Kellemes őszi idő van a Clover királyság határán, ez évben korábban kezdődött az ősz, annak ellenére hogy szeptember közepe van még csak, a tájat sárguló levelek uralják, helyenként vörössel vegyülve. Majdnem 14 évvel ezelőtt járunk, egy fiatal nő a lányával sétál az erdőszéli úton. Mindkettejüknek hófehér haja van, kedves arca, jól öltözöttek. Az egész nyarat a Szív királyságban töltötték diplomáciai okokból. Yukina anyja Kokoro fény mágus, elsősorban illúziókat képes létre hozni a mágiájával. Azért csatlakozott korábban a védelmi erőkhöz hogy bizonyítsa a családja lojalitását a királyság felé. Az anyja eredetileg abból az országból származik ahonnan Yami, ő viszont már a Spade királyságban született ahogy a húga is. A mágiája nem erős, nem harcra való, de mivel jó érzéke van az emberekhez sok fontos küldetést bíztak rá. Éveket töltött a Clover királyságban szorosan Julius mellet.
Több okból kifolyólag ment haza, viszont a legfontosabb ebből az volt hogy a húga megházasodik. Ott akart lenni az esküvőjén, már csak azért is mert egyenesen a nem olyan régen meg koronázott királyt választotta férjéül. Ciel sokkal erősebb volt mint ő bármikor, kicsit sem lepődött meg amikor meg tudta kibe is esett bele a testvére. Az utóbbi több mint 1 év viszont nagyon zűrösen telt, mióta a sötét triád át vette a hatalmat nincs egy nyugodt napjuk se, és mivel az emberek úgy tudják a király a királynő és könnyen lehet a herceg is meghalt ezért nekik kell cselekedni. Kokorora hárult az ellenállók megvédésének felelőssége. Továbbá gondoskodnia kell az élelmezésről is. Az ország polgárai jelen helyzetben ki vannak szolgáltatva az új zsarnokaiknak, ha külföldről nem kapnak segítséget még többen fognak meghalni.
Most viszont elégedett. Gyümölcsöző üzletet kötött a Szív királynővel, a logisztikai problémákon sikeresen felül kerekedve. Mindössze egy gondja maradt mégpedig az üldözőik. Erősek és sokan vannak, itt pedig nincs aki meg védené őket, mindenkit otthon hagytak a rejtőzködési esélyeik javításának érdekében. Julius pedig nem tud semmiről.../Úgy néz ki sikerült leráznunk a sötét triád kutyáit. Hamarosan tisztázhatom Juliusal az elmúlt éveket. Már sejtem miért nem ért célba a leveleim nagy része, a szív királynő kémjei szerint a Clover királyság határánál pont ahol a posta baglyom szokott áthaladni lakik egy boszorka. Ő a tettes, Ő írja át a leveleimet amit Juliusnak küldök, és nála marad minden ami nem ér célba. Az összes fénykép, ajándék, kérés, kérdés, egy rohadt boszorkánynál hever.... Ezért nem tud róla az a marha hogy már van egy ilyen nagy kislánya./ *Gondolkodik a fiatal anya és mindjárt meg is öleli a lányát*
-Okasan mikor fogunk oda érni? Otosan milyen ember? Szeretni fog engem? *kérdezgeti lelkesen Yukina*
-Még 2-3 napba beletelik mire oda érünk. Apád pedig biztos sírni fog örömében mikor találkoztok és imádni fog, jobban mint bárki más. És hogy milyen ember? Egy nagyon sok keletűen lenyűgöző, kissé fafejű, erős, hatalmas idő mágus. *magyarázza röviden és gondosan*
-Még nálam is nagyobb mágus? És hogy érted hogy fafejű? Belül már korhad? Vagy üres? Makacs? *teszi fel aranyos hangján az újabb kérdéseket*
-Igen. Még nálad is nagyobb mágus, de tudom hogy egy nap, majd ha felnősz erősebb leszel nála. Addig viszont hagyd hogy megvédjen, rendben? Fafejű...-vigyorodik el egy pillanatra Yukina feltételezésein- Szerencsére nem úgy fafejű ahogy te mondtad. Julius nagyon okos, de ha valami elkerüli a figyelmét vagy nem bírja megérteni onnantól bármit mondhatsz vagy tehetsz nem érti. Például... Ahogy te is kicsi lányom, imádja a magas helyeket és nem bír egy percig se megmaradni ugyanott. Ebben teljesen ráütöttél. Én viszont félek a magasban és jobb szeretem ha egy helyben lehetek.... Ő azonban ezt soha nem bírta megérteni, hajtja a kaland és tudásvágy, ahogy téged is.... a magasban repülés pedig mivel máguslovag alap. Számtalanszor megmondtam apádnak hogy nem bírom a repülést, ennek ellenére több évig fel kapott és vitt. Az összes alkalommal felpofoztam. Na ilyen értelemben vedd a fafejűt.
ESTÁS LEYENDO
Black clover komédia
FanficAsta és Yuno nélküli történet mely egy elragadó személyt helyez a középpontba. Elsősorban az aranynapfelkelténél/ban játszódik a történet bár néha a határokon és századokon is túl ível. Kis mértékben spoilert tartalmazhat. Teljesen egyedi vágányon f...