Sıcak {S}

194 17 1
                                    

Bazı kişiler için rahatsız edici olabilir bu yüzden şimdiden belirtmek istedim.





Felix Hyunjinin gösterdiği kalemleride alıp alışveriş sepetine fırlatmıştı.

- Nazik davran kalemlerine ihtiyacın olacak.

- Lan varya sevgilim olmasan seni bu yüzden döverdim.

Hyunjin gülümseyip alışveriş arabasını sürmeye devam etti.

- En azından ikinci döneme yetişmelisin.

- İkinci eziyet yılı...

- Eski okulunda olmayacaksın biliyorsun değilmi.

- Gerçektenmiii.

- Evet. Orda sürekli zorbalık gördüğün için seni özel okula aldım.

- Hafifleştirilmiş eziyet yılı diyorsun yani.

Hyunjin göz devirip karşı reyona ilerledi.

- Dondurmada alalım mı?

- Tamam sen al ben şu kitaplara bakacağım.

Felix sekerek dondurmaların olduğu reyona ilerleyip iki kutu dondurma alıp özenle arabaya yerleştirdi. Bu hali Hyunjini güldürmüştü.

- Artık gidelim mii?

- Yoruldun mu?

- Hm hm

Hyunjin nazikçe saçlarını okşayıp kasaya geçmişti. Felix ise çıkış yapısının yanındaki oyuncak dolu kutuya bakıyordu. Cebinden çıkardığı bozuk parayı makineye atıp kolu oynattı. İstediği oyuncağın üstüne getirdiğinde çantasından çıkardığı dev mıknatısı kanca kısmına yaklaştırıp düğmeye bastı. Basmasıyla kol kilitlenip oyuncağın düşmesini engellemişti. Oyuncağını aldığında mıknatısı hızla çantasına atıp kaldırmıştı. Hep bunu denemek istemişti ve başarmıştıda. Arkasında işittiği hayranlık dolu ıslıkla irkildi.

- Senden korkmalımıyım bebeğim.

- Evet korkmalısın çünkı sana hala sinirliyim.

Bunu gülerek söylemiş ve Hyunjinin koluna girmişti. Bu sefer Felixin arabasıyla gelmişlerdi ancak Felixin ehliyeti olmadığından Hyunjin sürüyordu.

- Eve mi gidiyoruz?

- Evet. Nedenki? Gitmek istediğin bir yer mi var?

- Hani şeker dükkanına gidecektik?

- Zaten dondurma aldın.

- Ya aynı şeymi.

- Yarın seni okula bırakırken alırız.

- Şimdi gitsek?

- Olmaz.

- Ya neden?

- Evde sana göstereceğim birşey varda ondan.

- Ne ki?

- Süpriz olsun.

- Uff peki.

Yolun geri kalanında sessizce oturup Hyunjini izlemişti. Güneşin son ışıklarıyla parıldayan kızıl saçları. Yüzüne mükemmel bir oranla oturmuş güneş gözlüğü pembe dudakları.. ama en çokta gözlerini kollarından alamıyordu. Araba  kullanırken o kadar estetik bir şekilde hareket ediyorlardıki. Felix yutkunup kafasını diğer tarafa çevirdi. Düşünmemeye çalışıyordu ama imkansızdı. Kemikli ve damarlı elleri... İçinden kendi kendine küfür yağdırırken yüzünün kızarıp alev alev yandığını fark etmemişti bile.

FATAL LOVE ~ HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin