İmdat!!!!

341 13 8
                                    

O yöne doğru koşan insanlar beni şaşırtmıştı ellerinde hep su vardı.Yoksa yangın mı çıkmıştı.Aman Allahım Barış ve Ayçada ordaysa nolucak yok ya orada değillerdir.

Ben dayanamayıp dumanlar gelen yere doğru hızlı adımlarla yürüdüm bir araba ter dönmüştü ve arabadan alevler yükseliyordu.Korkudan elim ayağıma dolaşmıştı.Titriyordum gözlerim Poyrazı Ayçayı ve Barışı aradı.Ama onlar dışında herkez vardı.

Arabanın çevresinde gezindim.Ve gene aynı sonuçla karşı karşıyaydım ne sevgilim vardı nede kardeşlerim...

Oradan bir amcanın bana seslendiğini anlayınca kafamı dedeye çevirdim.Beni azarlıyordu.Ne var ? tarzı ona bir bakış attım.

Bana ''Ne duruyorsun orada görmüyormusun burada insanlar can derdinde sen dikilmişsin orada ''dedi.Beni azarlamıştı nasıl ya beni annem ve babam bu kadar azarlamadı.Ben hala dedeye öle bakarken bir çift elin beni kendine çekmesiyle irkildim.

Arkama bakamadan kollarını benden çekti.Hızlıca arkamı dönüp bağırmaya başladım. ''Ya zaten sinirliyim ne çekiyorsun beni görmüyormusun orada arabadan dumanlar yükseliyor birde oradaki moruk bana bağırabiliyor bune ya...'' gibi şeyler söyledim.

Gözlerimi açtığımda ağzı açık bana bakan bir Poyrazla karşı karşıyaydım.Ben tek kaşımı kaldırıp ''Nerdesin sen seni arıyorum?''dedim.Poyraz bana bakıp ''Sakin ol lütfen Ayçayla Poyrazı bulamıyorum çabuk olmalıyız.''dedi.

Ben kafamı sallayarak onu onayladım.Hemen ormana girdik.Ormanda bağırmaya başladık.''Ayçaaaaaaaaa Barışşşşşşşş nerdesiniz?''

Ne gelen var ne giden hava kararmaya başlayınca ben korkmaya başladım ve Poyraza sokuldum.

Poyrazda kolunu beni omzuma attı bende kendimi daha güvende hissettim.Poyraz birden durdu ve bağırmayı kesti''Geri dönmeliyiz''dedi.İki kaşımıda yukarı kaldırarak ''Neden?''Dedim.

Poyraz ''Öyle işte hemen dönelim ''dedi.Sinirlenmiştim niye dönecekmişiz burada keyfimizden gezmiyoruz herhalde sinirle lafa girdim ''Nasıl gidiyoruz ben devam edeceğim Barış ve Ayça belki buradalar hemen yola koyulmalıyız hava kararıyor Poyraz!!!''dedim.

Poyraz sinirlenmiş olmalı ki boyunundaki damar kendini belli etti.Poyrazın gözünden alev çıkıyordu.Korktum ama bozuntuya vermedim.Poyraz ağzını açtı bende elimi kaldırıp onu susturdum ve yürümeye başladım.

Poyraz sertçe kolumdan tutup beni kendine çevirdi.Ve ''Hemen dönüyoruz dedim sana ''dedi.Bende banane der gibi kollarımı kıstım ve koşmaya başladım aynı zamanda bağırıyordum.

Poyrazda arkamdan koşmaya başladı.Bende var gücümle koşmaya başladım.Yetişebilirse tabi...

Sonra beni durdurmaya çalıştı kolumdan tuttu bende bir adım gerilemeye çalışırken taşa çarpıp düştüm Poyrazda üstüme hızlıca gözlerimi devirdim.

''Kalk üstümden Poyraz ''dedim.Poyraz ''Tabiki kalkacağım meraklı değilim.''dedi.Ben Poyrazdan böyle bir tepki beklemezdim.Bozulmuştum ama belli etmemeye çalıştım.

Arkadan uğultulu bir ses geldiğini duydum ''Poyraz bence Ayçayla Barış burdalar gitmeliyiz ''dedim.Poyrazda gözlerini devirdi ve üstümden kalktı.Bende sese doğru koşarken arkamdan küt diye bir ses geldi.Hemen arkamı döndüm Poyraz yerde up uzun yatıyordu.Arkada badigart gibi bir adam vardı.

Korkup iki adım geriledim.Adam bana doğru yaklaşmaya başlayınca panikle koşmaya başladım.Tabiki yakalanacaktım ama koşmaya değerdi.Bir mendille ağzımı kapatınca direkt ortalık karardı.

Uyandığımda sandalyeye bağlıydım.Çevreme baktığımda Barış Ayça ve Poyrazda aynı konumdalardı.Korktum noluyo diye içimden geçirdim.

Birde kapı açıldı ve genç sakkallı pis bir adam girdi içeri bende bağırıcaktım ki ağzımın bantlı olduğunu anlayınca bir faydası olmuyacağını anladığım için çabalamadım bile...

Adam içerigirip ağzımdaki koli bandını hızlıca çekti ağzımdan küçük çaplı bir çığılık kaçtı.Bu sesi duyan Poyraz ayılmaya başladı.Adam bana yaklaşıp eliyle yanağımı süzdü.Poyraz kıskançlıktan eminim patlıyordu.

Adam hiç vakit kaybetmeden lafa girdi.''Hey güzellik sen burda sefil olma içeriye gelmek istermisin belki duş alırsın pislenmişsindir.''dedi.Poyraz yerinde tepinirken sandalyeyle beraber yere düştü.

Ben tepkisiz adama baktım adam lafa girdi.''Sen çok güzele benziyorsun.''dedi.Bende yanıt olarak ''Efendim?''dedim.Adam sinsi bir gülüşle ''Diyorum ki güzele benziyorsun.''dedi.Ben gülerek ''Sende yavşağa benziyorsun ben diyormuyum yavşağa benziyorsun diye....''dedim.Ve güldüm.

Adam sinirlenmiş olmalı ki kaşlarını çatıp elini yumruk yaptı ve bana sağlam bir tokat attı.Benim ağzımdan ufak çaplı bir inilti kaçarken saçlarımın yüzüme gelmesini izledim.

Adam yavaşça suratıma gelen saçları geri attı.Ve ''Bu daha başlangıç bebeğim.''dedi.Ve Poyraza doğru yürüdü ve Poyraza eğilip''Ah çoook yazıkk çooook...''dedi.Poyrazın yüz kasları gerilmeye başlamıştı.

Adam eğildi yerden kalkıp Poyrazın karnına sert bir tekme attı.Poyraz inlerken ben çığırdım''Onu rahat bırak seni gerizekalı...''dedim.Adam bana yaklaştı ve ''kes sesini seni küçük kız''dedi.Ben küçük kız falan değildim ve adama inat avazım çıktığı kadar bağırmaya başladım.

Adam eliyle işaret edip ''Alın bunları burdan ''dedi.Beni kaldırıp götürüyorlardı ben çığılık atıyordum başım ağırmaya başlamıştı bile beni başka bir odaya taşıyan adamın kolunu ısırınca adam beni bıaktı ve ben yerle buluştum.

Suratım yere çarpınca ağlamaya başladım çenemde büyük bir ağrı vardı.Ağzıma kapatılan bir mendille etrafım karardı....

EVET ARKADAŞLAR BEN GELDİM İNŞALLAH BEĞİNİRSİNİZ MULTİMEDYAMIZ MİNE İLK MİNEYİ YAPMAK İSTEDİM DİĞERKİ BÖLÜMLERDE KARAKTERLERİMİ PAYLAŞACAĞIM YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM İYİ OKUMALAR...

Nefret Ediyorum...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin