Karácsony az Aranynapfelkeltében

7 1 0
                                    

Miután kellőképpen megünnepelték a hadnagy felébredését, az osztag átbeszélte hogyan tovább a műsorral. Hogy a kapitány ne legyen útban, elintéztek neki egy remek programot Fuegoleon társaságában, emiatt nyernek egy teljes napot a kifejezetten szülinapi dekoráció és ajándék elkészítéséhez. Tavaly kb mindent vettek, idén azonban csoda hogy Kamui nem velük készítette el a színes papírokat, bányásztatta ki a fémet az ollókhoz, vagy ment még ennél is messzebb. Őszintén megkönnyebbültek társai amikor magától realizálta hogy ezekre már nincs idő, de a kész alapanyagokból való dísz készítésből nem engedett. Ami hosszú-hosszú fárasztó, robot munkát eredményezett mindenki számára. Langris, John, Klaus, Alecdora, Sam és még jó páran el is kapták Kamuit emiatt, hogy ki kérjék maguknak ezt a rabszolga munkát. Langris kivételével azonban Kamui, rövid, drámai rögtönzött beszéde meggyőzte őket milyen boldog lesz William hogy érte vesződtek ennyit, mi több, még örömkönnyeket is fog ejteni. A kisöccse viszont szkeptikusan néz rá. Nagyon szkeptikusan, és egy szavát nem hiszi.

-Vangeance kapitány. Örömkönnyeket hullajtani? Ugye ezt te se gondolta komolyan?

-Maa...*néz félre* Hirtelen jól hangzott és nem 1000%-ban lehetetlennek... Vagy te nem így gondolod? 

-Vangeance kapitány max akkor sírna örömében ha Iresa 3 hónapig egymaga képes lenne tisztán, rendben tartani a szobáját, és nem azzal szembesülne ha be akar menni hozzá hogy minden ott rohad a földön. A szó legszorosabb értelmében.

-Igazad lehet. Viszont biztos nem csak akkor sírna. Én pl akkor is sírni akartam mikor végre felébredtél, és azt mondtad jól vagy.

-Mert érzékeny vagy, és a végén nem is sírtál.

-Megvannak a magam körülményei amiért vissza kell fognom a könnyeimet, viszont ezennel megfogadom hogy később örömömben megsiratom az esetet. *emeli esküre a kezét*

-Henna koto yuuna. (Ne mondj furcsaságokat/ne fogalmazz furcsán) *húzza a száját*

-Shinaiyou. (Nem teszem/nem csinálom) Egyébként Langris, hallottam hogy Raychelvel itt maradtok a parti után. Nem fognak otthon hiányolni?

-Nem. Ugyan szoktunk tartani egy nagyobb vacsorát, amin illene megjelennem, de az hogy nem leszek ott, bizonyítja milyen fontos vagyok itt. A királyság számára. /Meg legalább nem kell a sok hülye rokonommal beszélgetnem/ Még örülni is fognak hogy ennyire nélkülözhetetlennek tartanak.

-Tehát nem mondtad el nekik hogy nálunk önkéntes alapon megy az aznapi munka?

-Nem. Jó ütőkártyának találom. Nem kell mindenről tudniuk. Érdemesebb megtartani magamnak. 

-Hm~ *elvigyorodik* És? Kitaláltátok már mit fogtok csinálni ha nem kell sehol besegítenetek? /6-an maradnak 3 napra. Nem olyan sok idő, ilyenkor szinte semmi nem szokott történni. Kb azt csinálnak amit akarnak, viszont eléggé széthúzó 6-os. Nem hiszem hogy vevők lennének a közös programra. Ellenben ők ketten sülve-főve együtt lesznek. Langris-chan pihenni fog, Raychel pedig mellette lenni.../ Langris, Neanban és Valmyben van néhány hangulatos üzlet ami karácsonykor is nyitva van. Ha szabadok vagytok, menjetek el megnézni őket. Az egyik vendéglőben nagyon finom ritka teák és forró csoki van. A tulajdonos mágiájától a vendégtér egyes részei kék, piros vagy lila fényben úsznak. De kérni is lehet szint. Nagyon ajánlom. *fel írja a címét és nevét majd átnyújtja*

-Arigato. *teszi zsebre* Majd munka címén elmegyünk megnézni. Úgyis muszáj lesz valamit csinálnunk. Te mit szoktál csinálni karácsonykor? *ül le elé, és végre segít*

-Williamra gondolok, karácsony előtt pedig sokat jótékonykodom. Csomagokat állítok össze a szegényebb településeken élőknek, majd megkérem a szolgálóimat hogy juttassák el az ott élőknek. /Egy csomó éjszakai megbeszélésem van ilyenkor Katryékkal, így amúgy is alig alszom... De nagy vágyam évek óta egy tisztességes szülinapot tartani Williamnak, és boldog vagyok hogy idén megadatott a lehetőség! Aludni rá ér majd máskor!/ Otthon pedig mint bármely más nemesi család együtt ünneplünk. Idén nálunk, de van hogy chichiue apjánál, hahue unokatestvéréénél, nagynénjénél vagy Raqueiben tartjuk.

Black clover komédiaWhere stories live. Discover now