Günün ilk ışıklarıyla birlikte kasvetin örtüsünün kalkmış olacağını düşünerek açtı yorgun gözlerini. Yatak gitmesini istemiyor gibi sarılıyordu Meral'e. Belki de Meral'in duygusal arbedesinin sonucuydu bu. Uzun zamandır yaşamadığı depresyonun tebessümüymüş gibi hissetti. Seneler önce yaşadıkları deneyim olmuştu onun için. O yataktan kalkmadığı her saniyenin bir saniye öncesinden daha da zor olacağını çok iyi biliyordu. Ani bir kararla yatağından fırlayıp odasından çıktı ve mutfağa doğru ilerledi. Sıla ve erkek arkadaşı hala uyuyordu. Onları rahatsız etmemek için sessizce kendisine kahve hazırlamaya başladı. Kahvesi olurken bir yandan da atıştırmak için dolaptan kahvaltılıkları çıkarmıştı. Kahvesiyle birlikte birkaç yudum yedikten sonra kahvaltılıkları tekrar buzdolabına yerleştirdi. Telefonu tekrardan çalmaya başlayana kadar kalan kahvesi ile birlikte camdan caddeyi izleyerek zaman geçiriyordu. Gizli numara olmasından Bülent'in aradığını anladı fakat derdinin ne olduğunu öğrenmek istediği için cevap verdi. Tahrik edici birkaç cümleden sonra Bülent parasını istediğini söyledi.
''Benim paramı yiyorsun, geri alacağım senden!'' Meral konunun dönüp dolaşıp paraya geldiğini anlayınca cevap vermemeye başladı. Bu sessizlikten ötürü daha da fazla sinirlenen Bülent küfürler etmeye başlamıştı.
Meral'in duyduğu ''Paramı geri vereceksin amına koyduğumun fahişesi'' lafıyla birlikte telefonu yüzüne kapaması bir oldu. Sinirden kafayı yemek üzereydi fakat ne bağırması ne çığlıklar atması bir işe yaramayacaktı. İçinde fırtınalar kopuyordu ama dışarıdan gözüken bomboş duvarlara bakan bir kadından ibaretti. Odasına geçip dizi ve filmler ile kafasını dağıtmaya çalışarak bütün bir günü geçirmişti. Ertesi gün öğlene doğru Uras'tan bir telefon aldı. Akşama geri geleceğini ve artık evlerine geçebileceklerini söylüyordu. Akşamüstü yedi gibi gelip Meral'i alacaktı. Meral'in tek yapması gereken akşama kadar evde zaman geçirmekti ama Meral'in duyguları aynı şekilde işlemiyordu. Uras'ın ağzından bu güzel haberi duyduktan sonra içerisindeki özlem iyice dayanılmaz bir hal almıştı. Hayatında güvenebildiği ve sevdiği tek adam ile bu kadar badirenin üzerine tekrar bir araya geleceklerdi. Son zamanlarda Uras ile alakalı öğrendiği şeyler; evliliğe soğukluğu ve çocuklara karşı tavrı bile şu an onun için hiçbir şey ifade etmiyordu. Başını belaya sokabilme ihtimali başlı başına Meral'in korkmasına sebep olsa da Uras'a her zamankinden fazla ihtiyacı vardı. Bütün bunlar birleşince gün içindeki dört ya da beş saat geçmek bilmemişti. Saat altıyı geçerken Sıla'ya, evine gitmek istediğini söylemeye başlamıştı. Sıla'da Meral ve Uras arasındaki konuşmayı bildiği için Meral'e saçmalamaması için ısrarda bulunuyordu fakat laf geçiremeyince Uras ile konuşup karar vermesini istedi. Meral hemen Uras'ı aradı ama o da bir saat daha beklemesini söylüyordu. Meral en son bekleyemeyeceğini söyleyip ''Ben gidiyorum. Zaten kapı önünde ineceğim.'' diye ekledi. Uras sesini yükseltip ''Meral sana bekle diyorum'' derken telefon yüzüne kapanmıştı. Meral'in başında böyle bir problem varken yaptığı hareketin hiçbir mantığı yoktu. Uras daha da sinirlenip hemen eve doğru yola koyuldu. Meral ise taksi ile eve gitmeyi planlarken Sıla'nın onunla birlikte gelmesi için yaptığı ısrarı kıramamıştı. Meral yüzünden Sıla'da apar topar evden çıkmak zorundaydı. Taksi bulmak için biraz zaman kaybetmelerine rağmen yolları Uras'a göre daha kısaydı. Taksi yolculuğu sırasında Uras'ın aramaları hiç durmadı. Meral ise evin önüne gelene kadar Uras'a cevap vermemişti. Evin önüne geldiğinde Uras'ın hali hazırda aradığı telefona cevap verdi.
''Neredesin, niye açmıyorsun şu telefonu!'' Uras bu konuşmayı yaparken eve oldukça yaklaşmıştı ve inanılmaz sinirliydi. Meral ''Sıla ile eve geldik şimdi.'' derken Uras eve varmak için son köşeyi dönüyordu. O sırada caddenin karşısından evine doğru bakan bir adam gördü. Aynı anda Meral'de Uras'ın görüş açısına girmişti. Yavaşça onlara doğru yaklaşırken adamı gördüğü yeri tarif edip Meral'den bakmasını istedi. Meral kafasını çevirip biraz dikkatli baktığında Bülent olduğunu gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Döngü
RomanceKendi hayatı için elinden geleni yapıp başarılı olduğunu zanneden bir kadın, çocuğunun geleceğini tayin etmek için çırpınırken başarısız olmuştur. Kızı da kendi hayatının benzeri bir döngüye girmiştir. Hatırlamadığı bir anne, sonradan değişse de ort...