Kamui szülinapi mókája

12 1 0
                                    

Fél óráig van el a Juliustól kapott zenedobozzal, utána ismét kint szórakozik, messzire elkerülve a kapitány szobáját és pont kapitányokat parodizál ki amikor azok megjelennek.

-Nem szabad! Nem engedhetek ezeknek az érzéseknek, nem lehetek gyenge, Noelle és a testvéreim érdekében. Ezért! Fuegoleon bocsáss meg! Nem lehetünk együtt a szüleik. -Ez nem igaz! Én Nozelem! Már azok vagyunk. Ne aggódj! Majd én megvédelek, mivel én vagyok a Második legjobb osztag kapitánya! *adja elő egyedül a románc jelenetet, mialatt a többiek röhögnek. Az asztalon több újság is számozva hever, mind máguslovagok számára ismeretlen folyóiratok, nem is véletlenül, elvégre, róluk írnak végtelen mennyiségű képtelenséget. Kamui az egyik ilyen, folytatásos remekművet adja elő*

-Ki kié?! *kérdezi felháborodva Nozel, oldalán a szintén nagyon kíváncsi Fuegoleon, Rill és Charlotte társaságában*

-A! Nozel-chan! Minna~ Csak nem miattam jöttetek?! *kérdezi csillogó szemekkel és már ott is van előttük. Nozel egy percig se akar maradni, csak jön és megy- ez a terve. Azonban mást kell tapasztalnia, mivel hiába adja oda az ajándékát, szabadulni nem tud. Egyik kapitány se. Be kell szállniuk a játékokba amik azután kezdődőnek hogy megnézte az ajándékokat. Rill egy képet festett Athanasia kertjéről, Lilia beszámolója alapján. Kamui szerint igencsak élethű lett, és már ezzel az egy képpel rengeteget nő a szemében Rill. Charlotte 2 kosár válogatott édességet hozott neki, és ha Rill ajándéka elképesztőnek számított, akkor Charlotteé isteni. Azt se tudja eldönteni mit kóstoljon meg először és nem győzi köszönni, ami nagy megkönnyebbülés a kapitánynak, mert ezáltal nincs amitől tartania kellene. Fuegoleon nem az ajándékok embere. Kevés rossz ötlete mellé, mint a hagyományos népi játékok, könyvek és maszkok, még fel pakolt egy frissen levadászott medve méretű szarvast, amit Mereoleona tanácsolt. Kamui összetörik, nem bírja látni, így Kio vigasztalja amíg Brigit, Iresa, Tyler és még néhányan leszidják a kapitányt. Nozel ajándéka többek közt olyan könyvek amiknek ilyesmi címe van: Hogyan viselkedjünk helyesen társaságban. Mit ne tegyünk királyi nemesek között, és a legjobb: Hogyan hagyjuk békén Nozel Silvát és Ne égessük le. A legutolsót Nozel személyesen írta, hosszú éjszakákon keresztül. Kamui jót nevet rajta, és megígéri Nozelnak hogy ha rossz kedve lesz elolvassa.

Az első játék voltaképpen egy verseny, a férfi tagok számára, és ha egyszer már jelen van a férfi kapitányok nagy része, mégis milyen dolog lenne kihagyni őket? Rill kivételével egyikük se ússza meg, bár William-nak majdnem sikerül, de végül neki is magassarkút kell húznia és végig futnia az akadálypályán. David, Alecdora, Fuegoleon, Nozel, John, Nicolai és Shiren társaságában. Többen, a kapitányokra való tekintettel, visszavonták a nevezésüket.

-Vigyázz..! Rajt! *indítja el őket Gerda, vigyorogva. Az első aki felbukik Alecdora. És minő véletlen.... Rinko pattogatót kukoricát eszegetve áll meg mellette ahogy röhög. Kamui hívta meg, Fioréval együtt, a karmazsin oroszlánoktól. Csak míg előbbi kineveti őket, Fiore kedvesen szurkol. A 24 éves, barna hajú, szépség a tűz mágiájáról és rendkívüli pozitivitásáról híres. Magával ragadó személyiség, csinos, kedves, magas a teherbíró képessége, és nem rejtegeti hogy odáig van a kapitányáért. Továbbá külön pont Kamui számára hogy előzőleg király pillangók tagja volt, és változatlanul magas fizikai képességeit kihasználva, elsősorban rúgásokkal támad. Ő az a típus aki egy kimagaslóra sikeredett küldetés után bátran elhívja a kapitányát inni, majd az este folyamán leitatja a bárban...

A versenyzők feladata végig futni a folyóson, fel az emeletre, ott pedig elsőnek át ugrani egy asztalt, amiben William és Shiren esik el. Ők inkább ott is maradnak a földön, megfogadva, soha többé, semmiért cserébe nem tesznek ilyet. A következő a felfordított rajzszög mező, ahol John vérzik el, majd jön a jégtábla, amin éles virágok is vannak. Nicolai pofára esik az egyikben és Keith a múltkori után,-hiába lenne az a feladata- nem hajlandó segíteni. Nozel jól boldogul, míg Fuegoleon és David éppenhogy állva végig tud csúszni. Amint hogy ezen végig evickéltek egy köteg könyv landol a fejükön és gyűrött szőnyegeken keresztül vezet fel az út a következő emeletre. Itt David kézre esik, de mivel a kézenállásból át fordul, vissza a lábára, játékban marad. Mihelyst fel érnek zsákok fogadják őket, amikben ruhák vannak, a feladat egyértelmű. 5 perc múlva Fuegoleon elsőként indul meg a földszintre, kutyának öltözve, még mindig magassarkúban. Próbál elhatárolódni a korláttól, kevés sikerrel, ugyanis amint sikerül, rálép a farkára és elveszti az egyensúlyát. Nozel mögötte fej-fej mellet halad Daviddal. A helyes kapitány hamupipőkének öltözött, míg David napocska jelmezben tündököl. Nozel lábai nem látszódnak, és mivel mindenáron nyerni akar, ha már ilyen helyzetbe hozták, higannyal segíti a mozgását, hogy még véletlenül se essen el.

Black clover komédiaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon