Uyandigimda asagida bir kargaşa vardi.Hizlica aşağıya inmeye calissamda yarali ayagim buna engel oldu.
Baktim ki Bu tartışma Poyraz ve Babam arasinda...Şaşkın şaşkın aşağıya indim . Annem beni merdivenlerden inerken gördü. Ve "kizim yetiş Mine..."dedi.
Endişeli endişeli aşağıya indim.Direkt "Noluyor burda..."dedim.Babam sinirli sinirli "Nolcak kızım acabaa ne olacak sen bu cocukla nasil ayni yatakta yanyana yatarsiniz aklim almiyor bu cocuk kim oluyor ya bu herifin amaci ne kizimla ayni yatakta uyuyarak onu elde edebileceğini falan mi zannediyor ne yani be...Adama cinnet mi gecirticeksiniz"dedi.Babam babamin bu sözüne hem şaşırmış hemde endiselenmistim.
Babam hala sinirli sinirli bana bakiyordu.Bu babamin pis bakisindan korkmustum.Babam ne bakiyon verecek cevap bulamadin mi der gibi bir bakis atti bana...
Ben o an ne yapacagimi bile anlamadim.Sadece Poyraza bakma gereği duydum.
Poyraz kafasini aşağıya egmis asik suratiyla bizi dinliyordu.Annemse babamin kotu bir sey yapmasindan korkuyordu.Babam hâla sinirlice bana bakiyordu. Bende babamin bu tavrına sadece gozumu devirdim.
Babam hala benden cevap bekliyormus gibi bakti.Bende icimden kendime artik herseyi soylemeliyim dedim.Babamda "ee noldu hangi yalan atacagini mi düşünüyorsun" dedi.
Bende ben babama ne zaman yalan söyledim.dedim kendi kendime babamin bu sözüne o kadar cok sasirmistim ki gözlerimin yuvalarindan firlayacagini felan düşündüm.
******
Sonra soze artik girdim.
"Baba ben Poyrazla çıkıyorum biz birbirimizi seviyoruz. "dedim.Babam"Kizim senin yasin kac basin kaç sen bu heriflemi cikiyorsun baska birini mi bulamadim memlekette o kadar erkek illah bu mu ya?"dedi.
Bende "Baba ben Poyrazi seviyorum oda beni seviyor ve ben Lise sona gidiyorum.Hicte küçük değilim.Ve Benim Poyrazdan öncede bir ilişkim oldu. Efeye hic böyle bir tepki vermemistin.dedim.
Babamda "Kizim bak beni delirtme ne çabuk unuttun o herifin seni kacirdigini anlamiyorum ya ..."dedi. Ben iyice sinirlenmistim.Direkt soze girdim "Baba Poyrazin beni neden kacirdigini size defalarca anlattim ."dedim.
Babam "Sen zaten napiyorsun ki ne okul var ne is bide liseye gidiyorum diyorsun hemen yarin okula basliyorsun itiraz istemiyorum."dedi.Ben "Zaten neden gitmek istemiyim ki elbette okuluma gidicem."dedim.
Babam "Hele birde itiraz et o okul bitirilicek tamam mi anladim mi dedim sana o okul bitecek ve benim sozumden cikilmiycak anladin."dedi.Ve babamin bu asabi konusmasina sinir olmaya baslamistim.
"Baba sen nedersen de ben genede Poyraza aşığım. "dedim. Babam elini havaya kaldirip "Eeee yeter be Poyraz Moyraz yok yok anladin mi yoookk"dedi.Bende bir nefes alarak "Ah be baba madem bana tokat atmak icin o el kalkti.Hadi vur baba vur Vursanaaaa...."dedim.
Babam dislerini sıkarak suratima bir tokat indirdi.Benim sol yanağımdan aşağı bir yaş suzulurken "Tamam baba tamam"diyerek en hizli bir sekilde yukarı çıkmaya çalıştım. Ve ben odama çıkarken Poyrazda arkamdan gelmeye çalıştı . Babam ise onu kapıya doğru iterek "Git bu evden git..."dedi.Poyraz babama sakin bir sekilde cevap verdi."Efendim izin verirseniz odamdan esyalarimi toplamama izin verin."dedi.
Babam arkasini dönüp mutfak masasına oturdu.Poyraz benim odama girdi.Poyraz "Aşkım ben amcamlara gidiyorum seni gormeye gelecegime soz veriyorum. "diyerek odadan çıktı.
Bende Poyraz esyalarini toplarken bende giyinip suratimdaki kizarikligi kapatmaya calistim.Ama bir türlü yapamadım saclarimi salamazdim saclarim pis daha fazla ugrasamiyacam saclarima bir at kuyrugu tamam.
Poyraz odama geldiginde Poyraza "Poyraz sen gitmeden biraz sahilde otururmuyuz dedim.Kafa salladı Aşağıya indigimizde babamin suratina bile bakmadan "Anne ben azicik sahile gidecem gec kalmam" dedim.
Evden kapiyi çarpıp çıktım. Poyrazda arkamdan geldi. Sahile gidip bir yere oturduk. Ben " Poyraz ben babamin bana bagirmasina uzulmuyorum ben babamdan ilk kez tokAt yedim."dedim.Poyraz bana sarilip benim uzuntumu hafifletmeye çalıştı.
Orda biraz oturduktan sonra ben eve döndüm Poyraz Amcasina gitti.Tam bizim eve giriyordum ki evin önünde bir taksi durdu.Ve arabadan inen benim 3 seneden beri gorusmedigim kuzenim Ceyda...
Hizlica Ceyda ya koşarak sarildim.Ceydada bana.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret Ediyorum...
Cerita PendekElveda sevgilim seni herşeyiyle seven tek kadın olacağım. Beni unutma tamam mı? Ve beni bekle Çünkü bende seni bekleyeceğim.