Ah Bu Erkekler...

620 21 5
                                    

Kendimi yerde buldum ve etrafıma baktım hastanede olduğumu gördüm.Efe ve Poyrazda başımdaydı.Elimdeki serumu hızla kopartarak ayağa kalktım.Poyraz engel olmaya çalıştı ama yapamadı.Çünkü fazlasıyla sinirliydim.Ayağa kalkıp bunu bana kim  yaptı diye sordum.

Poyraza baktım Poyraz kafasını çevirdi.Poyraza dönüp ''Poyraz senin bildiğini biliyorum.''dedim.Poyraz nasıl  gibi bir bakış attı.Sonra konuşmaya başladı.''Iııı şey ne nasıl olabilir ki hayır görmedim başka tarafa bakıyordum.''dedi.Hehe tabi gibi bir bakışta ona attım.Sonra ''sökül bakalım..''dedim.

Poyraz Efeye baktı.''Sonra ''Iıı şey amann işte of nasıl söyliyeceğimi bilmiyorum ancak bunu yapan Efe...''dedi.Onu deyince karşısına dikilip ''Mal hayvan öküz maymun tipsiz yavşak salak yontulmamış kütük''e benzer birkaç kelime söyledim o bana bakıp sadece sırttı.Ben dayanamayıp erkekliğine bir tekme geçirdim.

Efe hızla yere yığılıp inlemeye başladı.Erkekliğini tutup yerde kıvranıyordu.Ben birden gülmeye başladım ağzım kulaklarıma varıncaya kadar bağırıp çığlık attım.Poyraz ne yaptı diye düşünürseniz.Poyraz en önce sözlerime karşın tip tip baktı sonra oda gülmeye başladı.Biz böyle gülerken birden kapı açıldı herkezin kafası oraya yöneldi...

*********

Doktor Bey içeri girdi.Doktoru görseniz aman allahım gözleri yeşil kumral ve bayağı çalışmış olduğu vücudu....Doktor beni yerden alıp yatağıma yerleşirdi.Ve ''küçük hanım serumun bitmeden taburcu olamazsınız o yüzden serumunuzu çıkarmamalısınız şimdi serumunuzu baştan takıyorum...''dedi.Ve kesinlikle seside o vücudu kadarda harikaydı.

Doktor dışarı çıkana kadar kapıya bakıyordum.Kapıdan çıkar çıkmaz içimden bir of çektim herkezin böyle taş sevgilisi varken ben oof aslında Poyrazda çok taştı ancak doktorda bir harikaydı.Poyrazın kumral ve kıvırcık saçları kahverengi ve büyük gözleri birazda çalıştığı vücudu....

Neyse ben böyle doktorun çıktığı kapıya bakarken dört  tane gözün bana kızgın kızgın baktığını anladım.Ve hepbir ağızdan bağırmaya başladılar aman ben neden doktora öyle bakmışımda off bir bağırdılar bir bağırdılar.Dinlmek istemediğimden yastığı kafama geçirdim.Dinlememeye çalıştım.Ama çok bağırdıklarından dolayı yapamadım.O yüzden televizyonu açtım.Ama halen daha decam ettiler bende elime ne bulduysam fırlatmaya başladım.Poyraza bir adet yastık kumanda ve aynamı fırlattım.

Efeye ise bir adet vazo pet şişe ve 5 adette karanfil fırlattım.Karanfil ne diye sorarsanız vazonun içindekiler....Yerede bir tane yorgan bir tanede telefonum düşmüştü.Ben bişeyler fırlatınca sustular...Benim attığım şeylerden olsa gerekki Ayça içeri girdi.Ayçaya baktım.''Ne Ayça burada ne işin var ''dedim.Yanında bir kız vardı.Sonra Poyrazla Efe susmuş bize bakıyorlardı.

Ayçada ''Napıyorsunuz burda siz ? Bir gümbürtü koptu demin Mine merak etme herşeyi biliyorum.''dedi.Bende kafa salladım.Efe ve Poyrazada dönüp ''Siz biz kızları yanlız bırakın ...''dedim.Aynanda''Amaağğğ''dediler.Bende ''Amam mama yok çıkın...''dedim.Oflayarak dışarı çıktılar.

Ayça hemen lafa girdi.''Mine allahtan iyisin ha buarda bu kızda Ebrar tanışmak istersin diye söyledim.''dedi.Bende kafamı sallayarak onayladım.Vee ''Haa demek adın Ebrar sen benim adımı biliyorsundur ama ben genede sölyliyim bende Mine''dedim.Oda kafa salladı.

Sonra benim en sevdiğim keklerden almışlar onu çıkarrım bana verdi Ayça.Keki havada kapıp açtım.Ve yedim.Sonra biraz lafladık serumumun bittiğini farkettim.Doktoru çağırmadan önce kızlara dönüp ''Bakın kızlar şimdi bir doktor çağırıcam ama acayip yani felaket taş eğer doktorun suratına budala gibi bakarsam haber verin.''dedim.

Kızlarda kafasını sallayarak onayladılar ve meraklı gözlerle doktoru bekliyordular.Hemen doktoru çağırdım doktor beni bekletmeden hastane odasına girdi.Poyrazla Efe doktorun gelmesini gördükleri gibi içeri girdiler.Doktorun suratına baktım sonra kızlara baktım.Ve kızlara neden böyle bişey söylemişsem onlarda doktora budala gibi bakıyordular.

Bende hafif bir şekilde öksürdüm kızlarda anladılar bakmaktan vazgeçtiler...Poyrazla Efede bana bakıyordular.Bende doktora bakmak istemiştim ancak eğer bakarsam benim başımdki iki beladan kurtulamazdım.O yüzden bende etrafa baktım.Sonra doktor işini halledince kızlar yavaşça kulağıma eğilip çok taş hele hele kusursuz vücudunu gördün mü ? gibi sözler söylediler bende sadece kafa salladım.

Hastanedeki işler bittikten sonra bir koluma hemen Poyaz bir kolumada hemen Efe girdi.Kızlarda eve gittiler.Bizim eve yaklaşınca ben Efeye ''Efe ben sana söyliyim bizim kapıya kadar gelme annem seni görürse çok kızar ''dedim.Oda kafasını salladı.Ama sonra ağzını yavaşça dudaklarını aralıyıp ''Şu doktor diye başladı...''Bende hemen elimle onu susturdum ''Bunla ilgili konuşmıyacağım''dedim...

O da kafasını salladı.Ve oradan uzaklaştı...Bende Poyrazla eve girdim.Akşam yemeği yedik birlikte sonra biraz televizyon izledikten sonra odama çıkıp biraz Ayça ve Ebrarla yazıştım.Sonrada kafamı yastığıma yaslayıp uyudum......

Nefret Ediyorum...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin