Korkuyorum

804 31 5
                                    

Çığılık atmaya çalıştım ama beceremedim adeta zıplıyordum çünkü çok korkuyordum sanki ağlayacaktım.O korkunç çocuk yanıma doğru gelmeye başlamıştı çok hızlı hareket ettiğimden dolayı yani tepindiğimden dolayı beni bağladığı sandalyeyle birlikte yere düştüm.

Çığlık atmak istiyordum tamam artık ağlıyordum.Bana öylece yaklaşan çocuk artık suratını göstermişti.Şşkınlık ve korku içerisinde çocuğun suratına bakıyordum.Vee tahmin ettiğiniz üzere o çocuktu yani Efeyle kavga eden çocuktu.Düştüğüm yerde ağlıyordum aynı zamanda bağırmaya çalışıyordum.

Çocuk yavaşça yaklaştı.Ve beni düştüğüm yerden beni kaldırdı.Korkuyordum sonra ağzımı açtı.Çığlık atmaya başladım.''Efeeee kurtar beni Anneee Babaa!'' diye bağırdım.Bağırdığımı duyunca mecburen ağzımı gene bantladı.Ve kendimi biran şüt çocuğu gibi hissettim.ANNE BABA da neyin nesiydi.Sonra konuşmaya başladı.

''Ağızını açacağım ama bağırmayacaksın bağırırsanseni öldürürüm''dedi.Gerçekten tehtitlerinden korkmuştum.O yüzden bağırmayacaktım.Hızlıca ağzımı açtı.Ağzım acımasından dolayı ağzımdan ister istemez bir inilti kaçtı.Sonra direkt konuşmaya başladım.''Beni neden kaçırdın adi herif bırak beni sen kimsin yaa salak mısın sen bu adam kaçırmaya girer kaç yıl yatarsın farkındamısın ?'' dedim.Sadece güldü ve gülmesi beni fazlasıyla sinir etmişti.

Bende ''Soruma cevap vermeyi düşünüyormusun ?''dedim.Hiç cevap vermeden elimi ve ayağımı çözdü.Bende karşısına dikilerek ona bağırmaya başiladım hala bana karşı hiç bir kelime kullanmıyordu.Bende göğüsünü yumruklamaya başladım.Beni eliyle geri itti.Bu çocuğun derdi neydi neden beni kaçırmıştı herhalde kafadan sorunu vardı.Bana cevap verdi.''Seni kaçırdım tamam da ne asi kız çıktın benim tahmin ettiğim gibi değilsin yaa senle işimiz uzun sürer''dedi.

Nasıl tahmin ettiği gibi kızlardan değilmişim bide ne işinden bahsediyordu.Sinirlenerek bu şekilde sorumu sordum.Bana karşılık olarak.''Şöyle tahmin ettiğim kızlar genelde korkar ve oturur ne yapacağımı bekler sen ise...Diğeri ise ne yapacağımı göreceksin''dedi.Bende korkmuştum.Sonra beni sürükliyerek depodaki bir odaya soktu ben çığlık atıyordum tepiniyordum ağlıyordum ama hiçbir işe yaramıyordu.Bileğimi öle sıkı tutmuştu ki acıdan kıvranıyordum.

Beni soktuğu odada sadece bir tane yatak bir tanede masa desem değil fiskos desem değil bir cisim duruyordu.Ne yapacak diye çok merak ediyordum.Sonra beni yatağa attı.Titriyordum.Bana bir soru sordu.''Bakiremisin?''dedi.Hızlıca kafamı çevirip ona baktım.''Sanane'' diye bir cevap verdim.Çatık kaşlarıyla bana baktı.''Söylemezsen seni öldürürüm.''dedi.Korkudan hemen söyliyi verdim.''Hı hı bakireyim''dedim.

Kafasını salladı.Sonra beni yatağa attı ve kelepçeler ile beni yatağa bağladı.Sonra tahmin ediceğiniz gibi bişey yapmadı eline bir bant parçaşı alıp ağzımı bantladı.Ve orda küçük bir kutunun içinden birşey aldı.Bana doğru yürümeye başladı.Elinde bir falçata vardı.Korkuyordum çığlık atmaya çalışıyordum yavaşça yatağa çıktı bana doğru gelmeye çalışıyordu.Ayaklarımla tekme atmaya çalışıyordum.

Sonra ayaklarımı altına aldı.Falçatayı açtı ve suratıma sürtmeye başladı.Tam kesecekti ki zil çaldı.Bende korkuyordum ve acayip terlemiştim.Ve birden etrafım karardı bayılmış olmalıyım ne yaptığını bilmiyorum ama en son hatırladığım şey zilin çalması ve yanağımı kesmesi idi...

Nefret Ediyorum...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin