-Ha Jeffrey vissza tér.... Akkor vajon a többi első is? *kérdezi William komolyan elgondolkodva* Egyesek szerint van pár olyan dolog, és korábbi esemény amire nincs más válasz.... Mint az 5 évvel ezelőtti hatalmas áradás. Rengeteg mágus lovagot rendeltek ki a megállítására, a víz akkor már több települést is letarolt és olyan iszonyatos mennyiség volt hogy akár a fővárost is elérhette volna. Mégis..... Amikor egy fiatal nő egyszerűen elsétált mellettünk a víz szinte teljesen eltűnt és ami maradt azzal már mi is meg tudtunk birkózni. Az egyik társam azt mondta "ez csak a Szív királynő műve lehet" Viszont akkor, pont azon a napon tartották a koronázást így ő nem lehetett.... Mostanában pedig a Szív királyság első királynőjével magyarázzák az esetet. Elvégre az a nő, grimoir nélkül állította meg a hömpölygő, több 10 kilométerre elnyúló vizet.
/Úgy néz ki lemaradtam valamiről. 5 évvel ezelőtt Loropechika koronázásakor én pont a Spade királyságban próbáltam ki deríteni valamit Soararol. Úgy tűnik míg az egyiket kerestem elsiklottam a másik felett. Hermina pedig sokkal jobb a rejtőzködésben mint én. Éppen ezért se kerestem nagyon... Esélytelen hogy meg találjam ha ő nem akarja./ *gondolkodik el miután William be fejezte a mesélést, majd az is eszébe jut, talán nem kellene jobban bele menni, de végül csak megszólal*
-Valószínűleg igen. De ez nagyban függ attól hogyan fog az ellenség reagálni. Azok alapján amit olvastam a naplóban én úgy gondolom Soara egész biztosan vissza akarja szerezni a trónt, ami nem lesz egyszerű, révén nála tanyázik az ellenség. Hermina gyanítom csendes életet él egy eldugott faluban, akár gyerekeket nevelve. Ami pedig Mitsuna-samat illeti..... *ellhallgat*
-Mi a gond? Egy ilyen pontos elemzés után nem maradhat le pont ő.
-Iyaa. Nincs gond, csak azt akartam mondani hogy ő volt mindig is a négy közül a legkiszámíthatatlanabb ezért nem tudom. *száll le végre a korlátról* /Sou. Még nem döntöttem el mit fogok csinálni. A mostani énemnek nincs annyi ereje hogy egyedül vigyen véghez mindent... és ezzel nem csak én vagyok így. A többiek varázserejének szintén jelentős részét elvették. Az egyedüli akinek számíthatok jelenleg a támogatására az Jeffrey, de ő is meg mondta ha a fel lépés segítése, veszélyeztetné az országát akkor nem segít. Az évek pedig hiába telnek Soara felől nincs hír, lehet hogy nem is él/ William ha nem gond én most vissza vonulok a szobámba, nehogy megártson nekem bármi is.
-Menjél csak, nem hiszem hogy ma már lenne bármilyen sürgős eset amihez kellenél, így nyugodtan pihenhetsz.
-Haiiyo. De azért szólj ha kellek. *ezek után vissza megy a szobájába és egy széken ülve elalszik*
1,5 évvel ezelőtt a Diamond királyság egy határhoz közeli pontján...
/Nem emlékeztem hogy errefelé lett volna patak.... úgy rémlett itt kopár minden, vagy az máshol volt...? Már nem tudom. Túlságosan szédülők a láz miatt.... Viszont a lehető leghamarabb el kell érnem a tengeri barlanghoz..../ *gondolja ahogy szédelegve megy a köpenyébe burkolózva, vele szemben egy férfi jön akiből szintén alig látszik valami, a szédelgő épphogy csak el ténfereg mellette, csupán a bekötözött bokái látszanak a bokapántos, kis sarokkal rendelkező fehér, csicsás cipője mellet. A férfi barna csizmát visel, és miután elmentek egymás mellet mindketten megállnak majd óvatosan vissza pillantanak a másikra. Az első aki normálisan meg fordul és leveszi a kapucnit az a férfi. Rövid zöld haja, ezüst szemeivel együtt csillan meg a tavaszi napsugarak hatására, markáns, elsőre zord arca pedig keményen, acélos szívet tükrözve néz le az egy fejjel kisebb alakra aki hagyja hogy a szellő lefújja az arcát takaró anyagot. Hófehér haja a térdéig ér hátul, elől pontosan az élénk zöld szeméig ér a frufruja, fehér bőrét pedig a fehér és sötétkék ruhák teszik sápadtabb hatásúvá mint az egyébként lenne.
YOU ARE READING
Black clover komédia
FanfictionAsta és Yuno nélküli történet mely egy elragadó személyt helyez a középpontba. Elsősorban az aranynapfelkelténél/ban játszódik a történet bár néha a határokon és századokon is túl ível. Kis mértékben spoilert tartalmazhat. Teljesen egyedi vágányon f...