11.Bölüm

231 16 0
                                    

Herkese yeniden merhaba! Yine uzun bir ara verdikten sonra yeni bölümü yazabildim.Bu bölüm çok güzel olmamış olabilir,çünkü bu aralar kendimi pek iyi hissetmiyorum.Umarım beni anlayabilirsiniz :)

Medyada Merve var.İyi okumalar!

Lemonade Mouth - More Than A Band dinleyerek okuyun.

***

O anı hatırlayarak tekrar kahkaha attım.Hep Ayaz'ın arabasını çizmem geliyordu aklıma.Ama kahkaha atmaya devam ederek de Merve'nin "Sen deli misin?" bakışlarına maruz kalıyordum.

Bir kez daha kendimi tutamayıp kahkaha attığımda Merve çenemden tuttu ve gözlerini kocaman açarak yüzümün her tarafını incelemeye başladı.

Kendimi geri çekip "Ne yapıyorsun?" diye sordum."Kafanı bir yere çarptın mı diye bakıyorum.Kızım gerizekalı mısın sen niye ikidebir kahkaha atıyorsun? Hem sen hani Ayaz'ı anlatacaktın?"

Ayaz'ı hatırlayıp tekrar gülecekken Merve elini ağzıma koydu."Sakın bir daha güleyim deme, seni balkondan sallandırırım.Şimdi elimi çekeceğim ve sende gülmeyeceksin tamam mı?"
Başımı olumlu anlamda salladım.Yavaşça elini ağzımdan çekti.

Yatakta bağdaş kurarak "Hadi anlat bakalım.Neye güldün bu kadar?"
Derin bir nefes aldım ve anlatmaya başladım, herşeyi en başından.

Kerem'in Ağzından

Son doktor kontrolünden çıktığımızda rahatlamıştım.Bir haftadır neredeyse her gün doktor kontrolüne gitmiştik.

Neden mi? Ayaz efendi yüzünden!

Asya'ya yaptıkları yüzünden ona yumruk attığımda 10 katını geri almıştım ve işte halim buydu.Ama aklıma Asya'ya yaptıkları gelince kendimi tutamamıştım.

Asya benim dostumdu,kardeşimdi.Ben onu hep korumuş kollamıştım.O da benim hep yanımda olmuştu.

Ona minnettardım.Çünkü beni Bade'yle tanıştıran da oydu.Ben onun sayesinde bu yanımdaki kızı bulmuştum.

Kolumu Bade'nin omzuna attım ve ilerlemeye başladık.

Bade ofladı ve bana baktı."Ne oldu sevgilim?" diye sordum ona.
Üzgün görünüyordu.Derin bir nefes aldı.

"Asya'yı özlüyorum.Bizim bir suçumuz olmadığına rağmen,ona herşeyi anlatmamıza izin vermiyor.Bu da benim canımı yakıyor,en yakın arkadaşımı yanımda istiyorum." dediğinde saçını öptüm.

Onunda üzgün olduğunu biliyordum,onun üzgün olması beni de çok üzüyordu.

"Hem duyduğum kadarıyla Merve gelmiş Antalya'dan.O kızı ben pek sevemiyorum işte. Şimdi o kız hep Asya'nın yanında olucak,ben istemiyorum böyle bir şeyi.Kıskanıyorum onları,elimde değil." dediğinde yüzünü omzuma yasladı.

Bense donup kalmıştım.

Hayır,hayır Merve gelmemeliydi!

O kızdan yeni kurtulmuşken gelmemeliydi!

Ama yapıcak birşeyim yoktu,sadece o geri gitmeden, onu görmemekti dileğim.

Asya'nın Ağzından

Merve'nin ağzı kocaman açılırken kıkırdadım.

Omzuma vurarak "Sen neler yaşamışsın be kızım! İnsan telefon açarak anlatmaz mı bunları?"

Ona bakarak "Sence bunlar telefonda anlatılacak şeyler miydi?" dediğimde başıyla onayladı.

"Haklısın telefonda anlatılacak şeyler değil."
Yataktan kalkarak "Biraz daha yemek sipariş etmemi ister misin?" diye sordum.

"Yok canım,bende gideyim zaten.Yarın tekrar uğrarım."

Ona saçmalama der gibi baktım."Hayır Merve hiçbir yere gitmiyorsun.Hem kalacak yerin yok,hem de bu kocaman otel odası ikimizede yeter."

"Yok,gerek yok gerçekten.Hem bu şehri özlemişim.Biraz dışarda dolaşacağım,sonra geri gelirim.Zaten daha bir kaç gün daha burdayım." dediğinde istemeden de olsa kabul ettim.O da beni öptükten sonra gitti.

Merve'nin Ağzından

Otel odasından çıkarak resepsiyonun olduğu kata ilerledim ve dışarı çıktım.

Hemen derin bir nefes çektim içime,bu şehri gerçekten özlemiştim.

Adımlarımı hızlandırarak yürümeye başladım.

Ama bu şehir bana onu hatırlatıyordu,Kerem'i.

Ona küçüklükten beri çok aşıktım ve bunu biliyordu.Bunu bile bile Bade'yi tercih etmişti.

Çünkü ona aşıktı, biliyordum.Bu her ne kadar canımı yaksada,gerçekleri kabullenebiliyordum.

Ama hiçbir zaman pes etmemiştim ve şimdide etmeyecektim.Kerem bir gün benim olacaktı,hangi yoldan olursa olsun.

Sen DöndüğündeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin