Nice Day

130 15 4
                                    

Hyunjin muzipçe sırıtarak yatakta ıslak kıyafetleriyle oturan sevgilisine baktı.

- Özledin galiba?

- Hayır canım hava çok sıcak yüzmek istiyorum belki gelirsin diye düşündüm ayrıca sen çok fesat olmaya başladın.

Hyunjin çarpıkça gülümseyip yanına oturdu. Felix gibi dudaklarını büzüp şirinlik yapmayı denedi.

- Sadece öpmeme izin veriyorsun amaa.

- Yeter işte aaa. Hadi gel sende sıcaklamışsındır.

- Hmm evet sıcakladım.

Dudaklarını hafifçe çilek kokan sevgilisinin boynuna değdirdi.

- Ya Hyunjin!

- Sadece öpecektim.

Felix göz devirip oturduğu yataktan kalkıp havuzdaki eski konumunu aldı. Arkasından suya atlayan Hyunjin'in sıçrattığı sulardan korunmak için ellerini yüzüne siper etti.

- Hani yüzecektin?

- Bu kadarı bana yetiyor.

- İstersen sana yüzme öğretebilirim?

- I ıh istemiyorum.

- İyi nasıl istersen.

Hyunjin suya dalıp Felix'in suya sarkıttığı bacaklarının arasından su yüzüne çıktı. Felix sevecen bir tavırla kızıl saçlarını okşarken Hyunjin beklenmedik bir şekilde onuda suya çekmişti.

- Ya Hyunjin ne yapıyorsun!

- Şşş sakin ol bebeğim sadece birazcık su o kadar.

Felix Hyunjin'in sözlerini dinlemeden sadece ona sımsıkı sarılıyordu.

- Gerçekten bu kadar çok mu korkuyorsun?

- Yüzme bilmiyorum Hyunjin sencede normal değilmi.

-Ben yanındayım ama?

- Ya çıkart beni lütfen.

Hyunjin kucağındaki bedeni bırakıp geri çekildi.

- Çık bakalım.

- Ben nasıl çık  çıka yım. Ya ya yard ım et.

- Lix! Sakin olurmusun seni basamağa bıraktım ayağa kalkarsan çıkabilirsin bebeğim.

Gerçektende basamağa bırakmıştı. Felix utançla yüzünü kapadı.

- Şuan bu havuzda boğulmak istiyorum cidden.

Ellerinin arasından sesi boğuk ama yinede anlaşılabilir çıkıyordu. Hyunjin hafifçe gülümsedi.

- Buraya gel.

Felix ağır adımlarla basamaklardan inmiş ama hala demir parmaklığı bırakmamıştı.

- Korkma hadi tut elimi.

Felix Hyunjin'in uzattığı eli sıkıca kavrayıp kendini sıcak bedenine çekmişti.

- Aferin.  Suyun içinde panik yaparsan yüzemezsin Lix önce sakin ol. Su seni zaten kaldıracak tamam mı

Onaylarca kafa salladı.

- Güzel şimdi bacaklarını ritmik olarak hareket ettir. Balıkların kuyruklarını kullandıkları gibi.

Söylediklerini aynen yerine getiriyordu. Hyunjin kollarını gevşediğinde kolunu tekrar sıkıca kavramıştı.

- Korkma burdayım.

FATAL LOVE ~ HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin