Neden...

482 16 5
                                    

Ceyda nın bana sarildiginda hissettiğim duygu tarif edilemezdi. O kadar eşsiz bir durum du ki...

O an çocukluğum gözümün önüne geldi.

Hiç bekletmeden lafa girdim."Ceyda sen ne kadar buyumussun böyle ben seni en son gordugumde daha cok kucuktun..."dedim.

Ceyda ağlamaklı bir ses tonuyla "Ahh be Mine abla senle görüşmeden önce neler oldu neler bir bilsen..."dedi.

Direkt lafa girip "Noldu hemen anlat..."dedim. Tam Ceyda birşey diyecekti ki..."Yada Ceyda bunlar ayaküstü konuşulmaz"diyerek Ceyda yı eve soktum.Ceyda iceri girdiği gibi Nermin teyze diye anneme koşup sıkıca sarıldı. Annemde ona elbette...

Bunlar  öyle karmaşık duygular icerisinde birbirleriyle sarilirken benim gözüm babama kaydi.Babam çatık kaslariyla bana bakiyordu.Bende babami umursamazcasina kafamı çevirdim. Babamda hayal kirikligiyla kafasını aşağıya eğdi.Ben tepkisiz annemle Ceyda yı izliyordum.

Ceyda ise annemle sarilmadan ansizin annemden ayrılıp babamın elini öptü babam normalde Ceydayi gördüğünde ona sarılır ve birdaha bırakmazdı.Ama bu sefer Ceyda babamın elini optugu gibi Ceyda bekledi ama babam sadece sırtına iki kere vurdu.Ve ardindan "Saol kızım saol..."dedi.

Ceyda bana garip bir şekilde baktı. Ben gene somut bir sekilde ona baktım.Neyse bu konusmadan sonra lafa girdim."Hadi Ceyda odama çıkalım. "dedim.Ceyda kafa sallayarak onayladı. Daha merdivenleri çıktık Ceyda hiç vakit kaybetmeden "Mine Nuri Amcaya noldu neden böyle heyy cevap versene kızım aloo heyy??!!!"dedi.

Ben o sıra babamın bana tokat atmasi gozumun önüne geldi. Onu düşünürken birden sağ yanagimdan bir göz yaşı suzuldugunu farkettim ve Ceydaya caktirmadan hızlı bir şekilde sildim.Ne kadar farkettirmemeye calissamda ne yazik ki Ceydanin gözünden kaçmadı.

Ceyda hemen benim kolumdan tutup benim odama götürüp benim yatağıma oturttu.Ve söze girdi."Noldu herseyi anlat bakalım"dedi.Bende ağır bir tavırla oturup herşeyi detaylı bir sekilde anlattım.

Ceyda bir soluk bile aldirmadan soru sormaya devam etti."Nee sevgilin mi var ismi ne ve Nuri amcanin tavrı sinir bozucu olmus ya nasil sana tokat atar yanaginda epey kızarmış bunu nasil yapar ayy peki sevgilin nereye gitti ??"dedi.

Bende"Evet sevgilim var ismide Poyraz evet ben babamin tavrına gıcık oldum ve sende biliyorsun ki daha öncede ilişkim oldu ve hic böyle davranmadi.Ve Poyrazda amcasina gitti."dedim.

Ceyda heyecanlı heyecanlı "Aa kızım  kesinlikle yarın Poyrazla beni tanistiriyorsun hatta bir fikir geldi şöyle yapalim benim bir kaç arkadaşım var istanbulda onlarida cagiriyim birlikte sinemaya gidelim."dedi.

Hayır dermis gibi yapacaktım ama Ceyda direkt kaslarini çattı.Öfleyerek "Tamam tamam iyi gideriz ben Poyraza mesaj atayım."dedim.Ceyda gülerek kafa salladı. Sonra ben Poyraza mesaj attim.Poyraz hemen tamam dedi.

Sonra yatma vakti gelince hemen yatağıma girdim.Ceydada Poyrazin odasına girdi orada konaklandi.Sabah olduğunda omuzumda bir el ve "Minee" diye bir ses duydum.Arkami dönüp bir baktım Tahmin ettiğiniz gibi Ceyda bana bakıyor. "Off Ceyda ya sabahin köründe ne oldu??"dedim.

Ceyda "Hadi Mine kalk kahvaltı hazır..."dedi.Mizmizlana mizmizlana kalkıp suratimi yikadim.Ceydayada "Ceyda sen aşağıya in ben geliyorum. "dedim.

Ceyda kafa sallayarak onayladı. Ve ardından aşağıya indi.Bende tam banyoya girecektim ki "Telefonuma mesaj geldi.Mesaj atan Poyraz tabiki yazmış ki " Aşkım Ben hazırım saat kacta evden çıkayım. "demis.Bende ona yanıt olarak "Saat 13:00 da evden çıkarsın aşkım."dedim.

Sonra banyoya girip bir duş yaptım. Aşağıya indim Herkez sofradaydi.Bende oturdum.Kahvaltimi ettim.Ceyda hemen odasina girdi.Giyinmeye başladı. Bende bir Jean bir karın bölgesi açık bir tişört giyip sacimada bir fön çektim birde ayakkabı olarakta bir tane convers giyip Ceydanin odasına gittim.

Ceydada bişeyler giymisti iste.Sonrada aşağıya inip anneme haber verip buluşma noktasına gittik.Biz disinda herkez oradaydi.Masada bir kız birde Poyraz oturuyordu ve dikkatli bakılacak olursa nedense Kız Poyraz ın  üzerinde oturmuş Poyraza bir şeyler anlatıyor.

Yani şimdi noluyordu burada hızlıca Poyrazin karşına geçip "Nokuyor burda "dedim.Poyraz beni görünce sapsal sapsak baktı.  Sonra kızı üstünden kaldırıp "Mine yanlış anladın öyle bir sey yok"dedi.Ben sinirlice "Ben anladım anliycami Poyraz efendi..."dedim.

Ve hızlıca oradan uzaklasmaya başladım Poyraz da pesimdeydi.Ben arkami dönüp "Ya ne yüzle geliyorsun bide arkamdan sen o kızla bayagi iyi gozukuyordun.Ne diye geliyorsun simdi biz sizin rahatinizi mi bozduk sen kaldigin yerden devam et."dedim.

Ve ilerlemeye devam ettim.

Ceydada kız arkadasina bagirdiktan sonra Poyrazin suratini tukuruyle yıkayıp tekmeyi basti. Ve arkamdan gelmeye devam etti.Bende eve girdiğim gibi Kiyafetlerimle duş kabininin altina girip suyu Actim.Ve oturdum.Aglayarak kizi azarladim.

Biraz zaman gectikten sonra Ceyda nin yumruklari odayi cinlatti.Ben hic ses vermedim.Oturdum orada ağladım ağladım. Tek düşündüğüm neden aldattildim...

Nefret Ediyorum...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin