Aşk Üçgeni

50 10 10
                                    

Çektiği dumanı dudaklarını hafif aralayarak serbest bıraktı. Kederli gözlerle yıldızları izliyordu. Balkonun soğuk demir korkuluklarına yaslandı ve derin bir nefes daha çekti. Ay ışığı yüzüne vuruyor hafif esen soğuk rüzgar sarı saçlarını dalgalandırıyordu. Beklemediği bir anda arkasında hissettiği sevgilisinin sıcaklığıyla gülümsedi.

- Ne bu keder be güzelim?

- Bir şey yok sadece biraz tüttürüyordum.

- Hmm iyisin yani?

Başını geriye yaslayıp gülümsedi.

- Iyiyim tabikii.

Ay ışığında parıldayan gözlerine takılmıştı Hyunjin in gözleri. Nutku tutulmuştu. Hafifçe eğilip çillerinden öptü.

- İçeri geç artık üşüteceksin.

Hyunjin e doğru dönüp kollarını sardı başını omzuna yasladı.

- Sen varken mi?

Gülümsedi ve kollarını Felixin beline sardı.

- Bende üşütebilirim güzelim?

- O zamanda ben ısıtırım

Başını Hyunjin in omzundan kaldırıp yanağını nazikçe okşadı. Dudaklarına uzandı.

- Olmaz mı?

- Olur tabii

Hyunjin çarpıkça gülümsedi. Tam öpeceği sırada Felix sırıtarak geri çekilmişti.

- Canın oyun istiyor sanırım hm?

- Umm belkidee

Felix i belinden kavrayıp balkon demirinin üzerine oturtu ve dudaklarına yapıştı. Felixin ensesinde dolaşan eliyle öpüşmeleri dahada yoğun bir hal alıyordu. Sokakta yankılanan kırılma sesiyle ikiside ayrıldı. Felix aşağı baktığında kırılan saksıyı görüp güldü.

- Sen mi koydun onu oraya?

- A evet unutmuşum..

Güldü.

- Neyse komşular şikayet etmeden içeri geçelim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sabah burnuna gelen hoş kokularla uyandı. Felix i yanında göremeyince etrafa bakınıp gözlerini ovuşturarak alt kata indi. Mutfakta kahvaltı hazırlanmıştı ama Felix ortalıkta yoktu.

- Lix?

- Geliyoruuumm.

Felix merdivenlerden deri ceket ve deri etekle yaptığı kombiniyle inmişti.

- Nasıl olmuşumm

- Çok güzel her zamanki gibi

Gülümsedi ve uzanıp yanağından öptü.

- Hadi sevgilim kahvaltını yap geç kalacağız.

- Sen yemiyormusun?

- Sen uyanmayınca yedim ben.

- Tamam geliyorum bende birazdan

Felix bir fincan kahve ve elinde gazeteyle salona geçti. Sıkıcı ve her zamanki haberleri okurkan birden gözüne bir ilan takıldı. Telefonunu açıp numarayı kaydetti.

- Çıkalım mı Lix?

- Yes sir baby

Gazeteyi katlayıp kaldırdı.

- Bebeğim

- Efendim?

- Bugün motorla gidelim mi?

FATAL LOVE ~ HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin