Hızlıca kapıdan dışarı kendimi attım.Ateşim vardı başım dönüyordu ama diğer odadan gelen ses beni ürkütüyordu.Diğer odaya geldiğimde kapıyı açmaya çalıştım ama kitliydi.Sinirimden kapıyı tekmeleyip yumrukluyordum ama ateşim olduğundan halsizdim o yüzden pek birşey olmuyordu.Ardından yanıma Poyraz geldi.
Bana bakıp''Ateşin çok yüksek havale geçirebilirsin burada duramazsın hemen odaya geri dön ''Dedi.Bende duymazdan gelip kapıyı yumrukladım.Poyrazın arkamda göz devirdiğini anlamamak güç değildi.Beni yavaşça kenara çekip kapıyı kırdı.
Kapının kırılmasıyla Ayça karşıdan belirdi.Yerdeydi ve kanlar içerisindeydi.Yanında da Barış oda yerdeydi ve baygındı.Ve odada 2 badigart bir de o anlam veremediğim şişmanlıkta olan adamı gördüm oturuyordu.Direkt kendimi Ayçayla Barışın yanına attım.Barışın suratına yavaşça 2 tokat attım.
Büyük gözlerini açıp bana baktı.''Noldu sana asıl Ayçaya noldu bu pis herif mi yaptı?''dedim.Ben Barış ve Ayçaylayken Poyrazda adamın işini bitiriyordu.Barış bana cevap vermeden Poyrazın yanına gitti ona yardıma.
Bende ağlıyordum ve artık dayanamicaktım başım dönüyordu.Görüntüm bulanıklaşmıştı.Poyrazla Barışa baktığımda badigartlardan kurtulamamışlardı.Adama baktığımda Poyrazın kafasına orada bulunan levyeyi indiriyordu ki.Ben bağırmaya başladım''Poyraz Levye !!!'' iki kelimeydi ama yeterli değildi.Araya girdim ki sırtıma yediğim levyeyle yerdeyim.
Poyrazda bunu kullanarak adama yapıştırıyor. Ben yerdeyim ama olanları azda olsa duyuyorum ve görüyorum.
O sırada badigartın bir tanesi yanıma düştü.Baygındı.Ardından diğeride anlaşılan tek adamla uğraşıyorlardı.O sırada biri daha girdi ayak seslerini duyabiliyordum.
Sanırsam bir badirgat daha gelmişti.Yavaşça yerden doğruldum.Poyraza baktım birde adama silahı Poyraza uzatmıştı.Barışta badigartla boğuşuyordu.
o sırada badigart yere düştü Barışın bir yumruğuna gelmişti.O sıra Poyraz adamla yere düştü yerde boğuşuyorlardı ki ben anca ayağa kalktım.Ve bir anda tabanca ayağıma geldi.Barışın tekmesiyle adamın eline basmıştı o yerde kıvranırken Poyrazla Barış ayakta adama ve bana bakıyorlardı.
Yerde olan tabancayı yerden alıp yerdeki adama doğrulttum.Barışla Poyraz şaşkın bir şekilde bana bakıyorlardı.
Adam ''Lütfen vurma nolur...'' gibi şeyler vızıldadı. Bende ''Öt bakalım sen kimsin ve Ayçaya naptın?''dedim.
Adam.''Ben ben ben Barışın babasıyım.''dedi.Ne o demin ne demişti.Babasıyım mı demişti.O sırada Barış bayıldı.Korkmaya başlamıştım Barış kolay kolay bayılmazdı bu babasında bir iş vardı.
O sıra bende '' uydurma'' dedim.Adamda ''Ben gerçekten babasıyım Ayçayıda adamlarımdan biri vurmuş.''dedi.Bende ''Ne ne dediğinin farkındamısın seni aşağılık pis herif.''dedim.Adam hiç konuşmadı sesizlik olmuştu.Poyrazda şoktaydı.
Sesizliği bozarak ''Peki sen nasıl Barışın babası olabiliyorsun.''dedim.Konuşmadı.Sinirlenmiştim onun yüzünden hasta olmuştum ve sırtıma levye yemiştim sırtım hala ağrıyordu.Dayanamayıp bağırmaya başladım''Sen ne pis bir adamsın sorularıma cevap ver yoksa sıkarım beynine gerizekalı adam bizi düşürdüğün duruma bak .''dedim.
Adam konuşmaya başlamıştı''İlk ben Salim Ve gerçekten Barış Benim oğlum''dedi.
Poyraz uzun bir süreden sonra konuşmaya başlamıştı.''Peki nasıl babasısın onun babası öldü babası olman imkansız.''dedi.Bende kafa salladım hala silahı adama doğrultuyordum.
Adam cevap vermiyordu.Bende sinirle silahı yere ateş ettim.Adama yaklaşıp ''Konuşmaya başla istersen yoksa bu sefer ateş ettiğim yer senin beynin olur.''dedim.
Adamda ''Vuramazsın ki ve bu kadar konuşacağım bu konu hakkında sıkıyorsa gel vur ''dedi.Bende çığlık atıp içimdeki siniri boşaltım ve ben cidden vuramazdım.Bu sebeple adamı yanı Salim i tehtit etmeliydim. Adama doğru ağır adımlarla yaklaştım ama aramızda hala mesafe vardı.
Poyraz da ''Konuş yoksa vurur.''dedi.Bende kafa salladım.Adamda suratındaki iğrenç sırıtışla ''Vursana lan o zaman .''dedi.Ve bende silaha asıldım.Poyrazda ''sakın ateş etme'' dedi.
Bende gözlerimi kapatıp iki kez ardı ardına ateşledim adamda yere up uzun uzandı Poyrazda bana dehşet içerisinde bakıyordu.Bende ardından bayıldım.Gözlerimi açtığımda hastanedeydim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret Ediyorum...
Short StoryElveda sevgilim seni herşeyiyle seven tek kadın olacağım. Beni unutma tamam mı? Ve beni bekle Çünkü bende seni bekleyeceğim.