Uyandığımda kulağımın yanında çığılık çığılığa bağıran bir kız gördüm.Söylediği sözleri duysanız bir de ben ilk başta rüya görüyorum zannedim Poyraza sarılmaya devam ettim.Ben Poyrazın yanında durmama sinirlenen kız beni yakalarımdan tutup sol yanağıma bir tane tokat indirdi.Bu sırada Barış ile Poyraz uyuyorlardı.
İçimden onları söverken kızı itirip üzerine atladım.Ama ben onun gibi ona vurmadım ''Ne yapıyorsun sen kafayı mı yedin?''dedim.
O sırada Poyraz gözlerini kaşıyarak bize bakıp tekrar gözlerini kapadı.Ben Poyraza hemen ayağa kalk yoksa öldürürüm dercesine gözümü kısarak bakış attım.
Poyraz kafasını kaldırdı.Ne olduğunu pek anlayabilmiş gibi gözükmüyordu.Bende ne olduğunu pek anlayabilmiş değildim.Ben Poyraza bakarken kız fırsattan istifade benim en sevdiğim Barışın aldığı gömleğimi parçalamıştı.Düğmelerim kopmuştu.
Ben acayip sinir olmuştum.Kızın suratını avcumun içine alıp sıkmaya başladım.Dudakları öne doğru geldi.Sinirden o kadar çok sıkıyordum ki kızdan çıkan sesleri bile duymamıştım.
Poyraz beni kızdan uzaklaştırdı.Barışta kızı aldı.Barış ''Senin burda ne işin var ''diye avazı çıktığı kadar bağırmaya başladı.Ben Barışı ilk defa öyle görüyordum.Ve gerçekten korkmuştum.Barışın ağzı bozuktur çok sinirlenirse ya argo kelime kulanır yada küfür ederdi.
Tamam Barışın tepesi atmıştı.Başladı: ''Ya sen kimsin Aptal geliyorsun kıza vuruyorsun şimdi çık git burdan hemen defol !!''diye bağırmaya başladı.
Ben korkmuştum Poyraza sarıldım.Poyraz şaşkın gözlerle bana bakıyordu.Bende ona ne var tarzı bir bakış attım.Poyraz lafa girdi''Dudağın kanıyor ..''dedi.
Bende''Birşey olmaz merak etme'' dedim. Poyraz hala kıza bakıyordu.Barışta kız orada dikiliyordu.Barış açtı ağzını yumdu gözünü ''Çıkıp gitsene ne bekliyorsun salakmısın sen sorunlumusun sana git diyoruz siktir git be artık.'''dedi.Ben Barışın küfür etmesini hiç sevmiyordum ama napalım kızdırınca küfür ediyor.
Kız sanki Barışın küfür etmesini bekliyormuş gibi koştura koştura gitti.Bende yukarı çıktım.Hemen gömleğimi çıkartıp pembe neon renginde bir tişört giydim.Altımada bir kot tayt giydim.Ardından hızlıca banyoya girip suratımı yıkadım.
Hemen dudağıma pansuman yapmaya başladım.Bir tanede yarabandı yapıştırdım.Sonra saçlarım taradım.İkitane sarkıntılı küpe taktım.Bir rumel sürdüm birde parlatıcı o kadar birde güneş gözlüğümü taktım güneş gözlüğümü çok seviyorum halam hediye etmişti.
Gözlerimin camları daire şeklinde aynalı sayılırdı.Gözlüğmü çok seviyorum ya.Neyse gözlüğümü takıp aşağıya indim.Kulaklığımıda takıp Dumanın Yürek adlı parçasını dinlemeye başladım.Barışla Poyraz beni bekliyorlarmış ikiside ben aşağıya iner inmez hepbir ağızdan ''Nereye!!''dediler.
Bende kulaklığımı yavaşça çıkartıp ''Ayçalarla buluşacağım...''dedim.İkiside kafa salladılar.Bende siyah botlarımı giyip evden çıktım.Kulaklığımı tekrardan taktım ve müzik dinlemeye devam ettim.
Sonra sahile gidip bir banka oturdum.Düşünmeye başladım.Olanı olacakları falan ardından telefonuma mesaj geldi.Mesaj atan Poyraz ''Nerdesin yanına geliyim.''yazmış ben hiç birşey yapmadan telefonumu cebime koydum.Müzik dinlemeye devam ettim.
Sonra telefonumu çkartıp müziği durdurdum.Ve Ayçayı aradım.Ayça hemen açtı.Ben ağlamaklı bir sesle konuşmaya başladım.''Ayça buluşmamız lazım.''dedim.Ayça hemen ''Tamam Mine nerdesin söyle geliyim.''dedim.Ayçaya adresi verdikten sonra müziği açıp dinlemeye devam ettim.Biraz zaman geçtikten sonra Ayça geldi.Bende Ayçaya sarıldım.
Ayça ne olduğunu sormadan ben anlatmaya başladım.Herşeyi anlatıktan sonra Ayçanın elinde bir ip gibi birşey gördüm.Sonra bir Köpek tasması olduğunu farkettim.Evet Ayçanın bir köpeği vardı.
Ve çok sevimliydi.Ben köpeği görünce gözlüğümü kafama takıp köpeğin patilerinden tutup onu sevmeye başladım ve gülüyordum.Ayçada gülmeye başladı.
Biz böyle gülüşürken birden gülmeyi kestim.Ve köpeğe bakmaya başladım.Köpek kuyruğunu sallayıp elimi yalıyordu.bende''keşke bizde onlar gibi hep mutlu olabilsek.''dedim.
Ayçada ''Üzülme kanka boşver sen şimdi doğum gününü düşün dedi.Ben''Kimin doğum günü?''dedim.Ayça gülerek''Şapşik haftaya doğum günün unuttun mu dedi.Bende gülerek kafa salladım.Biz öyle konuştuk sonra Kafeye gidip birşeyler içtik ve konuşmaya devam ettik.Ayça beni teselli ederken zamanın nasıl geçtiğini anlmadık.
Tekrardan mesaj geldi telefonuma baktım bu sefer Barış''İyimisin?''yazmış.Gene cevap vermedim.Hava kararmaya başlamıştı.Ben önemsemedim.Ayçayla birşeyler yedik.Sohpet ettik.Hava kararmıştı.Sonra tekrardan birbirimize sarıldık ve ben eve döndüm Ayça da eve döndü.Ben kulaklığım takıp şarkı dinlemeye başladım.
Bizim kapının orada bir kız görünüyordu.Hemen yanına gittim.Kız o kızdı bana baktı bende ona baktım.Kızın elinde silah vardı.İçimden Oha dedim ne için tabanca getirmişti beni öldürmek mi istiyordu.
Kız bana doğru yaklaştı.Tekrar beni itirdi bende düştüm.Kız beni artık deli etmeye başladı.Kız silahını bana doğrulttu.Aynı zamanda iğrenç bir şekilde gülüyordu.Bende ayağa kalktım elindeki tabancaya bir tekme attım silah yere düştü kız bana doğru geldi.Gözlüğümü alıp yere attı.
Bende ayağa kalkıp kızın tişörtünden tutup bir tokat indirdim.Kız yere düştü.Bende Eve girmeye çalıştım anahtarla kapıyı açıyordum ki. Kız silahı bana tuttu ve tetiği çekti yüksek bir ses çıktı.Kafam kanıyordu.O yüksek sesi duyan Barış ile Poyraz kapıyı açtı kapının oraya düşmüştüm ağlıyordum.
Ve yavaşça gözlerimi kapadım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret Ediyorum...
Short StoryElveda sevgilim seni herşeyiyle seven tek kadın olacağım. Beni unutma tamam mı? Ve beni bekle Çünkü bende seni bekleyeceğim.