Annemin çığlığı ile uyandım. Annem kesin benim odama yol almıştır. Of ya hani bir hafta kalacaktinuz ne olduda erken geldiniz anlamadım ki... Of napsam napsam ahaaa buldum ama simdi oyle birsey yaparsam annemin kalbine iner.
Baska kurtulma yonum yok...Tamam planı uygulamaya başlayalım .aa....
Ama nerde bu haplar cok merak ettiniz??Hemen anlatiyim...Ben simdi haplarimi bulabilirsem hap kutusunun icindeki haplari çıkartıp o haplari
icmisimde bayilmisim...Numarasi yapicam tamam tamam kafayı mı yedin sen ? Diyenleriniz varsa tek kurtulusum bu .....
Tamam haplarimi buldum.Bir güzel icini bosalttim yatagimin yanina yattım. Sonra annem içeri girdi.Bagirmaya basladi:
- Mineeeeeeeeeeeeeeeee naptin sen Poyraz yetiş .... diye annem bağırdı.
Poyraz içeri aynı kaplandan kaçan bir geyik gibi daldı....
Sonra direkt beni kucağına aldı. Arabasına beni koydu.Adeta ağlıyordu.Of ya yerim seni ben yaa ....Sonraa evden biraz uzaklasinca ben yerimden dogruldum.
Poyraz beni gorunce çığlık attı. Sonra sus işareti yaptım. Poyraz çok kızgın gozukuyordu.
Sonra ona herseyi anlattim.Poyraz bana ah be Mine dermis gibi bakti.
Sonra "hadi be bitanem yapma bir mağaza ya gidip birseyler alip giyinelim sonra kahhvalti edelim tamam mı Canım.... dedim."
Poyraz da:
Tamam Aşkım dedi.Oha bana Poyraz aşkım dedi.Vuhuuuuu heyo heeyoo evet biz çıkıyoruz ama daha geçen başladı bu olay partide teklif etmisti.
Asice onun yanağından öptüm. BununAsicesi nasıl oluyor bilmiyorum ama öyle yaptım. İşte sadece kalbimin erkegine özel...Hemen bir mağazaya girdik. Bir pantolon bir bluz alıp giydik sonrada dışarıda çok güzel bir kahvaltı yaptık. Sonra bende ona şöyle bir espiri yaptım. "Ahh Poyraz senin yanindayken o kadar mesudum kiii..."dedim.Poyrazda güldü. Bana sıkıca sarildi.
Yaa bu çocuk çok tatlı yaa yerum yerum :D ♥♥
Eee ben simdi anneme ne dicem of bence ben anneme Poyrazla başbaşa kalmak için yaptim dersem kizmaz yani tabi ki biraz kızacak ama napalım bu hafifleticektir.
Annem aramaya başlar birazdan evet işte Poyrazin telefonu caliyor...
Poyraz bana endiseli endiseli bakti.Bende "Poyraz aç anneme geldigimizi soyle eğer sana soru sorarsa evde konusuruz diye gecistirmeni istiyorum."dedim.Poyraz bir iç çekerek onayladi.Ve benm dedigim gibi yaptı. Eve geldiğimiz gibi annem bana bakti.Hic birsey yoktu.Anneme herseyi anlattim.Sonra acayip bir sinirle suratima bakti bende annemi kuytuya çekip "Anne sinirlenme Poyraz bana cikma teklif etti.Yanliz kalmak için yapmak zorunda kaldim"dedim.Annemin gözlerinin içi parladı."tamam kızım tamam "dedi annem.Off anne dedim.Ve yukarri çıktım. Akşam yemeğine kadar aşağı inmedim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret Ediyorum...
Short StoryElveda sevgilim seni herşeyiyle seven tek kadın olacağım. Beni unutma tamam mı? Ve beni bekle Çünkü bende seni bekleyeceğim.