8.Bölüm

237 15 2
                                    

Yeni bölüm geldii! Hepinize iyi okumalar diliyorum umarım beğenirsiniz.Diğer bölümlerde bölüm isimlerinde ki kelimeleri kaldırdım.Artık böyle olucak.

Medya da Asya ve Ayaz'ın dansını aklınızda oluşturabilmeniz için bir gif koydum.

Beyonce - Halo dinleyerek okuyun.

''Sen benimsin.''

***

Gözüme eyeliner çekerken,yan odadan Bade'nin beni azarlamasını dinliyordum.Genellikle bizim okuldaki kişilerin olduğu bir partiye gidiyorduk ve ben yavaş hazırlandığım için Bade bana kendi odasından bağırıp duruyordu.Neymiş efendim,Kerem'i çok özlemişmiş,geç kalıcakmışız,parti biticekmişmiş ve daha bir sürü laf.

Ne yani,altı üstü 2 saatte hazırlanmıştım! Bu kadar lafa gerek yoktu bence.

Eyeliner'ı masanın üstüne koyarak elbisemi aşağı çekiştirdim ve çantamı elime alarak odadan çıktım.

Klasik siyah mini bir elbise giymiştim.Bade ise turkuaz renginde tülleri olan bir elbise giymişti.Ve doğruyu söylemek gerekirse ona çok yakışmıştı.

Ayakkabıları da giyerek bir taksi çağırdık ve partinin olduğu yerin adresini verdik.Bade'ye dönerek kolunu dürttüm.''Çok güzel oldun,Kerem sana bayılacak!'' Biraz utanarak bana baktı ''Gerçekten beğenir mi sence Asya?'' dedi heyecanlı sesiyle.Başımı salladım. ''Ne beğenmesi,dibi düşecek!'' Gülümsedi ve bana sarıldı.Ben de ona sarıldım.

***

Taksici geldiğimizi söylediğinde parayı ödedik ve taksiden indik.Geldiğimiz yere baktığında çok güzel süslendiğini gördüm.Okuldan birinin eviydi.Gerçi buna ev denirse,bu bildiğin saraydı! Her yer balonlarla süslenmişti. Sağ tarafta,küçük masalarda içecekler ve atıştırmalıklar vardı.

Sol tarafta ise bir kaç kişi havuzun etrafında sohbet ediyorlardı.Ve havuz ay ışığının altında çok güzel bir renge bürünmüştü.

Bade'yle ilerleyerek evin içine girdik.Burası da çok güzeldi. Bir sürü masalar vardı ve herkes o masaların etrafında sohbet ediyordu.

Arkadan da hafif bir müzik sesi geliyordu.Kerem'in bize doğru geldiğinde ona gülümsedim.Onun gözleri ise Bade'nin üstündeydi.Büyülenmiş gözlerle bakıyordu.Etkilendiği çok belliydi.Bade'nin kulağına eğilerek ''Ben sana demiştim.'' diye fısıldadım.Gülümsedi.

Kerem Bade'nin önünde durarak ''Ç-çok güzel olmuşsun.'' dedi hayranlık barındıran sesiyle.Bade de utanarak Kerem'e gülümsedi.

Bende onları yalnız bırakmanın doğru olduğunu bildiğimden,burdan rahat görünen koltuğa doğru ilerledim.

Oturduğumda etrafı incelemeye başladım.Herkes çok mutlu görünüyordu.Birinin gözlerini üzerimde hissettiğimde o tarafa döndüm ve bana bakan Ayaz'ı gördüm.

Çok yakışıklı olmuştu.Altında bir Jean ve üstünde bronzlaşmış teniyle uyan lacivert bir gömlek vardı.Ve gözleri benim üstümdeydi.Gözlerim yanındaki kişiye kaydığında Begüm'ü gördüm.Yanında ki arkadaşıyla konuşuyordu.Ama yüzüne resmen badana yapmış gibi duruyordu! Sanki o makyaj yapmamış ta,makyaj onu yapmış gibiydi.Kendi dediğime güldüğümde Ayaz'ın gözlerinin gülüşümde kilitlendiğini gördüm.Gözlerinin yeşilleri her zaman ki gibi parlıyordu.

Bugün bana değişik gelmişti.Arabada söylediğim lafları hakeden Ayaz değildi sanki.Daha farklıydı.

Beyonce'nin yavaş bir parçası çalmaya başladığında piste baktım.Çiftler dans ediyorlardı.Aralarında Bade ve Kerem de vardı.Çok güzel görünüyorlardı!

Bir süre sonra biri tarafından çekildiğimi hissettim ve kendimi birden birinin kollarında,dans edenlerin arasında buldum.Kim olduğuna baktığımda Ayaz'dı.Elini belime koyup beni kendine yaklaştırdı.Tam ağzımı açıp ona ne yaptığını soracaktım ki beni durdurdu.''Bir şeyleri sorgulamaktan vazgeç ve anı yaşa.'' diye fısıldadı kulağıma yumuşak sesiyle.

Yan taraftan bize sinirle bakan Begüm'ü gördüğümde daha keyiflendim ve bende Ayaz'a yaklaştım ve dansa uygun bir şekilde hareket etmeye başladık.

Hit me a ray of sun

bana güneş ışıkları gibi ulaştın

Burning through my darkness night

karanlık gecem boyunca yandın

Youre the only one that I want

sen benim ihtiyacım olan tek şeysin

I got addicted to your love

senin aşkına bağımlı oldum

I swore Id never fall again

yemin ettim bir daha çökmeyeceğim diye

But this dont even feel falling

ama bu çökmeye bile benzemiyordu

Gravity camed again

yerçekimi tekrardan belirdi

To pull me back to the ground again

beni yeniden yeryüzüne döndürmek için

Şarkının sonlarına doğru yaklaştığımızda Ayaz kulağıma eğilip fısıldadı.''Artık sen benimsin.''

Sen DöndüğündeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin