Felix sonunda ülkesine dönebilmiş yeni okuluna kaydolmuştu. Aynada uzunca yüzünü izledi patlamış dudağına dokunduğunda hissettiği acıyla kahkahalara boğuldu. Dolaptan aldığı malzemelerle dudağına pansuman yapıp ince bir yarabandıyla kızarmış yeri kapadı.
Ah Lixie hergün yeni bir başlangıçtır değilmi?
Aynadaki yansımasına attığı sert yumrukla ayna büyük bir gürültüyle tuzla buz oldu. Soğuk banyoda Felix'in kahkahaları yankılanmaya başladı. Elindeki kanın akan suyla delikten kaybolup gidişini izlerken alarmın sesi dikkatini dağıttı.
Aaa olamaaaaz geç kalacağım
Mor saçlarını hello kittyli tarağıyla düzeltip evden çıktı. Hava kapalı şehirde insanlar kadar sevimsizdi. Mezarlığın önünden geçerken yavaşladı. Siyah demir parmaklıklara yaslanıp içeriyi izlerken aklına gelen düşünceyle yüzüne küçük bi tebessüm yerleşti.
Ölmek için ne güzel bir gün değilmi Lixieeee
O sırada oradan geçen bi kadın korkmuş olacakki adımlarını hızlandırıp oradan uzaklaştı.
Okula vardığında paslı demir kapıyı güçlükle açıp sınıfına çıkarken okuldaki serserilerin hedefi olmaktan kaçamadı.- Hey! Şu morluyada bir bakın
-Tam bi patlıcana benziyor
Felix gülerek arkasını döndü
Patlıcan mı?
Kahkahalarına engel olamadı. Gözlerinden yaşlar geliyordu. Çocuklar böyle bir tepki beklememiş şaşkınca onu izliyorlardı. Birden Felix'in yüzündeki ifade değişti her zaman kullandığı ince sesi derinleşti.
- Oldukça komik bir espiriymiş dostum.
- Ucubenin tekisin.
- Hayır hayır hayır hayır hayır hayıııırr sizler çok demodesiniz
Şirince gülümseyip gidiyorduki çocuk omzundan sertçe çekip Felix'i yere düşürdü.
- Hey yeni çocuk. Burda yeni olduğun için seni çok hırpalamayacağız ama çizgiyi aşmasan iyi edersin.
- Daha öncede bunu duymuştum biliyormusun yazık aslında acınası züppelersiniz.
Çocuk Felixi boğazından yakalayıp duvara yapıştırdı.- hey hey heeey yavaş o ol y yoksa u uf olursu sun
Güçlükle nefes alıyordu. Çocuklar Felix'in bu haline gülmeye başladılar. O sırada Felix cebindeki mor törpüyü çıkarıp ani bir hareketle çocuğun yüzüyle buluşturdu. Çocuk şaşkınca geri sendelediği sırada Felix karnına sert bir tekme atıp oradan ayrıldı
Koridorun diğer ucundan tüm bu olayları izleyen Hyunjin yanındaki arkadaşına fısıldadı
- Bu çocuğu bana getirin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FATAL LOVE ~ HYUNLİX
FanficKüçük kasabanın kirli adamı Hyunjin ve Hyunjine karşı saplantılı hisleri olan Felix tanıştıkları günden itibaren tüm dengeleri altüst edip sınırları yıktılar. Küçük kasaba kumarhanesinde başlayan minik oyun birçok ülkede tehdit yaratacak bir hal al...