Lalisa Manoban'ın Anlatımıyla:
Kapının bir anda açılmasının ardından kapıyı hızla kapattık ve Jisoo sandalyeleri tekrardan koydu."Siz miydiniz aptallar!" Chaeyoung tepkisini Jungkook, Jin ve Yoongi'ye gösterirken sinirle yerime oturdum.
Jungkook konuşmaya başladı:
"Lisa bize bir açıklama yapmak ister misin?"
Kızlar benim yerime olayı özet geçtikleri sırada hepsi bana inanmadıkları için özür diler bakışlarını yolladı.
"Daha büyük bir sorunumuz var." Diyen Yoongi baş parmağı ile Jungkook'u işaret ederek onun bir açıklama yapması gerektiğini belirttiğinde bakışlarım Jungkook'u buldu. O ise derin bir nefes aldı ve parmaklarını çıtlatarak konuşmaya başladı:
"Taehyung ortalarda yok, okulda elektrikler kesik. Odadan çıkmanın imkanı yok Lisa, başta burslu öğrenciler olmak üzere herkes onları bir faciaya sürüklediğini düşünüyor ve 'özel ilgi' olayının tamamiyle yalan olduğunu sana itiraf etme vaktim gelmiş sanırım.."
Jungkook başını kaşımış ve kararsız bakışlarını teker teker hepimizin üzerinde gezdirirken konuşmaya başladım:
"Jungkook neler olduğunu açıklar mısın? Daha fazla dayanacak gücüm yok."
"Bak Lisa, Taehyung'un babası batıl inançları olan bir adamdır, evet ama bu babasının emri değildi. Sen ilk geldiğin günden beri o hep peşindeydi. Sadece seni korumak için yapmıyordu bunu. Birçok kez sinir krizi geçirmiş ve çevresindeki eşyalara hatta insanlara bile zarar vermişti. İlaçlarını kullanmıyordu, ona yalvarıyordum ilaçlarını alması konusunda baskı uyguluyordum onun dediği tek şey.."
Dikkatle onu dinliyorken dolan gözlerimi görmesinler diye bakışlarımı zemine çevirdim ve titreyen sesimle konuşmaya başladım:
"Onun dediği tek şey neydi?"
"Lalisa Manoban bende ilaçların yaratamadığı etkiyi yaratıyor."
Son bölümlere doğru hız kesmeden ilerliyoruz, şu ana kadar nasıl gidiyor, beğendiniz mi diye sormak istiyorum<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the boarding school, taelisa ♡
Fanfictionşımarık ve zengin lalisa manoban'ın otoriter annesi onun hareketlerinden sıkıldığı için içerisinde burslu çocuklarında olduğu yatılı bir okula gönderir. fakat kızı hayal dahi edilemeyecek olaylarla karşı karşıya kalır. kim taehyung...