Dahada Yakınlaştık

1.4K 47 8
                                    

Neyse öyle böyle o merdivenlerden indim korkuyor olabilirdim ama ödlek de değildim.Ben eğer onların yanına gimezsem benim arkamdan ödlek diye dalga geçeceklerimden gayet emindim.Aşağı indim oğlanlar elindeki sopalarıyla beni bekliyordular.Çok korkuyordum neredeyse ağlayacaktım.Ama ödlek olmayacaktım zaten ödlek olursam iyice Efenin gözünden düşerdim. O neden le yavaş adımlarla onlara yaklaşıyordum.Ben bunları düşünürken kolumdan birinin çektiğini farettim.Veeeee baktığımda işte o tatlı çocuk Efe vardı.Herşeyi unutmuş budala gibi onun suratına bakıyordum.Adeta hayattan kopmuştum.''Ne yapıyorsun Mine ölmek mi istiyorsun?''Ben gene klasik yaparak ''Sensiz yaşayacağıma ölürüm daha iyi ...'' derdim.Amaaa g*tüm yemezdi.O yüzden şöyle bir cevap verdim.''Biz o oğlanlarla iddaaya girdik eğer dediklerini yapmassam ödlek diye benle dalga geçerler yapmak zorundayım Efe.''''Hayır değilsin bunu senle ben çözeceğiz.''''Sadece senle ben değilmi ?''diyerek aptal aşık ayaklarına yattım.''Evet sadece senle ben '' dedi.Kalbim çok hızlı atıyordu ne yapacağıma karar veremedim ama şöyle dedim.''Nasıl olacak orası peki?''''Şöyle olacak...'' diyerek başladı bana planını anlattı bende planından etkilendim.Ve planını uygulamaya başladık.Oğlanların yanına gittim bana böyle bir şekilde konuşmasına başladılar...''Akşam oldu bizim yanımıza gelirken çok mu süslendin?'' diyerek alay ettiler ve ardından kahkaha tufanı koptu.Utandım arkama baktım Efe beni bekliyordu.Bana ''Bunu başarabilirsin.'' diyordu.''Evet ya tabi seninn gibi ucube birinin karşısına çıkarken süslenmişimdir ben zaten...''Arkadan Efenin güldüğünü farkettim.Onun gülüşü zaten herşeye yeterdi çok mutlu oldum.Ben böyle kendi kendime konuşurken oğlanların sinirlendiğini fark ettim.''Çok  oyalandık güzel kız seni şimdi bir güzel benzetelim.'' dedi.''Yakarlarsan benzetirsin.'' diyerek kaçtım.Oğlanlar şöyle yanıt veridler.''Kovalanbaç istiyorsun demek görürsün sen...''diyerek.Arkamdan tehtitler savurdular.Ben aldırmadım çünkü bu günün üzüleni ben olmayacaktım.Hemen Efeyle birlikte kaçtık.Çıkamaz bir sokağa girdik herşey istediğimiz gibi gidiyordu.Ve çıkmaz sokakta bir grup oğlan karşı ki grup u döveceklerdi.Ve gayet iyi bir şekilde dödüler.Bizde Efeyle birlikte bir cafede oturduk.Bana limonata ısmarladı.Çok mutluydum.Çok eğlenceli vakit geçirdik sonra beni evime bıraktı.Bende ona bir jest yaparak yanağından öptüm ve ona '' Teşekkürler Efe herşey için'' dedim.Ve kapıyı kapattım direk yatağıma yattım.Sonra çok güzel bir uykuya daldımmm...

Nefret Ediyorum...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin