*Herkese Merhaba.Önemli bir duyuru yapıcam.Bildiğiniz gibi ana karakterimizin adı Aleyna'ydı.Ama artık Asya.Böyle olmak zorunda.Diğer bölümleride düzelttim.Bundan böyle ana karakterimizin adı Asya.Ve medyada hikayemize yeni katılan Begüm var.
Buradan kızın sadece sarışın olduğunu görebiliyordum.Sonunda (!) sarılmayı bıraktıklarında kızın yüzünü gördüm ve ister istemez kaşlarımı çattım.Bu ülkede böyle bir kız var mıydı gerçekten? Sapsarı uzun saçlar,yeşil gözler,uzun kirpikler ve çok güzel bir vücut.Şimdiden kıza sinir olmaya başladığımı hissettim.
Sonra kız Ayaz'ın elini tuttu ve merdivenlerden aşağı inerek uzaklaştılar.Önümde birinin elini salladığını görünce kendime geldim ve Bade'ye baktım.'Asya daldın gittin.Noğuldu?'
Kendime engel olamayarak yaklaşık son 10 dakikadır aklımı kurcalayan soruyu pat diye sordum 'Ayaz'ın yanındaki kız kim?' Bade ilk önce bana imalı imalı baktı ama hemen söyledi 'O Begüm.Ayaz'ın sevgilisi.'
Demek sevgilisi? Neyse beni ilgilendirmezdi.Bu kadar kafama takmam da saçmaydı.Sonuçta sadece zor anımda yardım etti değil mi? İşte o an Ayaz'a teşekkür etmediğim aklıma geldi ve Bade'ye 'Ayaz ve şu sarışın sevgilisinin yanına gidelim,Ayaz'a teşekkür etmeyi unuttum.' Bade kafasını salladı ve Kerem'in kulağına bir şeyler söyledi ve Kerem bana el sallayarak uzaklaştı.Biz de kafetaryaya girdik ve onları bulmaya çalıştık.
En son bir masada oturan Ayaz'ı ve Begüm denen o kızı gördük.Yanlarında da oturan bir erkek daha vardı.Bade'yle onların yanına gittik ve Bade 'Oturabilir miyiz?' dedi ve o adını bilmediğim çocuk 'Tabi oturun' dedi ve biz birer sandalye çekip oturduk.
Sonra o adını bilmediğim çocuğa baktım.Yakışıklıydı,Ayaz'dan çok ta az kalır yanı yoktu ama Ayaz'ın hala en yakışıklı olduğunu söyleyebilirdim.Adını bilmediğim çocuk 'Ben Buğra' dedi.Bende uzatıp elini sıktım ve 'Bende Asya' dedim ve biz tanışmış olduk.Çok tatlı biriydi ve çok güzel gülümsüyordu.Sonra aklıma neden buraya gelme sebebim geldi ve Ayazlara döndüğümde Begüm'ün Ayaz'ın kaslı koluna neredeyse yapışmış olduğunu gördüm sinir olmamaya çalışarak Ayaz'a 'Dün bana yardım ettiğin için teşekkür etmek için gelmiştim.Çok teşekkür ederim' dedim.Ayaz çok soğuk bir ifadeyle 'Önemli değil' diye mırıldandı.Bu kadar soğuk olmak zorunda değildi ama kafama takmamaya çalıştım.
Sonra Ayaz Begüm'ün elini tutarak ayağa kalktı ve 'Bizim gitmemiz lazım.Sonra görüşürüz' dedi,ardından bana baktı ve 'Ama seninle görüşüceğimizi sanmıyorum' dedi.Begüm'ün suratını sinsi bir gülüş kapladı ve uzaklaştılar.
Ne? Bu muydu yani? Nerde dünkü Ayaz? Nerde dünkü nazik tatlı Ayaz? Nerde dün bana 'güzelim' diyen Ayaz? Evet Sayın Seyirciler yılın değişme ödülünü Ayaz Kaya'ya takdim ediyorum.Yok mu bi alkış?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Döndüğünde
Romance"Bundan sonra hayatımda ona yer yoktu.Artık onun canı yanacaktı.Onun canı yanarken, ben hayatıma devam edecektim.Tıpkı bir zamanlar onun yaptığı gibi."