Spades

78 14 0
                                    

Elinde çevirdiği siyah karambit masayı aydınlatan ledin ışığıyla parıldayıp kendine özgü metalik sesiyle maçanın üstüne saplanmıştı.

- Kaybettiniz "yine" Bu sefer ne vereceksin bana? Evin, araban?

- Sikik fem.

Sinirle masaya vurduğu anahtarı gülümseyerek eteğinin cebine atıp clubtan ayrıldı.

- Vaay hemde lamborgini.

Çarpıkça gülümseyip arabaya bindi.

Hyunjinden

Felixi saatlerdir arıyor ancak ulaşamıyordu. Kafayı yemesine az kalmıştı. Ne diye telefonu vardıki ona ulaşamayacaksa. Sinirle salonda volta atarken kapının kapanma sesini duyduğunda hızla koridora yöneldi.

- NERDEYDİN!

- Geldim işte niye bağırıyorsun ya.

- Saat kaç.

- Dörde geliyo..

- Sabrımımı sınıyorsun. Nerdeydin bu saate kadar.

Felix göz devirip elindeki anahtarı Hyunjine fırlattığında Hyunjin yakalamıştı. Anahtara baktığını soru soran gözlerle Felixe döndü.

- Bunu nasıl aldın sana kart ya da para verdiğimi hatırlamıyorum.

- Poker Hyunniem.

Bu söylediğinin ardından Felix psikopatça gülmüştü. Hyunjin tepki vermeden anahtarı koltuğa bırakıp oturmasını işaret etmişti.

- Konuşmak istediğim şeyler Felix.

Anlamaz bir ifadeyle oturup Hyunjinin devam etmesini bekledi.

- Birşey var Felix. Fark etmediğimi sanıyorsun ama biliyorum. Geçen hafta 2 gün boyunca eve gelmedin söylediklerimi takmıyorsun sürekli içiyorsun yeniden kumara gömüldün ve herşeyden önemlisi benden uzaklaşıyorsun. Şimdi anlat bana.

Felix çarpıkça gülümseyip başını eğdi. Susup sadece elleriyle oynuyordu. Hyunjin sıkıntıyla nefesini bırakıp yüzünü sıvazladı.

- Lix zaten yolunda bir hayatımız yok ve sen iyice yoldan çıkıyorsun. Seni korumam gerek ama buna engel oluyorsun.

Felixin yüzünden süzülen göz yaşı halıya düşüp ıslatmıştı. Titriyordu ve buna engel olamıyordu. Konuşmak için dudaklarını araladı ama boğazına oturan yumru yüzünden sesi çıkmıyordu.

- Hayatımı sikti...

- Kim?

Cevap vermek yerine sinirle ayağa kalkıp kapıya yöneldiğinde Hyunjin uyarıcı bir tonda seslendi. Felix duvara sertçe yumruk attı.

- Yaşadığını bile yeni öğrendiğim annem.

Yumruklarını ard arda duvara indirip sinirle çığlık atıyordu. Hyunjin panikle yerinden kalkıp sertçe duvara vuran kolunu yakaladı. Yine sinir krizi geçiriyordu. Bu uzun zamandır olmamıştı ve demek ki durum gerçekten ciddiydi.

- Felix Felix sakin ol bebeğim yok birşey.

Arkasından sarılarak zor zapt ettiği bedeni güçlükle yere yatırıp üstüne çıktı. Bileklerini sertçe kavrayıp başının üstünde birleştirdi.

- Lix nefes al. Beni dinle.

Felix yorgun düşmüş sadece yerde sessice hıçkırarak ağlıyordu.

- Bunca zaman... arayıp sormayıp... Şimdi seni benden kopartmaya çalışması beni deli ediyoooooooooo

FATAL LOVE ~ HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin