- Off Felix hadi giy burda nolcak.
- Hayır ya bana ne öbür odada giycem ben süpriz olsun.
- İyi peki giyinince salonda beklerim.
- Okeeeyyyy.
Felix içinde kostümlerinin olduğu poşeti alıp hızlıca diğer odaya gitti. Hyunjin Joker kendi ise Harley Quinn olacaktı. Bugün hem cadılar bayramı hemde yeni okullarındaki ilk günleriydi. Bu şekilde tanışmaları tuhaf olacaktı ama okulun etkinliğiydi ne de olsa. Üzerini değiştirip makyajını yaptı. Geçici olarak saçlarını sarıya boyamış uç kısımlarını kırmızı ve mavi yapmıştı. İlk yıkamasında yine saçı eski mor rengini alacaktı. Salona inmeden önce son kez aynada kendini süzdü. Giydiği şort oldukça kısaydı ve Hyunjinin kızacağına emindi ama bunu umursamayıp köşeye koyduğu baseball sopasınıda alıp salona indi. Gördüğü manzara karşısında nutku tutulmuştu. Hyunjin saçlarını neon yeşil yapmış ve içine hiç bir şey giymeden üzerine sadece bir gömlek geçirmiş düğmeleride sonuna kadar açıktı. Tıpkı Jokerinki gibi yüzünde makyajı ve omuz göğüs ve elinde dövmeleri vardı. Telefona dalmış ve kendisini daha fark etmemişti. Felix baseball sopasını ensesinin arkasına yaslayıp ağzındaki pembe sakızı şişirip patlatarak içeri girdiğinde Hyunjin başını ekrandan kaldırıp Felixi süzdü. İlk başta yüzüne beğeni dolu bir sırıtış yerleşsede sonrasında ciddileşti.
- Felix bu ne bebeğim?
- Şort Hyunniem kkk
- Git değiştir ben daha uzununu almıştım böyle yapacağını bildiğimden.
- Yha ama bozma cosplayi Harley uzun giymiyor amaa.
- Bana ne Harleyden kalçalarını zar zor kapatıyor lan bu git değiştir hemen şimdi.
- Bana diyene bak sende düğmelerini kapat o zaman.
- Dôvmeler bozulur o zaman olmaz.
- Bana ne hıh.
- Yavşayanı sikerim ama
- Herkeste Felix gelsede yavşasak diye bekliyordu zaten dimi.
- Ben karışmıyorum artık.
- İyi hadi gidelim geç kalacağız.
- Kalmayız hadi gel.
Hyunjinin ardından kapıyı çekip çıktı. Tıpkı daha önce cezaevinin önünde yaptığı gibi Hyunjin Felixi kucaklayıp motora bindirdi ve kendide binip kontağı çevirdi.
- Lütfen yavaş git
Hyunjin çarpıkça güldü
- Üzgünüm güzelim sıkı tutun.
Hızlıca sokaktan ayrılıp son sürat okula ilerliyorlardı. Felix korktuğundan sıkıca Hyunjinin beline sarılmıştı. Okulun önünde durduklarında Felixin kalp atışları neredeyse dışarıdan duyulacak raddedeydi. Hızlıca inip kalbini tuttu ve soluklandı.
- Öleyim diye yapıyorsun dimi.
- İlk kez binmiyorsun ya Lix
- Zaten korktuğumdan binmiyorum yaaa
- Senin gibi birinin bundan korkması tuhaf... Neyse hadi geç kalmadan girelim.
Felix başıyla onaylayıp yaslandığı tel örgüden kalkıp okul bahçesinden içeri girdi. Hyunjinde peşinden ilerledi. Okul binasına girdiklerinde sınıflarını aramaya başladılar etrafta pek çok kostümlü öğrenci vardı. Cadılar hayaletler zombiler vampirler ve bir kısımda anime cosplayi yapmıştı. Felix etrafı incelerken Hyunjin çoktan sınıflarını bulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FATAL LOVE ~ HYUNLİX
FanfictionKüçük kasabanın kirli adamı Hyunjin ve Hyunjine karşı saplantılı hisleri olan Felix tanıştıkları günden itibaren tüm dengeleri altüst edip sınırları yıktılar. Küçük kasaba kumarhanesinde başlayan minik oyun birçok ülkede tehdit yaratacak bir hal al...