9.Bölüm

265 16 5
                                    

Herkese merhaba! Bu bölüm biraz duygusal.Umarım beğenirsiniz :) 

İyi okumalar!

Little Mix - Little Me dinleyerek okuyun.

''Güven ruh gibidir,terk ettiği bedene asla geri dönmez.''

***

Şarkının sonlarına doğru yaklaştığımızda Ayaz kulağıma eğilip fısıldadı.''Artık sen benimsin.'' ve devam etti.

''Asya ben Begüm'den ayrıldım.''

Ve bundan sonra mantığım durdu.Ne ona arabada dediğim laflar,ne onun sevgilisi olması filan hiç umrumda olmadı ve bana yaklaşmakta olan Ayaz'a teslim ettim kendimi.

Beni öpeceğini biliyordum.Buna hazırlanmış ve istemsiz kapatmıştım gözlerimi.Dudağımda bir baskı bekledim ama onun yerine geri çekildiğini hissettim.

Gözlerimi açtım ve Ayaz'ın arkasındaki insanlara baktım.Neredeyse partideki kişilerin hepsiydi.Ve hepsi bana küçümseyerek ve alaycı gözlerle bakıyorlardı.

Ayaz'a baktım.Kolunu Begüm'ün beline dolamış  ve o da bana küçümseyerek bakıyordu.Hiç bir şey anlayamamıştım.Ama kötü bir şey olduğunu biliyordum ve korkuyordum.Hem de deliler gibi.

İçimden Ayaz'ın beni hayal kırıklığına uğratmamasını dilerken Ayaz bir adım öne çıktı.Gözlerinde hala aynı alaycı ifade vardı.Ve ben bunu sevmemiştim.Hem de hiç.

Son kez beni süzdükten sonra konuştu.''Sen inanılmaz bir kızsın Asya.Gerçekten Begüm'den ayrılıp seninle sevgili olup,seni öpeceğimi filan mı sandın? Çok komiksin gerçekten.

İlk tanıştığımız günden beri benden hoşlandığını adım gibi gibi biliyorum.Hep böyle zor kız rolleri çizdin ama ben senin içindekini biliyorum Asya.Senin sokak ortasından geçen her hangi bir kızdan hiçbir farkın yok.Sen basitsin Asya.Kabul et bunu.Hiçbir özelliğin yok senin.Hiç bir farkın.Burada benim ol desem olursun Asya.Ve bu yaptığımız sana küçük bir ders vermek içindi.Herkesin haberi var bu oyundan.Herkes senin ne kadar salak olabileceğini izlemek için burda.Belki kanmazsın diye düşünmüştüm ama yanılmışım.

Ve sana şunu söylemeliyim Asya.Ben Begüm'ü seviyorum ve asla senin gibi bir kızla beraber olmayacağım.Bunu aklına sokarsan iyi edersin.Sana hayatında başarılar güzelim.''

Ve herkes kahkaha attı.

O an bir kez bile olsa ağlamamayı istedim.Bir kez olsun onun karşısında güçlü biri olmak istedim.Ama tabiki bu isteğim olmadı ve gözyaşlarım gözlerimden birer birer akmaya başladı.

Ben karşımdaki bu kimsenin güvenmeyeceği bu adama burda güvenmiştim.Çok büyük bir hata yapmıştım.

Ben hayatımda bu kadar küçük düşmemiş,bu kadar aşağılanmamıştım.Biliyordum ondan hoşlandığımı biliyordum.Lanet olsun! Hoşlanıcak başka erkek mi bulamamıştım?

Gözyaşlarım hala benden habersiz akıyor ve ben orada kıpırdayamıyor,öylece duruyordum.Kalabalığın ortasından çıkan Kerem'i ve Bade'yi gördüğümde onlara baktım.

Onlara da o kadar kırgındım ki.Onlar da mı biliyorlardı bu oyunu? Onlarda mı bu işin içindeydiler? Artık düşünme yetimi kaybetmiştim.

Gözümü ona çevirdim.Beni aşağılayan,paramparça eden adama.Gözlerinde en ufak bir pişmanlık,en ufak bir acıma duygusu yoktu.Ne kadar acımasız,ne kadar kötü bir adamdı bu?

Dolu gözlerimle ona baktım ve fısıldadım.''Ben sana güvenmiştim Ayaz.Bugün senin değiştiğine inanmış ve gerçekten sana güvenmiştim.Ama sen beni paramparça ettin.Ve şunu anlayamamışsın Ayaz.Ben senin tanıdığın,senin peşinden  koşan kızlardan olmadım,olmayacağım.Bunu er yada geç anlayacaksın.''

Ağzımdan bir hıçkırık kaçtığında sarsılarak ağlamaya başladım ve daha fazla burada kalamayacağımı anlayarak arkamı döndüm ve buradan çıktım.

Çıkmadan önce Kerem'in Ayaz'a yumruk attığını görmüştüm ama umursamadım.Benim paramparça bir kalbim varken onun yediği bir yumruk umrumda değildi.

***

Sahile doğru ilerlerken hala sarsılarak ağlıyordum ve yoldan geçen herkes bana bakıyordu.Ama hiçbiri umurumda değildi.

Sahilde kumlara oturarak kendimi serbest bıraktım.Ben bugün iliklerime kadar aşağılanma duygusunu hissetmiştim ve bu çok acıtmıştı.

Yavaşça ayağa kalkarak hep yenileri gelen gözyaşlarımı elimin tersiyle sildim ve bağırdım.''Senden nefret ediyorum Ayaz!''

Bir daha kimseye güvenmeyecektim.Her güvendiğim kişi birden hayatımı altüst ediyor,bende paramparça bir kalp bırakıyordu.

Başım dönmeye başlarken etrafı net görememeye başladım ve birden altımdaki kumlar yerden çekilmiş gibi hissettim.

Gözlerim kapanırken fısıldadım.''Bir daha kimseye güvenmeyeceğim.''

I don't wanna be without you babe

Sensiz olmak istemiyorum bebeğim

I don't want a broken heart

Kırık bir kalp istemiyorum

Don't wanna to take a breath without you babe

Sensiz nefes almak istemiyorum bebeğim

I don't want to play that part

Bu bölümü oynamak istemiyorum

Sen DöndüğündeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin