Kaos Gecesi

158 19 0
                                    

Felix'ten

Gözlerini araladı ama hala zihni bulanıktı. Sesler derinden geliyor kendisi için hiç bir anlam ifade etmiyordu. Lix? Nedemektiki Gözlerini yumması zihninin tekrar kapanmasına sebep oldu. Yüzüne çarpan soğuk dalga zihnini açtı ama gözlerini açmak yerine iyice sıkmıştı.

- Lee Felix ha?

Cevap vermek yerine baygın bakışlarla ellilerin ortasında saçları kırlaşmış kendisine biraz bol gelen lacivert takımıyla karşısında kahve rengi kunduralarıyla yüksek sesle volta atan adamı süzdü. Adam kırışmış elini mor saçların içinde gezdirdi.

- İblis. Ne kadarda masum bir yüzün var öyle.

Saçlarından aşağı çenesine kayan elleri öfkeyle reddedercesine kafasını çekti.

- Birazda hırçın. Eminimki anlaşabiliriz.

- Sanmıyorum.

- Seninle değil mor kafa. Namı değer sevgilin Hwangla. Kim bilir seni geri almak için neler yapacaktır.

Felix psikopatça gülümsedi.

- Ondan korkuyormusun?

- Siz ergenler ne kadarda ahmaksınız. Gerçekten korkutucu olduğunuzumu düşünüyorsunuz.

Felix'in gülüşü kahkahalara dönüşmüş gözlerinden yaşlar akacak hale gelmişti.

- Biliyormusun şuan beni bağladığın bu ipler...

Yeniden odayı saran kahkahalar cümlesini yarım bırakmıştı.

- Ah lanet olsun karnım ağrıyor. Bu ipler köpek muamelesi görüp sürekli bağlanan biri için fazla basit. Eğlenceli adammışsın moruk.

- Yerinde olsaydım kangren olmadan önce konuşurdum.

- Konuşmak? Evet birazdan yumruklarım söze girecek ve sana en sevdiğim şiiri itaf edecek.

- Gerçektenmi nedir bana itaf edeceğin bu güzel şiir.

- Kanlı dart

Felix ani bir hareketle sandalyeden bir tazı çevikliğiyle fırlayıp adamı yakaladığı yakasından tutup az önce oturduğu tahta sandalyeye fırlattı. Sandalyenin büyük bir gürültüyle kırılmasıyla korumalar kollarından yakalayıp duvarla aralarına sıkıştırdı.

- Benim muhatabım sen değilsin şımarık fem. Sahibinle konuşacağım. Sizde şuna bir oda ayarlayıp akşamki yemeğe hazırlayın.

Adam odadan çıktığında Felixte korumalar tarafından bir odaya götürülmüştü. Yatağın üzerindeki takım elbiseyi giymesini işaret eden korumaya onaylamazca kafa sallamıştı.

- Gerçekten bunu giymemi beklemiyorsunuz herhalde.

- Seni sürtük olman için hazırlamıyoruz giy şunu!

- Tamam sende benim eteğimi giyersen giyerim.

Koruma sinirle yüzünü sıvazlayıp telefon açtı.

- Şu kahrolası sürtüğe elbise bulun hemen!

Felix bu sıkıcı ortam içinde başında dikilen 3 korumaya aldırmadan üstünde oturduğu kırmızı yatakta zıplamaya başladı.

- Wuhuwww bu gerçekten güzelmişş ama trambolin bundan bin kat daha iyi.

- İn ordan salak şey.

- Aaaa ama alınıyoruuuummm. Sizde denesenize gercekten çok eğlenceli.

- LANET OLASI İN ORDAN!

Yapay bir üzüntüyle dudaklarını büzüp yataktan indi. Neredeyse iki metre boyu olan camdan aşağıdaki aqua park küçücük görünüyordu. Hava kararmaya yakın alacalı bir renkteydi.

FATAL LOVE ~ HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin