Herkese Merhaba! Tatile girdiğimiz halde bu kadar geç yayınladığım için özür dilerim.Bu bölümle telafi edeceğim :)
Medyada Asya var.
Soner Sarıkabadayı - Unuttun Mu Beni? dinleyerek okuyun
***
Yazarın Ağzından
Sinirle okulun merdivenlerinden aşağı indi genç kız.Bir insan bu kadar odun olabilir miydi? Bilmiyordu.
Ama onu gördüğünde hissetmekten nefret ettiği hoşlanma duygusunu, yine içinde hissetmişti.
Kendisinden özür dileyeceğini anlamıştı, salak değildi.Çok da şaşırmıştı doğrusu.
Sonuçta o Ayaz'dı işte.Kimseden özür dilemeyen,kimseyi umursamayan,zengin bir kötü çocuk(!)
Sinirden köpürmemek için zor tutuyordu kendini.
Oysaki kızdan aşağı kalır yanı yoktu Ayaz'ın.Kafasındaki çiçek parçalarıyla,herkes ona gülerken oda zor tutuyordu kendini.
Sinirliydi.
Hemde çok.
O kadar uğraşmıştı.Kıza hediye almak için alışverişe bile çıkmıştı.
Sadece güzel bir şeyler söylemediği için, heyecandan saçmaladığı sözcükler yüzünden bu mualemeyi görüyordu.
Bu kadarını hakettiğini asla düşünmüyordu.
Gülme seslerine daha fazla dayanamadı.''Hepiniz kesin sesinizi!'' diye bağırdı.
Herkes hemen sus pus oldu.Ondan korkuyorlardı.
Ayaz Kaya'dan herkes korkuyordu.
Kerem,Ayaz'ın ne yapacağını bilmiyordu,kestiremiyordu açıkçası.Yaptıkları o kadar şey boşa gitmişti.
Ama asla Ayaz'a kızamıyordu.Hayatında ilk defa bir kızdan özür dilemeye çalıştığını görmüştü.
Bunu denemesi bile büyük bir şeydi.
Ayaz daha fazla burada kalmaya dayanamayarak hızlı adımlarla dışarı attı kendini.
Ama kafasına koymuştu.Bu gün bu iş bitecekti.
Asya'ya kendini affettirecekti.
Asya istese de istemese de.
Hemen arabaya binip yavaşça sürmeye başladı.Asya çıkalı çok olmamıştı buralarda olmalıydı etrafına bakındı.
Sonra biraz ötede,kaldırımda yürüyen Asya'yı gördü genç adam.Arabayı yavaşça sağa çekerek durdurdu. Ama anında kaşları çatıldı.
Bu kızın altında okulda da şort mu vardı? Hemde bu kadar kısa?
Bunu önceden göremediği için kendine bir küfür mırıldandı.
Eğer görseydi,bu kısacık şortla dışarı çıkmasına asla izin vermezdi.
Ama ne hakla?
Ne sevgilisiydi,ne de arkadaşıydı.
Karşı kaldırımdan bir erkeğin Asya'nın bacaklarına baktığı görünce, çocuğa yumruğunu gömmeyi deli gibi istedi.
Ama kendini durduran bişey vardı.
Bu baş belasıyla olan kavgasını sonlandıracaktı.
Arabadan çıktı ve yavaşça Asya'nın arkasından gitmeye başladı.
Yeterince yaklaştığında elini Asya'nın ağzına koyup arabaya doğru sürüklemeye başladı.
Genç kız ise neredeyse korkudan ağlayacaktı.Tepiniyordu,bağırmaya çalışıyordu ama yapamıyordu.
Gözleri doldu,titremeye başladı.
Ayaz,kızın neredeyse ağlamaya başladığının farkındaydı.Daha fazla korkutmamak için,çırpınışlarına rağmen koltuğa oturdu ve kendiside sürücü koltuğuna geçti.
Genç kız yavaşça gözlerini açtı.Kırmızılaşmış gözlerini.
Yan tarafında oturan Ayaz'ı görünce çok şaşırdı.Ama şaşırmaktan başka duygular ağır basıyordu.
Korku ve nefret.
Ard arda koluna vurmaya başladı ve bağırdı. ''Sen salak mısın! Ne kadar korktuğumdan haberin var mı senin?! Sen ne zaman peşimi bırakacaksın ha! Yeter artık! Senden nefret ediyorum! Çık hayatımdan!''
Kızın ellerini tuttu genç adam.Gözlerinin içine baktı,en derinlerine.
Genç kız o an o kadar heyecanlandı ki.Yine o duyguyu hissetti içinde.
Ayaz,genç kızın gözlerinin içine bakmaya devam ederken sordu, ''Benden nefret ediyor musun Asya? Gerçekten hayatından çıkmamı istiyor musun? Kendimi sana affettirmemi gerçekten istemiyor musun?''
Genç kız cevap veremedi bu süre.Gerçekten istiyor muydu?
Hem kendisini sinir eden,hem acı veren ama aynı zamanda mutlu eden bu adamdan uzaklaşmak istiyor muydu?
Hayır diyen tarafı ağır bastı.
Ama yalan söylemek zorundaydı.
Gözlerini kaçırarak ''Evet,'' diye mırıldandı.
Ama inanmadı genç adam.Yalan söylediğini biliyordu.Gözlerini kaçırmıştı çünkü.
Kızın ellerini bıraktı ve arabayı çalıştırdı.Kıza kendini affettirecekti.Nasıl yapacağını biliyordu.
Kız ise şaşkındı.Ona hayır dediği halde arabayı çalıştırmış,bir yere sürüyordu Ayaz.
''Sana hayır dedim Ayaz.İnmek istiyorum.Senin özürünü filan istemiyorum.Seni affetmeyeceğim.''
Genç adam sırıttı.Bir kaç saat sonra bu sözlerini kıza hatırlatacaktı.
''Maalesef yanlış cevap.Sana kendimi affettireceğim ve hiç bir zaman hayatından çıkmayacağım güzelim.Bana mahkumsun.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Döndüğünde
Romance"Bundan sonra hayatımda ona yer yoktu.Artık onun canı yanacaktı.Onun canı yanarken, ben hayatıma devam edecektim.Tıpkı bir zamanlar onun yaptığı gibi."