İkimizde Aşığız...

1K 38 5
                                    

Ben şaşkın şaşkın onlara bakarken Efe sezsizliği bozdu.''Eeee ııı şeyy ben gitsem iyi olacak.''deyip dışarı çıktı yani topu bana attı.Annemlerde bana bakıyorlardı.Babam pek  rahatsız olmamış gibi gözüküyordu.Sanki o şaşkın suratının altında kötü bir sırıtma gizliydi.Annem ise tam tersi ateş püskürüyordu.

Bende'' anne baba sizin ne işiniz var buradaa?''diye salakça birşey sordum ne için gelmiş olabilirlerki okulda bayıldığım için işte..

''Sence ne için gelmiş olabiliriz minecim okulda düşüp bayılmışsın.''dedi annem kızgın kızgın...Aslında ben düşmesemde Aslı itirsede şuan ki mesele o değildi.En tatlı sesimi yaparak anneme''Annecim hiç gördüğün gibi değil yaa biz sadece sarıldık.''dedim.

Annemin suratı iyice kızarmıştı''Demek sadece sarılma bu sarılma masum bir sarılmamı acaba...''dedi.Bende ''Tabiki anne masum bir sarılma ne bekliyorsun ki?''

Annem şöyle bir karşılık verdi:''Tamam şimdi sen kazandın ama eğer bidaha görürüsem şüpelenmeye başlayacağım.''dedi.Babamda artık konuşmaya girdi.''Aaaa sende çok uzattın görmüşler birbirlerini sevmişler işte...''dedi.

Annem babama dönüp ölümcül bakışlar attı.''Neee oldu sevmişler görmüşler oldu bir de nikah keselim.'' dedi annem.Bende gülmemi engellemek için dudağımı ısırdım.Sonra annemle babam kavga etmeye devam ediyorlardı.

Bende ''Anne baba ben yoruldum lütfen beni rahat bırakmısınız.''dedim.Annemde babamın kolundan çekerek ''Hadi kız yoruldu çıkalım'' dedi.Babamda onayladı.

Sonra onların kapıdan çıkmasıyla efenin girmesi bir oldu.Ne yapacağımı bilemedim.Efe yavaş adımlarlada geldi ve yatağıma oturdu.Elimi tuttu ve ''Özür dilerim Mine seni mahçup durumda bıraktım galiba...'' dedi.Bende ona sıkıca sarıldım kulağına eğilerek ''Umrumda değil yanımda olman yeterli...''dedim.

''Çünkü seni çok seviyorum dedim.''O bana baktı ve''Bende seni seviyorum dedi.''Ben dayanamadım o tatlı gözüken dudağına küçük ve masum bir öpücük bıraktım.Oda sırıttı.Bende ona sırıttım sonra gene sarıldık öylece bekledik....

Nefret Ediyorum...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin