Yansıma

78 13 12
                                    

Ders bittiğinde asıl Halloween kutlamaları başlamış kimi çeşitli oyunlar oynarken kimi kesimse sınıfta konsepte uyumlu iskelet süslü alkolsüz kokteyllerini yudumluyordu. Felix ve Hyunjinse sınıftakilerle tanışmış sohbet ediyorlardı. Hyunjin Changbin ve Minho ile Felix ise Jisungla gülüşüyordu. Hyunjin ara sıra göz ucuyla Felixi kontrol ediyor onu kesen biri olup olmadığına dikkat ediyordu. Bir kere sözünü dinleyip birşeyi dediği gibi yapsa şaşıracaktı. Birden sınıfa giren kalabalık grupla sınıftaki ses kesilmiş ve ortamı ölüm sessizliği kaplamıştı. Sınıftaki herkes korku dolu gözlerle gruba bakarken Felix ve Hyunjin anlamazca süzdüler. Jisung Felixin kulağına eğilip fısıldadı.

- Sakın ters birşey diyeyim deme diğer zorbalara benzemez Marlyn. Lütfen sakin kal tamam mı.

- Niye? Kim ki ondan korkayım?

- Offf Felix dediğimi yap.

Aynı şekilde Hyunjinde Changbine sorar gözlerle baktı?

- Ne iş?

- Bela...

Marlyn yanındaki kız arkadaşı ve gerisinde duran üç vampirle burnundan soluyarak sınıfı süzdü.

- BUNU KARDEŞLERİME KİM YAPTI!!!

Sınıfta herkes şok içinde birbirine bakıyordu aralarında fısıldaşmalar başladığında Marlynin yanındaki kız öfkeyle bir adım öne çıktı.

- DEMEK YAPTIĞININ ARDINDA DURAMAYACAK KADAR KORKAK BİRİ HA!

Felix sakinliğini koruyarak elini kaldırıp kokteylinden bir yudum aldı.

- Ben yaptım ne o zoruna mı gitti?

Sınıftan şaşkınlık dolu sesler yükselirken Jisung korkak gözlerle Felixe baktı.

- Felix...

Marlyn sakin kalmaya çalışarak ağır adımlarla Felixin masasına ilerleyip yumruğunu sertçe sıraya vurdu. Çıkan yüksek sesle sınıftan korku dolu ufak bir çığlık yükseldi. Felixse tek bir refleks bile göstermeden sakince karşısında öfkeden kuduran gencin gözlerine bakıyordu.

- Sen kim oluyorsunda... Benim kardeşlerime elini sürebiliyorsun piç kurusu.. HA!

Hyunjin sinirlerine hakim olmaya çalışarak öfke akan gözlerle olayları izliyor çocuğun fazla ileri gitmesi durumu ićin tetikte bekliyordu. Felixse istifini bozmadan kokteylden bir yudum daha aldı ve ciddi bir tonla söze girdi.

- Onlarda insanlara zorbalık yapmadan önce düşünecekti.

- SEN KİMSİNDE BENİMLE BÖYLE KONUSUYORSUN LAN!!!! SENİ GEBERTİRİM VELET!!!

Hyunjin en sonunda dayanamamış ve cebindeki kelebeği çıkarıp elinde çevirerek ağır adımlarla yanlarına ilerlemişti.

- İşte o biraz sıkar.

- Tch ne o koruyucu meleğimisin sen onun.

Hyunjin psikopatça gülümseyip elinde çevirdiği kelebeği son kez döndürüp Marlynin sıraya yasladığı elinin parmaklarının arasına büyük bir gürültüyle saplamıştı. Herkes nefeslerini tutmuş gergince izliyordu. Hyunjin hırlarca konuştu.

- Hwang.. Hyunjin... Bu ismi aklına iyi kazı çünkû eğer olurda... Onun saçının teline zarar gelirse bu bıçağı gırtlağına saplamaktan müthiş zevk alacağım.

Gümüş bıçak perdelerden içeri süzülen ışıkta parladı ve parlak metale işlenen harfler belirginleşti.
"Hwang Hyunjin"

- O zaman sürtüğüne sahip çık bad boy.

Marlyn yüzüne yan bir sırıtış yerleştirip parmaklarının arasından sıraya saplanan bıçağı kavrayıp bir tur döndürdü ve bıçağı kapatıp Hyunjine uzattı.

- Yoluma çıkma yoluna ćıkmayayım Hwang... Hyunjin...

Gözlerindeki öfke hala dinmemişti. Masadan doğrulup sinirle Felixi süzen sevgilisine döndü.

- Lucy gidiyoruz güzelim.

- Bir dahakine bu kadar yumuşak olmayacak...

Grup sınıftan çıktığında bir alkış kopmuştu.

- O neydi bee.

- Marlyn e resmen meydan okudu.

- Şaka gibi.

- Sonu kötü olacak gibi.

- Marlyn intikamını alır.

- HYUNLİX HARİKASINIIIIZZZ

Hyunjin kelebeği cebine atıp sakince sınıfa döndü.

- Abartmayın ve eğlenmenize devam edin





Minnak bir geçiş bölümüüüü aslında Halloween bölûmünün devamı oldu bu. Fatal Love 2 deee yeni ortam yeni olaylaaaarrrr ufak bir spoiler Marlyn ve Lucyden çekecekleri var Hyunlixin yani yine kaos yine kaos Bu iki yeni karakterin resimlerinide koymak istedim kkkk. Nasıl gidiyor sizce?

 Nasıl gidiyor sizce?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

         Lucy

           Marlyn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

           Marlyn

FATAL LOVE ~ HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin