Party Time

530 20 7
                                    

Kalktığımda mutfaktan güzel bir koku geliyordu.Annem bana güzel bir şey söyleyeceğini söyledi. Poyraz da yanindaydi.Heyecanli heyecanlı anneme sordum.

"Neymiş o haber ?"dedim.Poyraz güldü.

Annemde "Kızım biz babanla beraber yazliğa gidicez siz Poyrazla evde durun şu herzamanki partilerden yapacaksanız en fazla 4 arkadaş..."dedi.

Ama 4 arkadasla partimi olur yaa ben söylemeyi unuttum ben bu günlerde hep paryi yapıyorum. Aman annem en fazla 10 arkadas der ben bütün sınıfa mesaj attım bile....

40 kişi süper parti olur.Annemle Babam hazirlandiktan sonra tam kapidan çıkarken annem elimden tutup"Bak kızım sakın bak mutfakta bira siselerinin dizili olmasini istemiyorum."diyerek.Annemle babam evden çıktığı gibi çığlık atarak bizde bira siselerini banyoya dizeriz.dedim.

Benim bu sozume kıs kıs gülen Poyrazda "Ee kimleri çağırıyoruz"dedi.Bende ona sinsi bir bakış atıp "Bütün sınıfa mesaj attim bile..." deyince Poyrazin gözlerinden sanki baska bir göz daha çıkmış gibi bana baktı.

"Bu kadar sasirmana hic gerek yok ki?"dedim.

Poyraz "sen kafayimi yedin annen sadece 4 kisi dedi sen 40 küsür kişi cagirdin annen seni öldürür."dedi.

"Bak Poyraz hersey benim kontrolum altinda telaslanmana gerek yok." dedim.Poyraz masum masum kafasini salladi.Hadi ama bana öyle bakınca acayip sexy oluyordu.

Bende ona sarilip "Hadi giyinip burayı parti ortamina cevirelim."dedim.

Tamam der gibi kafa salladı. Hızlica Parti alisverisimizi yaptık.Sira giyinmeye geldi.Poff niye bisey bulamiyordum.Ahaa iste mini siyah azicik şeffaf olan dantelli etekten bahsediyorum.

onu giyip üstümede neon pembesi ip askılı göğüs dekoltesi olan bir bluz giydim.Tam kiyafetim tamam diyecektim ki bir sey unutmuşum AYAKKABI!! bende ayakkabi tam tamina 79 tane var çoğunu dolarla aldım. Pof o kadar ayakkabı arasından bişey bulamazmi bir insan of of siyah mı yoksaa ahaa tamam inşallah bu olur .

Buldum evet rengi pembe platform topuk.Oldu iste peki ya saclarim.

Saclarimi nasil yapmalıyım saclarim cok düzdür benim bence bayağı bonus olsun neyse iste azda olsa becere bildim.Bir eyelener bir far bir ruj bir rumel derken makyaj tamam.Tam takı sececem Odamin kapisi çaldı.Gelen Poyraz "Hazirmisin Mine " diye seslendi."Bi dakikaa "dedim.Sonra Poyraz da gitmiş olmalı ki ses kesildi.Hemen takı seçmeye koyuldum.Bir neon renginde civili bilezik birde sallantili bir küpe taktim.Poyrazi gorunce nefesim kesildi.Kesinlikle dudagindan opesim gelmişti. O bana bakiyordu.Bende ona o beni oyle görünce bana yaklaşıp"Senle sevgili olmadığıma lanet olsun seni opmemek için zor duruyorum."dedi.Bende siritarak "bende"dedim.Poyraz çok sexy di. Hakikatten neden bana çıkma teklifi etmiyor ki beni sevdiğini biliyorum.

Acaba benden mi utaniyor.Utanmasin birbirimizi seviyoruz işte...

Tam Poyrazla yakinlastik opusecez zil caldi.

Sinirlice kapiyi actim pof karsimda Efe bna sapsal sapsal bakio...

Hicbirsey yapmadan kapiyi kapattim.Efe içeri girdikten sonra tabiki neyse arka arkaya knkilerim gelmeye basladilar.Pizza yeyip viski votka içip koptuk.Yasasin Annemler 1 hafta yoklar.Neyse Ayca ve Ebrarin yanina gittim acayip tatli gozukuyorlardi.Yanlarina iki erkek gelip onlari benden aldilar.Ha birde Aycanin yaninda bir kız vardı adı Aleynaymis tanistik iste...

Ben tek basima öyle dururken Poyraz yanıma geldi.Ve "Senden çok hoşlanıyorum. "dedi.Bende onun dudagina bir opucuk konduruken "Bende senden sevgilim."dedim.Ben Poyrazi daha önce hiç alıcı gözüyle bakmamistim.Ama harbiden çocuk METEOR o benim dudaklarimi operken birden bir kuvvetin beni ondan uzaklastirdigini anladim.Daha kim olduğunu anlayamadan beni kendine cekti.Yavasca gözümü araladim.Hayir Efeydi.Kendimi ondan kurtarmak istiyordum.Poyrazda beni ondan uzaklastirip Efenin sağ gözüne bir yumruk indirdi.Bunlar kavga ederken ben onlari ayırmaya çalışıyordum. Sonra bizim sinifin erkekleri Efeyi partiden attilar bi kac saat sonra parti bitti.Ben Poyrazin yarasini temizledim.Sonra ona seni seviyorum deyip yattim.Sabah olduğunda annemin çığlığı ile uyandım...

Nefret Ediyorum...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin