonra konuşmama devam ettim:

"Bana o gün o olayları anlattığında, Tanrı üstüne ve sana olan aşkım üstüne yemin ederimki hiçbirini kimseye anlatmadım..

..teras katının varlığını nereden bildiğini bilmiyorum ama Yeri bizim konuşmalarımıza şahit olmuş."

Az sonra söyleyeceğim şeyin beni ağlatacağını bildiğim için ikinci sigaramı da yaktım ve elimle şişmiş gözlerime dokundum.

"Ben tuvaletteyken yanıma geldi, bana her şeyi duyduğunu söyledi, senden uzak durmazsam bunu herkese yayacağından bahsetti ve ben onlarca öğrencinin eğitim hayatı ile oynamaktan o kadar korkmuştum ki kendimi senden soğutmak için Jackson ile yakınlaşmaya çalışmıştım, kendimden iğreniyordum fakat yönetim ve denetim görevlileri için verebileceğim en iyi karar Yeri'nin dediklerini uygulamaktı."

Taehyung'un yüzü tekrar benim yüzüme dönmüşken cesaretimi topladım ve onun gözlerinin içine baktım, o da benimkine aynı şekilde bakıyordu ve bu anlamsız bakışlar beni deli ediyordu.

the boarding school, taelisa ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin