Kamui tegnap óta el sem mozdult Langris mellől. A hadnagynak ránézésre már nincs semmi baja, mindössze kimerült a szervezete. Owen kezelésének hála nem maradt törött csontja, a színe is az eredeti. Természetesen ettől még jövő évig nem fogja William járőrözésen kívül más küldetésre küldeni. Arra is csak ha muszáj. Az osztag időközben már megkezdte a készülődést a kapitány szülinapjára. Ha Williamnak az ősz első fele a legelfoglaltabb, akkor az osztagnak a karácsony és az ő szülinapja. Idén Kamui kitalálta, Daviddal karöltve, hogy csináljanak zenés-táncos előadást. Ennek örömére varratnak maguknak fehér öltönyt, ami belül fekete, a női tagok pedig szabálytalan szabású rakott szoknyát kapnak. A blézerük több kockában fekete lesz, a gallérral együtt, és természetesen többek is beszereznek fehér kalapot. -És így jött létre a kontinens legjobb tánccsoportja, mely megnyerte az összes tánc versenyt, amit csak rendeztek! Az Aranynap tánc társulat!- Visszatérve, a koreográfiájuk zseniális, jól állnak mindennel, csak kicsit néha fáradtak a hajnali 2-es próba miatt. Alecdora a minap, még mielőtt összetörték volna Langrist- közel vele egy időben ejtette az arcát a levesbe. Kamui ekkor még humorosan megkérdezte hogy: Megfelel a borsó leves arcpakolásnak, vagy hozzak inkább fokhagyma krémlevest? Úgy hallottam az csodákra képes, még az olyan kemény fejűekkel is- *és ekkor a mellette ülő Langris szintúgy megkóstolta egész arccal a levest, mint Alecdora* Langris! -Hadnagy! *Az egész osztag egyként kiáltott fel, és sietett a segítségére.* Ennek következtében döntötték el hogy a hajnali 2-es tánc órát jobb lesz 5-kor kezdeni. Ha elhúzódik max feltartják páran a kapitányt. Azóta se tartottak egyet se, tekintettel rá hogy mindössze pár napja volt, és mik történtek. Így most a szerencsésebbek munka közben inkább az ajándék vásárlásra koncentrálnak. Nemesek, emiatt esetükben közel minden csináltatott, de amit egymásnak adnak sokszor valami érdekes, fővárosban vett holmi, vagy helyi különlegesség. Ezt kihasználva Kamui bátran reklámozza a Hage burgonya minőségű hagymát, céklát, és kb bármilyen terményt, amit hasonló faluk termelnek, hasonló minőségben és ízben. Egyeseknek még azt is mondja hogy ebből készíttessék az ünnepi vacsorát. Mondván: "Garantáltan felejthetetlen lesz" és már csak az elképzelt arcokon is jól szórakozik. Legalábbis addig jól szórakozott míg ez nem történt a hadnaggyal.
Jelenleg nem érez mást az idegességen és a kételyen kívül.-Kamui! Még mindig itt vagy? Nem gondolod hogy jobb lenne aludni egyet? Ez a második napja hogy nem pihensz semmit. *Beszél hozzá kissé aggódva David, az előbb jött be*
-Az hogy ülők bőven elég pihenés.
-De közben dolgozol. Az úgy nem pihenés ha papírokon rágód át magad. *néz a mellette lévő 2 kupacra a földön*
-Valahogy hasznosítanom kell magamat.
-Vangeance kapitány azt mondta hiányol téged. *Erre felkapja a fejét* -Tényleg?
-Igen. Hiányzol a társaságból, az meg nem ugyanolyan ha Langris hadnagy mellett üldögélünk és beszélgetünk. /De bele gondolva, mivel alszik, itt a soha vissza nem térő alkalom hogy rajta társasozzunk! Ez extrán izgissé tehetné a játékot! Vajon ki lenne hajlandó beszállni?/ *már el is képzelte micsoda büntetéseket lehetne adni ilyen körülmények közt a fogadásaiban vesztőknek* /Fennáll az esélye hogy felébred játék közben... Ez hangzik olyan veszélyesnek mint betörni egy kapitányhoz. Sőt. A hadnagy kisebb eséllyel hallgat meg mint egy kapitány... Veszélyesebb!/ Yoshi! Ne aggódj Kamui! Langris hadnagy hamarosan fel fog ébredni. Addig meg teszünk róla hogy legyen társaságod és jól szórakozz! *Fogja a vállát, majd kacsint és dudorászva ki indul* Hamarosan jövök~ *mondja még és már ott sincs*-Mit találhatott ki...? /Mindegy ha Langris nem ébred fel./ *Megfogja a kezét* Gomenasai Langris. Hamarabb vissza kellett volna mennem. Nem. El se kellett volna mennem, és akkor ez nem történik meg. Minden az én felelősségem. Miért is teljesítettem annak a gyökérnek a kérését...? *vonja kérdőre magát suttogva* /Anne és Lilia is egész biztosan át fogja aludni az ünnepeket. Kár. Pedig mindketten nagyon élvezték volna. Dorothy lefogadom hogy magával akarta vinni a Silva palotába Liliát, hogy amíg ő Nozel-val játszik, a család megismerhesse a távoli elf rokont. És Anne is biztos el lett volna kápráztatva a szolid Charlotte féle karácsonyi partitól. Sajnálom őket. Bár tehetnék értük valamit, de amíg Hermina hólétté ismeretlen az én gyógyítási lehetőségeim is korlátoltak. Annak is örülnöm kellene hogy élnek. *finoman ökölbe szorítja a kezeit* Pontosan. Régen sokkal pozitívabban tekintettem volna a helyzetre. Igaza van Jeffreynek, megváltoztam. 1000 évvel ezelőtt is ugyanúgy itt ültem volna Langris mellett egy ilyen helyzetben, azt várva hogy felébredjen... Csakhogy nem 2 kupac papír lett volna a társaságom és a melankolikus hangulat. Régen felrúgtam volna azt az illetőt aki ilyenkor papírokkal zaklat. Szó szerint. Mennyivel szebb volt, vidámabb és gondtalanabb, amikor először találkoztam Langrisékkal is csak a szórakozás lebegett a szemem előtt. Sou..
BẠN ĐANG ĐỌC
Black clover komédia
FanfictionAsta és Yuno nélküli történet mely egy elragadó személyt helyez a középpontba. Elsősorban az aranynapfelkelténél/ban játszódik a történet bár néha a határokon és századokon is túl ível. Kis mértékben spoilert tartalmazhat. Teljesen egyedi vágányon f...