Baddie

81 14 7
                                    

Okul bittiğinde dörtlü bahçedeki bankta oturmuş herkesin çıkmasını bekliyorlardı. Sessizliği bozan Jisung oldu.

- Bu akşam boş musunuz?

Felix: Hm hm neden ki?

- Sizi bizim grupla daha tanıştıramadık hem onlarlada tanışırdınız hemde takılırdık.

Hyunjin: Olabilir.

Jisung ikiliye döndü.

- Sizler.

Minho: Olur nereye gidicez?

Changbin: Aynen?

Jisung: Bilmem Arena ya gideriz belki?

Changbin: Uzun zaman olmuştu güzel olur.

Felix: Orası nasıl bir yer?

Minho: Buranın en büyük gece klübü.

Jisung: hmm hm. O zaman diğerlerinede haber veriyorum. Proje görevinden dönmüş olmalılar.

Hyunjin: O yüzden mi bugün yoklardı.

Changbin: Evet bu sene ingilizce hocası onlara verdi bu projeyi.

Hyunjin: Anladım.

Jisung: Olur dediler. E herkese uyuyorsa ben kaçıyorum anca hazırlanırım.

Felix: Yuh kaçta buluşcaz ki anca hazırlanıyorsun?

Minho: Jisung heryere geç kalıyor bu yüzden şimdi başlasa cidden anca yetişir

Jisung: Ya ama ne yapayım annem oyalıyor.

Minho: Tamam tamam kızma. On uyarmı herkese?

Hyunjin: Bize uyar

Changbin: Olur.

Jisung: Okeyy o zaman sonra görüşürüzzz.

Felix Jisungun arkasından gülümseyerek el sallamıştı o sıradada okul çoktan boşalmıştı.

Hyunjin: Hadi Lix bizde gidelim.

Felix: tamamm

Minho ve Changbinle vedalaşıp hızla eve yol aldılar. Hızlıca yedikleri akşam yemeğinden sonra Hyunjin televizyon izliyor Felix ise akşam için kıyafet seçmeye çalışıyordu.

- Offf o mu bu mu?

Askıdan aldığı iki kıyafetide düzgünce yatağa fırlatıp dolabı daha çok karıştırdı.

- Aslında şu da güzel gibi.. Yok yok ya da bu daha iyi..

Yine beğenmeyip yatağın üstüne attı kararsızlıkla bütün dolabı yataga yığmıştı resmen en sonunda ellerini beline koymuş yataktaki kıyafetlerini süzüyordu.

- Of yaaa ne giycem ben!

Biraz düşündükten sonra işaret parmağını kıyafetlerde gezdirdi.

- O piti piti karamela sepeti terazi lastik jimnastik... Ama bu elbiseyide giyesim yok tekrar yapayım.

- O piti pit-

Kapıdan Felixi izleyen Hyunjin en sonunda dayanamamış ve ičeri girmişti.

- Of Felix çuval giysen bile taş gibi oluyorsun dert ettiğin şeye bak al bunu giy.

- Ne zaman çuval giydiğimi gördün kkkk. Tamam giyeyim.

Felix Hyunjinin seçtiği elbiseyi giyerken Hyunjinde dolaptan kendine birşeyler seçip giyindi

FATAL LOVE ~ HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin