Kalktım ve Poyraza baktım.Poyraz mışıl mışıl uyuyordu.Yanağına bir öpücük kondururken bir taraftanda saçımı üstümü başımı düzeltiyordum malum o benim aşkım.Karşısına darma duman mı çıkayım.Ben çok deli yatan bir insanım yazık çocuğa.
Poyraz yavaş yavaş gözünü aralarken bende onu izliyordum.Sonra Poyraz iyice o güzel yeşil gözlerini açtı.Gözleri harikaydı.Cidden Poyrazın gözleri sabah uyanınca ayrı bir güzel oluyormuş.Poyraz hala ayılamayıp tek gözünü açıp bana baktı.''Azıcık daha uyusak olmazmıı''dedi.Gülüp ayağa kalktım.
Poyraz birazcık uyurken bende orada oturup dün geceden kalan termostaki çayı içtim.Poyraz da ardından uyanıp yanıma oturdu.Ve ''Eeee hadi ne duruyorsun gidelim güzel bir kahvaltı edelim değilmi yani??''dedi.Bende kafamı sallayıp onayladım.Sonra Poyrazın külüstür arabasına doğru gittik artık Poyrazın bu arabası gerçekten bitmiş vaziyetteydeydi.
Biz arabaya doğru ilerlerken Poyraz bana bakıyordu.Bende ona bakmak için kafamı çevirdiğimde ayağım takılıp hemen yere düştüm.Sonra birden kahkaha atmaya başladım.Poyrazda gülmeye başladı.Bende güldüm.Gerçekten çok ciddi hastayım.Akıl sorunum var orada benim utanıp kalkmam gerekirken ben ise kahkaha atmaya başladım.
Yürümeye devam ettik ve arabaya geldik.Arabaya bindik ve bizim eve geldik Ben üstümü değiştirip tekrardan dışarı çıkıcaktım.Hemen yukarı çıktım.Ve merdivenlerden yukarı çıkarken hızlıca annemin sorularına cevap veriyordum.Sonra gözüm masadaki ocuğa takıldı.
Kimki bu ?? Neeee olamaz bu hayır yok artık imkansız hayır olmaz bu bizim çapkın çapkın eskiden bizim sınıfta olan Barış ya olmaz bu imkansız kesinlikle onlar burdan taşınmıştı.Ama neyse sadece gidip sarılmak istiyorum.
Merdivenlerden hızlıca atladım ve üstüne atladım.Ve ona sımsıkı sarıldım.Oda bana sarıldı.Biraz öylece sarılı dururken bende sofraya oturdum.Onla biraz özlem giderdim.Poyraz tamamen aklımdan çıkmıştı.Sonra zil çaldı.Elime bir üzüm tanesi alıp kapıya gittim.
Poyraz bıkkın bir tavırla ''Nerdesin Aşkım ya'' dedi.
Bende ona ''Ayy ben seni unuttum.''dedim.Poyraz gözlerini devirdi.Poyraz bana bakarken Barış gelip beni kucağına aldı.Bende güldüm.Poyraz hemen kaşlarını çattı ve elini yumruk yaptı.Ve bana baktı.Bende kafamı iki yana salladım ne var tarzında.
Poyraz da beni kolumdan tutup yere indirdi.Bende kolumu ondan çektim.Barışta ''Sen kimsin lan ??'' dedi.Bende yandan Barışı dürttüm.Barış tepkisiz Poyraza baktı Poyrazda ona aniden bir kahkaha koptu baktım Poyrazla Barış gülmeye başladılar.Ağzım açık onlara baktım.Ve ''delimisiniz siz yaa''dedim.
Bunlar daha sesli gülmeye başladılar.Bu sefer ben kaşlarımı çatıp Barışın omzuna bir tane indirdim.Poyrazıda ittirdim.Sonra Barış lafa girdi.''Ayy şey hahaahah...'' gibi şeyler bende Barışı ittirip kapıyı kapattım bunlar kapı mermerine oturup gülmeye devam ettiler.Ben sinirlendim iyice ve kapıyı açıp.''Susucakmısınız susmazsanız öldürürüm şimdi içeri girin.''dedim.
Onlarda gülüşe gülüşe içeri girdiler.Ben aslında olayı kısmen anlamıştım.Ama genede merak ediyordum.Sormadan edemedim.''Ne var yani söyliycekmisiniz artık.''diye çıkıştım.Onlarda gülüşmeleri keserek devam ettiler.
Barış lafa girdi.''Ya şimdi.''diye başladı ama ardından bir çığılık daha...Ben kaşlarımı çattım.Bu seferde Poyraz lafa girdi.''Biz aslında Barışla önceden arkadaşız sana bu numarayı hazırlamıştık sen kendi suratını bir görseydin...''dedi.Ve tekrardan gülmeye başladı.Bende sağ omzuna bir tane indirdim.
Sonra birazcık güldüm.Ama napabilirim o anda şaşırmış olabilirim.Neyse ben hala açım.''Eeee Poyraz kahvaltı işine ne oldu.''dedim.Poyraz kafa sallayarak''Tamam hemen çıkalım ama Barışta gelsin tamam mı''dedi.Tabiki kafa salladım.
Hemen yukarı çıkıp bir duşa girdim.Çıktıktan hemen sonra bir tane lacivert dar bir pantalon giydim üstümede bir tane kolu yandan sarkık olan bir tişört tam saçlarımı taramaya oturdum.Kapı çaldı.Bende yavaşça ''Girr''dedim.
Gelen Poyraz ''Hazırmısın?''dedi.Bende ''Bir saçımı tarayacağım o kadar sen in ben gelirim.''dedim.Poyraz kafasını iki yana salladı.Bende neden tarzında bir bakış attım.O bir sırıtışla beraber ''Sadece seni izlesem olmazmı?'' dedi.Bende yavaşça kalktım ve Poyrazın yanına gittim Poyrazın gözünün içine kadar baktım.
Poyrazda benim gözümün içine kadar baktı.Biz öyle birbirimize bakarken ben Poyraza yaklaştım Poyrazda bana tam çocuğu öpücem münasebetsiz Barış geldi.Poyraz hemen üfledi.Barış lafa girdi.''Eee çıkmıyoz mu daha ölüceğim açlıktan vallah sizi yiyeceğim.''dedi.Bende''Tamam öküzcüm sen in biz geliyoruz.''dedim.Poyraz küçük bir sırıtış attı.
Sonra Barışta ''Hee ben birşeylere engel oldum sanırım ha haa doğru söyle he...''dedi.Ben gözlerimi devirdim.Poyrazda aynı şekilde... Poyraz artık dayanamadı lafa girdi.''Eee Barış çıkıcan mı artık odadan diyorum git diyorum defol diyorum insanı çileden çıkartma diyorum.''dedi.
Poyraz Barışa sert bir bakış atarken Barış iğrenç bir sırıtmayla odadan çıktı.Poyraz bana bakarak''Eee nerede kalmıştık dedi.Biz birbirimize daha çok sokulduk ki münasebetsiz her yerde münasebetsiz işte nolucak Öküz Barış geldi.
Poyraz iyice kaşlarını çattı ve bağırarak ''Ne var lan !!''dedi.Barışta ''Abi biz hangi restorana gidicezde bir soruyim dedim yani sizin iş uzun sürerse ben ölürüm açlıktan yani.''dedi.Bende kaşlarımı çatıp ''Yaa sen ne diyorsun Barış ya...''dedim.Ve Poyrazada ''Yaa Poyraz neyse biz sonra tekrardan konuşuruz .''dedim.Barışta ''Hee tabi siz konuşuyordunuz.''dedi.Yandanda sırıttı.
Bende ''Konuşuyorduk tabi öküzcüm bu senin ilgi alanına girmez değil mi ufaktan uzasan olmaz mı yani.''dedim.Barışta odadan çıktı.Poyrazda bana bakıp ''Sonra iki kumru gibi koklaşırız dedi.''Bende güldüm.
Sonra Poyrazda arkasından çıktı.Bende saçımı taramaya devam ettim.Tarama işi bittikten sonra saçıma şekil verip odadan çıktım.Poyraz odasındadır diye odasına gittim.Yerde bir küpe vardı.Dayanamayıp küpeyi elime aldım.Bu bir kadın küpeseydi.
Hızlıca aşağıya inip Poyraz diye çığılığı bastım.Poyraz o kadar korkmuş gözüküyordu.Hemen yanımda bitti ve ''Emret komutanım.''dedi.Bende''Bu küpenin senin odanda ne işi var ya bu kimin kimle aldatıyorsun beni ya.''dedim.
Poyrazda ''Bi-Bilmiyorum benim değil.''dedi.Bende gözümü devirerek ''Biliyoruz herelde senin olmadığını kimin diyorum ya kimin ya kimin.''dedim.Poyrazda ''Bilmiyorum.''diyordu.Hemen sonra Barış geldi.''Aaa o küpenin sende ne işi var Mine ya ver şu küpeyi''deyip elimden küpeyi aldı.Bende ''Ya bu küpe kimin ve Poyrazın odasında ne işi var anlamıyorum anlamıyorum şimdi çığılık atacağım ya.''dedim.
Barışta''Yaa of tamam benim sevgilimin kimseye söylemek yok ha.''dedi.Bende ''Onu anladım da Poyrazın odada ne işi var yoksa aferim Poyraz aferim.''dedim.Poyraz yok artık tarzı bir bakış attı.Barış lafa girdi.''Yok artık Mine ya .''dedi.Bende nee tarzı bir bakış attım.Barış tekrardan konuştu.''Ya ben dün gece Poyrazın odasında yattım.''dedi.Bende derin bir oh çektim.
Poyrazda ''Mine bıktım artık bu kıskançlıklarından.''dedi.Bende ''Ama aşkım aslında ben sana güveniyorumda çevreye güvenmiyorum.''deyip dudağına bir öpücük kondurdum.Poyrazda sırrıttı.Barışta lafa girdi''Hop hop biz varız burda birde ben çok acıktım yahu.''dedi.Bende ''Bence hiç dışarı çıkmayalım ben size güzel bir sandiviç yapayım birde çay olmaz mı?''dedim.
İkiside hep bir ağızdan''Olur.''dediler.Onlar içeride otururken ben yemek hazırladım.Ve sonrada yemeyimizi yedikten sonra birazcık televizyon izledik bende bize patlamış mısır yaptım.
Hepimiz uyuya kalmış olmalıyız ki gerisini hatırlamıyorum.Sadece tek duyduğum ses çok tiz bir kız sesi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret Ediyorum...
Short StoryElveda sevgilim seni herşeyiyle seven tek kadın olacağım. Beni unutma tamam mı? Ve beni bekle Çünkü bende seni bekleyeceğim.