6.Bölüm // Geçiş Bölümü

208 17 5
                                    

*Herkese Merhaba.Bu kısa bir geçiş bölümüydü.İlerde olayları daha iyi anlayabilmeniz için.İyi Okumalar :)

Sokaklarda dolaşırken bir kaç gün önce keşfettiğim şarkının sözlerini kendi kendime mırıldanıyordum.

Şansıma sokaklar sessiz ve sakindi,ben de kalabalık ortamlardan pek hoşlanmazdım zaten.Oldum olası çok kalabalık ortamlarda bulunmayı sevmemiştim.Fazla bir çevrem de olmamıştı zaten.

Bu belki de yetiştirilme tarzımdan dolayıydı.
Ben küçükken hep annemin yanındaydım.Onunla uyur,onunla konuşur,onunla oyunlar oynardım. O zamanlar benim kurtarıcı meleğim gibiydi annem. Zor zamanlarımda hep yanımdaydı.

Babam ise.. benim babam hep değişik bir adam olmuştu. Bir gün bana çok iyi davrandığında diğer gün sanki onun kızı değilmişim gibi tiksinerek bakıyordu bana. Ve ben zaten küçükken ki aklımla neden böyle yaptığını düşünecek kapasitede değildim.Ama hep merak ediyordum.

Bir zaman sonra Bade'yle tanışmış ve hayatımda gördüğüm en iyi dostu edinmiştim.

Babam yüzünden acı çekerken hep yanımdaydı. Ve ben o olmasa dayanamazdım.Sonra ise Keremle tanışmıştım. O da beni aynı yaşta olmamıza rağmen bir abi gibi korumuştu.
Kerem ve Bade'nin ilişkisi çocukluktan gelen bir hoşlanmanın büyüyerek aşka dönüşmesiyle olmuştu.Onlar birbirleri için yaratılmıştı.Ben de onlar adına çok mutluydum.

Ve Ayaz.. Hayatıma yeni giren baş belam.Geçen gün ona arabada söylediğim laftan pişman değildim.Kendini beğenmişin tekiydi.

Ama onu ilk gördüğümde hayatımı değiştireceğini anlamıştım.Bir daha düzeltmemek üzere.

Sen DöndüğündeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin