POYRAZIN GÖZÜNDEN!!
Off nerde kaldı bu Mineler bu kızda neden gelmiş Mine yanlış anlayacak napsam napsam of Ceydanın arkadaşı olduğunu söyledi ama ben ne yapiyim şimdi...
Off kız bana asılıyo sanırım...Tamam yakışıklı ve alımlı olabilirim ama ben zaten birine deliler gibi aşığım eğer bizi böyle başbaşa görürse Mine ben karşıdaki kız için üzülüyorum yani kıtır kıtır kese sonra alır onun saçlarından birer süpürge yapar sonrada kızın geri kalan kemiklerinide sokaktaki köpeklere atar...
Tamam birazcık abartmış olabilirim.Ama yapabilir Minenin sağ solu belli olmaz belkide kıza birşey yapmaz beni öldürür.
Ben derkenn kız konuşmaya başladı...''aa canım yaa seninle sevgili olmak isterdim ama senin bir sahibin varmış ama senin tasmanı iyi bağlayamamış anlaşılan sonra seni kaparlar gülümm...''dedi.
Ağzım açık kızın dediklerini dinledim.Söyledikleri bittikten sonrada somut kaldım.Kız vakit kaybetmeden lafa girdi.''Ağzını kapat sinek kaçar yazık olur...''dedi.Bende ''Bak kızım benim bir sevgilim var ve senden bin kat daha güzel ve alımlı senin gibi labaali değil.dedim.Kızgın bir şekilde...
Kız ayağa kalkıp ''Canımm neden sinirlendin ama sinirlenince çok kötü olur benim böyle yapınca kalbim ağırıyor bak tam şurası...''derken eli ile ağran yeri gösterdi.Ve benim elimi alıp ağıran yere götürdü.
Bende direkt elimi çektim.''Napıyorsun sen insanı katil mi edeceksin!!''dedim.Kız omuzumda dolanıp kucağıma oturdu.
Ben hızlıca kalkıp ''İn üstümden hemen sana sahibim var diyorum ya ne sahibi sevgilim var diyorum...''dedim.Kız kalkıp üzerimden ''Tamam ya tamam amma nazlı çıktın sende''dedi.Ve tekrardan üstüme çıktı ve ''ee be otur ve sakin dur burdan sonra bize gidelim mi he ??''dedi.
Bende ''Ne sana gitmesinden bahsediyorsun ya ''dedim.O sıra hızlı adımlarla birinin geldiğini anladım.Kalkmaya çalışsamda buna engel olamadım.Ve gelenin Mine olduğunu anlayınca hem korktum hem şaşırdım.Korkmamın nedeni kızı paralayacak öldürecek ben de bir azar yiyicem...
Şaşırmamın nedeni o jean ve tşörtü vücudunda harika duruyordu.Hele o sırtından aşağıya doğru süzülen saçları o kadar tatlıydı ki...
Mine bizi gördüğü gibi bana baktı ve bana tokat attıcağını alan zannettim ama yapmadı.Bana baktı ve kırgınlık duygusuyla masadan uzaklaştı.Bende ne yapayım prensip meselesi koşturdum peşinden ama bana dönüp o sözeleri söyledi.Ben bıkmadan peşinden gidiyordum.
Ama bir an durdum çünkü gitsemde birşey olmayacaktı.Sonra yolun ortasında durdum Ceyda denen kız geldi.Suratıma tükürdü ve dirsek attı.Ben babamdan bile dayak yemedim.Off yarın inşallah Minenin gönlünü alırım diyerek amcamların evine gittim.Akşam yemeğinden sonra yattım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret Ediyorum...
Short StoryElveda sevgilim seni herşeyiyle seven tek kadın olacağım. Beni unutma tamam mı? Ve beni bekle Çünkü bende seni bekleyeceğim.