Sabah kalktığımda burnuma mutfaktan güzel bir koku geliyordu.Evet bu koku yumurta kokusuydu.Şimdiden ağzım sullanmaya başlamıştı.Hızlıca yataktan kalktım.Yüzümü felan yıkadım.Banyodaki işlerimi bittirdim.Bir tane mavi jean giydim.Üstümede yandan sarkıntılı bir tşört giydim.Gene saçımı sıkı bir at kuyruğu topladım.Sonrada siyah eyeliner sürdüm.Rumelimide eksik etmedim.
Dudağımada pembe bir ruj sürerek aşağı indim.Poyraz bana bakıyordu.Islık öttürdü.''Bune güzellik Mine hanım...''dedi.Gülerek aşağı indim.Masa harika görünüyordu.Enfes şeyler vardı.Poyraz sandalyemi çekti.Beni oturttu.''Ne bu incelik nerden çıktı Poyraz bey ?''dedim.Bana şöyle bir karşılık verdi:''Aaaağ aşkolsun Mine yaa''dedi.
''Tamam tamam ya şaka yaptım çok konuşmada şu önündekini ye ben kendimi çok zor tutuyorum.''dedim.Güldü ve ''Tamam tamam''dedi.''Sonra oturuş o oturuş resmen yemekleri gömdük.Sonra birlikte sofrayı toparladık.İçeri geçtik.Televizyon izledik.Ben bayağı sıkıldığımı anlayan Poyraz.''Birşeyler yapalım mı ?''dedi.''Evet kesinlikle hemen yapalım.''dedim.
Kafasını sallayarak onayladı.Beni arabasına otutturarak bir bara götürdü.İçerisi bayağı alkol kokuyordu.Ama eğlenmeye değerdi.Bara girdiğim gibi gözümü Efe aldı.Bardaydı.Hemen yanına gidecektim ki Aslı yanına gelerek Efeyi öptü.Bayağı hayvan gibi yiyişiyorlardı.Birden gözüm doldu.Sol gözümden bir yaş indi.
Efe beni görünce yanıma doğru gelmeye başlayınca direkt Poyrazı yanıma cekip ona sarıldım.Poyraz bana şaşkın şaşkın bakınca dudaklarımın arasından ona ''Poyraz beniöp sana sonra anlatacağım.''dedim.Hala bana şaşkın şaşkın bakarken bende onu dürttüm.O olayın ciddiyetini anlayınca oda beni öpmeye başladı.Dışarıdan bakılınca sevgili gibi gözüksektede duygusal birşey bişey yoktu.
Biz böyle öpüşürken Efe böyle olduğunu görünce Poyrazı benden uzaklaştırdı.''Ne yapıyorsun ya...''dedim.Ve Efeyi ittirdim.Poyraza sarıldım sanki hiç görmemiş gibi onun yanindan ayrilmadim.Oda bana sarıldı. O an farkettim ki Poyraz ın dudaklarının tadı çok güzeldi.Efe bunu görünce Poyrazı tutum ağzına bir tane yumruk indirdi.
Hemen Poyrazı yanından çektim.''Napıyorsun?''dedim.Ve Poyrazın elinden tutup boynuna sarıldım.Bardan çıktık Efe arkamızdan geliyordu.Hemen arabaya binip Eve gittik.
Poyraz ''Neden böyle birşey yaptık?''dedi.Bende ''Poyraz boşver ya senide mahçup ettim.''dedim.
''Aslındaa.......Neyse''dedi.Şaşırdım ama öyle bir şey beklemiyordum.Sonra birden ağlamaya başladım ben kaçırıldığımdan sonra hemen Aslıya koşmuş Adi pislik bak görsün bende kendime bir sevgili bulucam işte...dedim.Eve girdiğimizde hemen odama gittim.Hemen üstümü çıkarttım.Saçımı saldım.Suratıma bastıra bastıra makyajımı çıkartıyordum.Elimdeki mendili azda olsa suratımdaki yaraya geldiğini farkettim.
Ve acıdan dolayı ağzımdan küçük bir çığlık kaçtı.Poyraz telaşlı telaşlı odama daldı.Beni gördü ve elimden medili aldı ve bana sarıldı.Bende ona tabiii...Sonra ona hafifçe başımı kaldırarak bu gece benimle yatarmısın?dedim.Şimdi diyeceksiniz oha kızım malmısın kiminle yatıcan diye ama Poyraz benim küçüklükten beri arkadaşım...Poyrazda benim soruma kafa sallıyarak onayladı.
Birlikte yatağa girdik.Ben kafamı Poyrazın omzuna yasladım.Öyle azda olsa uyudum.Sonra Camın açık kaldığını gördüm.Tam kapatmak için kalktım ki polislerin bize doğru geldiğini gördüm.Kesin annemle babam benim peşimdeydi.O yüzden kesin polise haber vermişlerdi.Kesinlikle Poyrazı benden alırlar ve onu hapisaneye götürürlerdi.
Ben bundan korkuyordum.Çünkü Poyrazı önemsiyordum.Ben böyle düşünürken zilin çaldığını anladım.Poyraz irkilerek kalktı.Bende ''Kaçalımm...''dedim.Onaylamadı.Kapıyı kıracısıya yumrukluyorlardı.Nasıl olduysa eve girmeyi başardılar.Hemen bizim odaya daldılar.
Beni Poyrazın yanından aldılar ''Hayırr...''diye haykırıyordum.Sonra hızlıca Poyrazı evden çıkartılar annemler odaya daldılar beni görünce beni öpüp koklamaya başladılar .''Allaha şükür birşey olmamış.''dedi annem.''Anne bana bişey olmaz ben emin ellerdeydim Poyrazı götürüyorlar bırakın beni.''dedim.Ve Poyrazı götürüyorlardı.Polislerin arasına girip ''Poyraz bırakma beni Poyrazz...''dedim.
Poyrazın yanına gittim ona sarıldım.Aynı zamandada ağlıyordum.Annemler beni Poyrazdan uzaklaştırdılar.Poyrazı götürüyorlardı.Ağlıyordum.Tek ağzımdan çıkan söz ''Poyraz....Poyraz...Seni seviyorum.''du....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret Ediyorum...
القصة القصيرةElveda sevgilim seni herşeyiyle seven tek kadın olacağım. Beni unutma tamam mı? Ve beni bekle Çünkü bende seni bekleyeceğim.