*Yeni bir bölümle karşınızdayım.Umarım beğenirsiniz.Medya da Buğra var.
Telefonumun zil sesi kulaklarımı doldurduğunda kafamı yastığa gömdüm.Lanet olsun! Kim haftasonu sabahın yedisinde arar ki!
Oflayarak kafamı yastıktan kaldırmayarak,yatağımın yanında ki küçük masadan telefonumu alarak kulağıma dayadım.
'Efendim?' diye mırıldandım.'Hadi kalk uykucu.'
'Ya Merve haftasonu sabahın köründe aramanın sebebini sorabilir miyim?' 'Hiç,sadece seni rahatsız etmek için aradım' dedi ve kahkaha atarak telefonu kapattı.Değerli uykumu böldüğü için onu yumruklamak istiyordum.
Tamam,arkadaşımsın filan ama dövülmeyi hakediyosun Merve.
Oflayarak ayağa kalktım ve yavaşça odanın kapısı açtım.Koridorda ilerlerken sessiz olmaya çalışıyordum çünkü Bade uyuyordu.Merve uykumu bölmeseydi bende uyuyor olucaktım.
Küçük adımlarla banyoya ilerledim ve aynadan kendime baktım.Dağınık saçlar,uykudan şişmiş gözler ve ayıcıklı bir pijama.Ne kadar güzel değil mi(!)
Merve'ye tekrar lanet ederek odama ilerledim. Uyandıktan sonra tekrar uyuyamayacağım için üstüme bir eşofman ve tişört geçirerek yürüyüş yapmaya karar verdim.Spor ayakkabılarımı da giyerek dışarı çıktım.
Çantamdan telefonumu ve kulaklığımı çıkararak müzik açtım ve hızlı bir tempoyla koşmaya başladım.
***
Omzuma birinin dokunduğunu hissettiğimde arkamı döndüm.
Karşımda bana gülümseyen bir Buğra beklemiyordum tabiki.
'Merhaba' diyip gülümsediğinde gülümsemesine karşılık vererek 'Merhaba' dedim.
'Birlikte koşmak ister misin?'
'Tabiki' diyerek gülümsedim ve belli bir tempo tutturarak koşmaya başladık.Bade'nin evine geldiğimizde beni yanağımdan öpüp gitmişti Buğra.Bugün onunla çok güzel vakit geçirmiştim gerçekten iyi bir çocuktu.Ve böyle bir çocuğun nasıl Ayaz'la arkadaş olduğunu anlayamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Döndüğünde
Romance"Bundan sonra hayatımda ona yer yoktu.Artık onun canı yanacaktı.Onun canı yanarken, ben hayatıma devam edecektim.Tıpkı bir zamanlar onun yaptığı gibi."