Poyraz...

784 32 9
                                    

En son hatırladığım şey zilin çalması ve yanağımın kesilmesi idi.Uyandığımda bir araba bagajında kollarım ve ayaklarım bağlı aynı zamandada ağzım bantlıydı.Ve kesinlikle yanağımın çok acıdığını farketim ve yanağımından aşağı akan kanı gördüm demekki yanağımı kesmişti.Birden arabanın freni ile de sarsıldım.Arabadan indi.Ve bagajı açtı.Şaşırarak ona baktım sizde kim olduğunu çok merak etmiş olmalısınız değilmi?

Bu gördüğüm kişi kesinlikle o çocuk değildi.Bu ilk okul arkadaşım Poyrazdı..Şaşırarak suratına baktım.Oda sırıtarak ''Çok işimiz varr...''dedi.Eğer ellerim ve ayaklarım açık olsaydı.En  önce ağzımı açar ve Poyraz ın göğsünü yumruklardım.Ona kızgın kızgın bakarken o hala hıçkırarak gülüyordu.

Sonra bakajdan beni kucağına aldı.Onun beni kucağına alması beni rahatsız etmişti.Gene tepişmeye başladım.Ve mağlum beni tutmaya çalışıyordu.Birden kendimi yerde bulldum çok kıpraşmış olmalıyım ki yere düşmüşüm.

Yerdeki taşın üstüne düşmüştüm.O taşta tahlizce kesik yanağıma geldi.Ve kanamam başladı.Yanağımdan aşağı kanlar akıyordu.Poyraz düştüğümü görünce gülmeye başladı.Ama kanamamı görünce telaşlanarak gene beni kucağına aldı.Benim canım fazlasıyla acıyordu.Hemen hiç tanımadığım bir eve soktu beni.Bu evi daha önce hiç görmemiştim.Bizim ordaki eveleri avucumun içi gibi bilirdim.

Ama bu evi daha önce hiç görmemiştim.Demekki beni başka bir yere götürdüler.Korktum ve yanağımdan aşağı bir damla yaş indi.Sonra poyraz kapıyı açıp benide alıpp eve girdi.Evde eski püskü bir koltuk vardı oraya beni attı.Sonra karşıma oturdu.''Beni korkuttun küçük kız nasılda atladın elimden ama kendin ettin kendin buldun o narin yanağın nasılda kanıyor bakasana....''dedi.Ona ölümcül bakışlar yolladım.

Sonra ağzımı açtı.Konuşmaya başladım.''Poyraz sen delimisin neden beni kaçırdınız akıldan sorununuzmu var ya mlmısın böylemi bana değer veriyorsun şu ellerimi açta ağzını burnunu patlatayım adi herif...''dedim.Bana bakıp kahkaha atmaya başladı.Sonra ellerimi ve ayaklarımı açtı.

Ben dayanamadım tabiki hızlıca ayağı kalktım ve avazım çıktığı kadar bağırmaya başladim.''Gerizekalı yanağım acıyor seni öldürüceğim şapşal herif ne yaptığıu zannediyordursun ya neden böle şeyler yapıyorsun bırak beni ben evime gideceğim.Burasıda neresi ya nereye getirdin beni salak herif aptal budala at suratlı...''dedim.Hızımı alamıyordum saydırıyordum.

O gene bana bakıp güldü.Sonrada ''Ya kızım delimisin? Sen gidemezsin burada kalcaksın ve söylediğin sözler hiç hoşuma gitmedi sen küçükken çok cici bir kızdın sen ne oldu da böle cevaplar vermeye başladın karşındakine ?''dedi.Tam ağzının ortasına bir yumruk geçiriyordum ki.''Elimden tutup beni engelledi.''

''Peki beni neden kaçırdınız anlatsana artık...''dedim.''Seni neden kaçırdığımımı merak ediyorsun küçük cadı tabiki anlatacağım bu bir intikam meselesi''dedi.Şaşırarak ''Ne intikamından bahsediyorsun?''dedim.Anlatmaya başladı.Bayağı uzun sürdü.Neyse olayın özeti:Bu Poyraz ve Efe çok eskiden arkadaşlarmış sonra birşey olmuş işte kavga etmişler sonra Poyrazda dermişki ilk çıkıcağın kıza zarar vereceğim ve seni çok üzeceğim diye yemin etmiş.

Bende ''Peki benim olduğumu öğrenince neden yapmaktan vazgeçmedin ?''dedim.Oda ''Tabiki en önce dedim yapmamalıyım diye ama ona karşı içimde acayip fazla kin vardıki hiçbirşey engel olamadı.Ama yanağının kesilmesinide ben istemedim benim adamım yapmış tabi senin güzelliğine dayanamamış.''dedi.

Sonra bende ona dönüp''Peki beni evime ne zaman götüreceksin?''dedim.Sonra tek kaşını kaldırarak ''Ona daha var onun biraz burnu sürtsün.''dedi.Kafa salladım mecburen.Sonra çok acıktığımı söyledim Poyraz a hemen pizza söyledi.Yedikten sonra üstümün başımın çok pis olduğunu farkettim.Banyo yapmam gerektiğini söyledim.Banyonun nerde olduğunu gösterdi.Ve banyomu yaptım kıyafetlerimin çok pis olduğundan onları giyemezdim.

Ne giyebileceğimi sordum.Bana sevgilisinin kıyafetlerinden giyebileceğimi söyledi.Oradan bir kaç kıyafet seçtim.Bir tane şort bir tane göbeğini gösteren bir t-şört ve bir tanede neon renginde olan bir ayakkabı giydim.Saçımıda sıkı bir at kuyruğu yaptım aşağı indim.Poyrazın gözü fal taşı gibi açılmıştı.

Bende ''ee Poyraz ne düşünüyorsun?''dedim.''Süpersin''dedi.Sonra dışarı çıktık felan turladık gezindik sonra eve geldik bana yatabileceğim yeri gösterdi.Bende oraya yattım.Olaylardan sonra ilk defa rahat bir uykuya daldım...

Nefret Ediyorum...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin