-Julius-samaért bármit megteszek!-Ez volt az első gondalata Williamnak mikor elkezdődött ez az egész. Nem tudja már pontosan mikor is volt a legelső alkalom, talán mikor már varázs király volt, vagy még azelőtt kicsivel? Nem is számít igazán. William szinte bármikor hajlandó helyettesíteni Juliust ha az meg kéri. Van hogy 1 hónapban egyszer, de olyan is hogy négyszer, előfordult hogy 6 hétig egyetalán nem volt rá szükség, pont mint ahogy az ellenkezője is.
Julius kiszámíthatatlan, ugyanakkor mégse nehéz ki találni mikor is jön el az pont hogy bőviteni szeretné a palettáját az érdekes mágiák körében.2 hét telt el a legutóbbi incidens óta. Azóta Finral és Langris kapcsolata javult egy fokot és rá léptek a haladás ösvényére. A mai se lenne éppen különleges nap, ha William mindenki tudta nélkül nem venné át mára Julius helyét. Már teljesen megszokta a felsőbb körök ugatását, Marx automatikus utasításait a munkára, amit ugyan rendesen végez, de azért néha eljátssza hogy szökni akar. Csak hogy ne tűnjön fel a csere. De ma ahogy a dolgozó szobában ül és várja a visszatérését valamit másnak érez.
/Különös.... Julius-sama azt mondta 5-re visszaér, mégsincs sehol./ *pillant az órára ami negyed hatot mutat* / Biztos valami nagyon érdekeset talált.... De amíg nincs itt, befejezem helyette a munkát/ *gondolta William, de azzal szembesült hogy mivel Julius nem tért vissza így kénytelen estére is maradni, sőt még másnapra is. Egész nap keményen dolgozik hogy behozza az elmaradt munkát és így könnyebb legyen a léhütőnek, még Nozelt és Charlottet is át veri amikor Julius helyet ad nekik küldetést és egy pillanatra ki is hagy a szíverése, mikor Nozel olyat kérdez amire csak Julius tudná a választ. Ezt még valahogyan kivédi, de Charlotte következő mondata után elfelejt levegőt venni és azt hiszi itt vége a dalnak. Szerencsére Marx közbeszól így megmenekül, viszont amint magára marad lerogy a székbe és kis időre a fejét is inkább leteszi az asztalra. Sok volt az előbbi számára. Az elkövetkezendő 1 órában nem igazán csinál semmit, pont neki állna át nézni a jelentéseket mikor Julius visszatér és visszacserélik a helyüket. William úgy érzi még soha nem távozott ilyen gyorsan Juliustol, aki még teljesen a magyarázata végére se ért mikor eljött.
Visszaérve az osztagjához Langris már türelmetlenül várja őt, ugyanis ezalatt az idő alatt már egy nagy halom küldetést teljesítettek, többen meg is sérültek és bizony nagy szükség van rá hogy visszatérjen és utat mutasson. William ugyan szörnyen fáradt, de bele vág és elkezdi meghallgatni a jelentéseket. A második után viszont úgy dönt későbbre hagyja ezt és meg nézi a sérülteket.
-Vangeance kapitány! Végre visszatért! Nagyon vártuk már. *köszönti Brigit az ágyban ülve, mellete van még Gerda is, aki egy széken ül*
-Jó sokáig elmaradt a kapitány, nem csak tegnaprol volt szó? *kérdezi Gerda*
-De igen, csak közbe jött egy fontos ügy, ezért nem tudtam eddig jönni. Úgy 1 órája értem vissza. Soreyori hogy vagy Brigit? Hol sérültél meg?
-Nem súlyos, pár nap alatt helyre jövök. A vállamat találták el és kicsit be vertem a fejemet. Keith meggyógyított, amennyire tudott, így már nem fáj annyira.
-Értem. Örülök hogy nem súlyos. Pihenj nyugodtan.
-Kapitány nézzen be Iresahoz is. Tudom hogy nehezen viseli a szobáját, de szüksége lenne pár bátorító szóra. Ő súlyosabban sérült mint Brigit és David. *Szól közbe Iresa*
-David és Iresa is meg sérült? /Langris ezt elfelejtette mondani/ Természetesen meg nézem őket is.
-Igen, együtt voltunk küldetésen. Az ellenség erős volt, egyedül nem bírtam ki kerülni a támadását ezért David kapott el előle. Ekkor sérültünk meg mindketten. *meséli Brigit*
YOU ARE READING
Black clover komédia
FanfictionAsta és Yuno nélküli történet mely egy elragadó személyt helyez a középpontba. Elsősorban az aranynapfelkelténél/ban játszódik a történet bár néha a határokon és századokon is túl ível. Kis mértékben spoilert tartalmazhat. Teljesen egyedi vágányon f...