Son kez

213 8 3
                                    

Yavaşça gözlerimi araladım karşımda bana acıyarak bakan bir Poyrazla karşılaştım.Poyraz bana ''Neden böyle birşey yaptın bıraksaydın adamı korkutmamız yeterliydi.''dedi.

Bende sinirle halsizdim ama bağırmaya çalışarak ''Ne dediğinin farkındamısın Ayça nasıl yaşıyor mu ya Barış sen nasılsın ya Salim nasıl Poyraz konuşsana deli etme adamı Poyrazzz !!''dedim.Poyraz gözlerini açmış bana bakarak ''Bana bağırma kendine gel ''dedi.

Gözlerimi devirdim.Ve elime bağlı olan serumu söktüm.Poyraz ''Ne yapıyorsun ?'' diyerek ayağa kalktı.Bende ''Şimdi görürsün ''dedim.

Odadan çıktım.Ve önümden geçen hemşireye ''Ayça Arslan hangi odada arkadaşıyım.''dedim. Hemşire beni odaya yönlendirirken arkamdan koşan Poyrazı gördüm ve aldırmadım yürümeye devam ettim.Oda girdiğimde Ayçanın ameliyattan yeni çıktığını ve durumunun kritik olduğunu Barış ve doktordan duydum ve hıçkırıklarımı engelliyemedim onları artık salmıştım tutamıyordum kendimi ağlama sesimi duyan Barış yanıma geldi ve bana sarıldı.

Barışa baktım ve ''B-Barış o iyi olacak değil mi?''dedim kekeleyerek.Oda ''Tabiki iyi olacak sakin olmalıyız ''dedi.Arkamda duran Poyraza döndüm ve ''Sana bağırdığım için özür dilerim açıkçası ne yaptığımı bilmiyorum sadece çok kötüyüm.''dedim.

Oda bana sarılmak istedi ama maalesef eli levyenin geldiği yere gelince müthiş bir çığlık attım.

Poyrazın suratıma bakmasıyla onun gözlerinin içine bakarak ''Sorun değil ''dedim.Tam o sırada odaya polisler girdi ürkütücülerdi.''Mine Yalçın burda mı ?'' dedi aralarından bitanesi.Ve odadaki herkesin bakışı bana yöneldi.

Bende ''Buyurun bizimle emniyete gelmeniz gerekiyor ''dedi.Ben tam polisin yanına gidiyordum ki Poyraz kolumu tuttu.''Gelemez oda yaralı dinlenmesi gerekiyor.''dedi.Bende Poyraza ''Gidebilirim iyiyim.''dedim.

Poyraz ''Korkma hep yanında olacağım''dedi.

Polisler koluma kelepçeyi bağlarken sol gözümden akan yaşın akmasına izin verdim.Tabiki bir taneyle kalmadı.Bayağı hıçkırarak ağlıyordum.Cinayet işlemiştim.Ya gerçekten Barışın babasıysa korkuyordum.Ya da adam öldüyse allahım nasıl birşey yapmıştım.Birinin hayatına son vermiştim.Hapishaneden bir daha çıkamayacaktım.Büyük ihtimalle Annem babam ne olacaktı.Duysalar öldürürler beni.

Ama iyiki tatildeler .Ben böyle düşünürken emniyetteydik. Arkamda koşan Poyrazı gördüm ağlıyordu.Kıyamazdım ben ona bende daha çok ağlamaya başladım ve beni sorgulama bölümüne aldılar.

Ve beni oturttular siyah duvarları olan loş bi ortamdı.Ben öyle odayı incelerken içeri kel hafif kilolu bir adam girdi karşımdaki sandalyeyi sertçe çekip oturdu.

Ben ağlamaya devam ettim.Ve adam bana bakarak ''Konuş bakalım kendin konuşursan hiç bir sıkıntı yok ancak konuşmamakta direnirsen sıkıntı olur benim için.''dedi Ben hiç birşey söyleyemedim.Ve adam konuşmaya devam etti.'' Benim için sıkıntı olursa senin içinde sıkıntı olmuş olur .''Dedi.

Artık konuşmalıydım.Kekeleyerek.''B-Ben vurdum.''dedim.Adam sinir bozucu bir kahkaha atarak''Orasını biliyoruz.''dedi Ses tonu yükseliyordu.''Arkadaşımı vurdular ve ben korkmuştum bu yüzden onu vurdum.''dedim.Adam bağırarak ''Şunu baştan anlat ''Dedi.

Ağlamamı engelleyemeyerek .''Bizi kaçırdılar tamam mı bize işgence yaptılar ben bilmem kaç saat buz gibi suyun içinde kaldım hastayım başım dönüyor ve bu adamı ben vurdum.''dedim bende bağırıyordum.

Adam somut bir şekilde hiçbirşey demeden odadan çıktı.Bende suratımı kapıyarak ağlıyordum.Sonra polisler beni aldılar.Tam nezeharet haneye gidiyorduk ki Poyrazı gördüm.Poyraz yalvarıyordu onunla konuşmama izin verin diyordu.Benim ona ihtiyacım vardı onun da bana ...

Sanırım yalvarması işe yaramıştı ki Poyraz yanıma geliyordu.Kollarımdan tutan polisler beni bıraktılar bende direk Poyrazın üstüne atladım.Poyrazda bana sarıldı.Poyrazın dudağını öpmeye başladım.

Oda benimkini çok yavaştık yorgunduk 1 dakika bile sürmeyen öpüşmemizden sonra Poyraza bir kaç defa daha sarıldım ve ''Seni çok özleyeceğim aşkım.''dedim.

Poyraz ''Hayır hayır sen çıkacaksın saçmalama ''dedi.Bende ''Ama beni ziyarete gel tamam mı aşkım özlerim ben seni ''dedim.

İkimizde ağlıyorduk.''Sen orada fazla kalmayacaksın.''dedi.Bende ''30 40 belki daha fazla sene sonra beni beklermisin aşkım?'' dedim.Poyraz daha fazla direnemedi.Ve ağlayarak öpüştük.İkimizde o kadar kötü durumdaydık ki.

Belkide bu son öpüşmemiz olacak sevgilim.Beni bekleyeceğine söz ver . Biz seninle evleneceğiz o dudaklar sadece benim tamam mı ?

O gözler benim tamam mı ?

Bana bakacaklar söz ver

O eller sadece benim vücudumu saracak dimi ?

Söz ver bana aşkım

Aşkımız hiç bitmeyecek dimi?

Elveda sevgilim

*************

Polisler beni almıştı.Ne olacağını bilmiyordum.Tek bildiğim Poyraza deliler gibi aşığım.Ve onu çok seviyorum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nefret Ediyorum...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin