Uyandığımda okula geç kaldığımı farkettim.Çantamın içine hemen bir kitap bir defter sıpıttım.Sonra Efelerin evinin önüne gittim.Aslı herzamanki gibi yanındaydı.Bende hemen lafa girdim.''Selam'' dedim.
O amk Aslıda bana ''Selam'' die karşılık verdi sanki bn ona selam demiştim.Neyse Efede ''Selam'' dedi.Çok heyecanlandım.Tumuşak bir ses tonuyla dedim ki:''Efe haftaya cuma doğum günüm seni bekliorum.''dedim.Küçük ve bir sinsi bakış attım.Aslıda fırsattan istifade bana salak bir tiple''Beni neden çağırmıyorsun?'' dedi.Tam ağzının ortasına bir tane geçiriyordum ki...
Bana Efe kulağıma eğilip şöle bir şekilde fısıldadı: ''Onu çağırmalısın yoksa hep başımın etini yer ve doğum günü partine gitmemi engeller.''dedi.Ve bende o sürtüğe karşılık verdim.
''Hadi bari sende gel kategori dolmuştu ama neyse gelirsin işte..'' dedim.Bana ölümcül bakışlar attı.Bende ona karşılık verdim.Arkamdan nasıl beddua ettiyse hayvan gibi yere kapaklandım.Sonra birden çığlık çığlığa gülmeye başladı.Hemen utançla Efenin yüzüne baktım.Beni kucağına aldı.Benimde yere düşmemle başım yere çarpmış olmalı ki birden etrafım karardı.Ve başka bir şey hatırlamıyorum.Uyandığımda kendimi bir hastane odasında buldum.Ve tabiki Aslının cırtlak sesiyle konuşmasınıda duymadan edemedim.Kız bildiğin Efenin üstüne çıkmış''Efe çok endişeleniyorsun ona bişey olmaz o cadı yaaa...''dedi.Hemen gözlerimi açtım ve açmamla birlikte Efenin yanıma gelmesi bir oldu şaşkın bakışlarla bana bakıyordu Aslı ise bir o kadar kızgın bakışlarla bana bakıyordu.Bende kaşlarımı çatıp ona baktım.Bu durumu Efe anlayınca Aslının odadan çıkmasını istedi.Bende ona küçük ve asi bir bakış attım.
****
Sonra Efeye dönüp ona ''Çokk teşekkür ederim'' dedim.Veee artık aşkımı ona ilan etme vaktinin geldiğini anladım içimden bir ses onunda beni sevdiğini söylüyordu.İç sesime güvenmek istiyordum.Ve ona yaklaşıp kulağına eğilip kısık bir sesle ''Nasıl söyliyeceğimi bilmiyorum ama sanırım senden hoşlanıyorum.'' dedim.Farkettimde suratım git gide kızarıyordu.
Efenin bana sarıldığını farkettim ve ''Neden bu kadar sesiz duruyorsun Efe ?''dedim.Efede yavaşça yaklaşıp ''Bende senden çok hoşlanıyorum'' dedi.
O anda kalbim sanki yerinden çıkacaktı.Ona sıkıca sarılıp ona bir öpücüğümü armağan ettim.Birbirimize öylece sıkıca sarılırken.Annemlerin içeri girdiğini farkettim.Sadece onlara baktım onlarda bana ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret Ediyorum...
Short StoryElveda sevgilim seni herşeyiyle seven tek kadın olacağım. Beni unutma tamam mı? Ve beni bekle Çünkü bende seni bekleyeceğim.