Lanetli Haraç...

2.2K 54 24
                                    

Meraba gene ben Mine...Gene sıkıcı bir okul gününde tek başıma yemek yiyorum.Yemekhane den yemeğimi aldım oturuyorum ve sıkılıyorum.Neyse öyle böyle o iğrenç kurufasulyeyi yedim.

Yukarı sınıfa çıktığımda bir kız gördüm bizim sınıftaydı.Hemen yanına gittim.Sınıfta Efe de vardı.Hemen üstümü başımı düzelterek sınıfa girdim.Tabiki gene Aslıyla birlikte koyu muhabbet ediyordular.Bozulduğumu farkettirmeden sınıfa girdim.

''Noldu sen de kimsin tanışmak istermisin?''

''Ne benlemi tanışacaksın?''

''Evet senle tanışmak istiyorum ben Mine.''

''Bende Ayça''

''Bizim sınıfa yeni gelmiş olmalısın.''

''Evet yeni geldim.''

''Açmısın yemek saati bitmek üzere?''

''Yok hayır aç değilim.''

''Tamam Ayça sonra konuşuruz o zaman ben bahçeye çıkıcam.''

''Tamam Mine haa buarda sınıfa tek ben değil bir çocuk daha gelmiş.''

''İsmi neymiş peki biliyormusun''

''Evet adı Burak''

''Hımm tamam sonra görüşürüz Ayça.''

Sonra hızlıca dışarı çıkarım.Çünkü sınıftan Efe ile Aslı çıkmıştı nereye gittiklerini çok merak etmiştim.Hemen koştum.Okulda yeni gördüğüm bir çocuk okul kapısında duruyordu.Yanına gittim.

''Sen Burak olmalısın'' dedim.

''İsmimi nereden biliyorsun.''

''Çok uzun hikaye sonra anlatırım'' diyerek Burağın yanından uzaklaştım.Bana çok şaşkın şaşkın bakıyordu.Güldüm.Oda güldü.

Bizim sınıfın haylaz çocukları küçük çocuklardan haraç alıyordular.Ben bu davranışlarına sinir oluyordum.Benim böyle sakin yazdığıma bakmayın.Çok asabiyimdir.Yanlarına gittim.

''Hey ! sen o çocuğun parasını geri ver. Buna hakkın yok.''

''Vermessem ne olur?''

''Seni adi çocukların parasını alarak çok mu zengin olacağını zannediyorsun.''

'''Tam da oyle düşünüyorum''

''Sizi müdüre söylerim.''

''Haa demek ödleklik yapıp müdüre şikayet edeceksin.Sıkıyosa arka bahçeye gel seni bi güzel benzetelim.'' dedi.Ve arkasında birsürü oğlan vardı.Korkmuştum ama artık ödleklikten bıkmıştım.

''Gelicem ve kim kimi benzetiyormuş siz görürsünüz.Haraç aldığınıza pişman olcaksınız.'' diyerek ordan uzaklaştım.Son dersti korkuyordum o çocukların beni döveceklerini biliyordum.Ne yapacağıma karar verememiştim.Çok az kalmıştı ama ödlek gibide davranmak istemiyordum.

''Zırrrr'' zil çaldı aman tanrım o lanet olası haraç yüzünden dayak yiyecektim.Ama kaçmayıda gururuma yediremiyordum.Korkulu adımlarla yavaş yavaş sınıftan çıktım....

Nefret Ediyorum...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin