Felix gözlerini araladığında başında hissettiği şiddetli ağrı ile yüzünü buruşturdu. Yavaşça doğrulup tutulan boynu ve sırtını ovdu. Uyku sersemliği ile etrafı süzerken yabancı olan bu mekan onu güvende hissettirmişti.
- Sonunda uyanabildin.
- Nerdeyiz?
Uyku mahmurluğu ile oturduğu sandalyede gerinip ellerini masaya yasladı.
- Çorbacıda.
- Niye acıktınmı?
- Off hayır Felix ayılman için.
- Ne oldu en son bardaydık ne güzel.
- Hmm bunu sonra konuşacağız Lee Felix.
Hyunjinin çarpıkça gülerek bunu söylemesinden biraz tırsmış ve omzundaki kendine büyük gelen Hyunjinin ceketine iyice sokulmuştu. Sessiz geçen bir kaç dakikadan sonra çorbaları gelmiş ve yemeğe başlamışlardı. Felix boğazının yanmasıyla duraksadı.
- İyimisin?
- Boğazım ağrıyor.
- Buz gibi içkileri dikerken kimden izin aldın?
Felix susup önündeki çorbayı yavaş yavaş içmeye başladı.
- Saat kaç?
- 02.00
- Oh epey geç olmuş.
- Hmm hm hadi bitirde eve gidelim dinlenmen gerek.
- Ne oldu ki?
- Çok fazla içip sarhoş oldun. Ha tabi birde direk dansı mevzu var.
Utanarak çorbasına geri dönmüş ve hızlı hızlı kaşıklayarak bitirmişti.
- Tamam hadi gidelim.
- Ne o utandınmı yoksa
Hyunjinin sırıtmasına karşı Felix kıpkırmızı olmuştu.
- Of yaa bir daha içersem...
- Bir daha içersen ceza alıcaksın.
- Pfff tamam tamam. Gidelim artık.
Hyunjin başıyla onaylayıp hesabı ödemiş. Sonrasında gecenin sessizliğinde evlerine yol almışlardı. Eski fıstık yeşili binadan içeri girip kendilerini eve attılar. Hyunjin hızlıca üzerindekilerden kurtulurken Felix halsizce kendini koltuğa bırakıp orada sızmıştı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kısaymış aw bu bölüm keske diğeriyle birlikte atsaydım ama sahalara geri döndümkeee yb gelcek merak etmeyinn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FATAL LOVE ~ HYUNLİX
FanficKüçük kasabanın kirli adamı Hyunjin ve Hyunjine karşı saplantılı hisleri olan Felix tanıştıkları günden itibaren tüm dengeleri altüst edip sınırları yıktılar. Küçük kasaba kumarhanesinde başlayan minik oyun birçok ülkede tehdit yaratacak bir hal al...